![]() |
geur afscheiding
hoi sinds enkele dagen heb ik een ander geurtje dan normaal aan mijn vagina. het stinkt niet verschrikkelijk, het is eerder wat zoetig, moeilijk te beschrijven
ook wat meer afscheiding, met 1 keer een beetje bloederig..(een heeeeel klein beetje) het jeukt niet..of irriteert niet (tot nu toe) wat zou het kunnen zijn? ik heb er nog nooit eerder last van gehad en het is nu al ongeveer 5 dagen bezig |
niet toevallig vlak voor je menstruatie?
|
Misschien een oude tampon? :cool:
|
Zoals eerder gezegd...je menstruaties?
Of ben je mss pas van pil veranderd ofzo? |
neen, pas menstruatie binnen een week ongeveer
en ik ben ook niet aan de pil wat ik ook nog wou zeggen, is dat ik enkele weken geleden een ct-scan had laten maken van men buik en daar kon men op zijn dat ik een cyste had aan een van men eierstokken, maar dat dat niet erg was (het komt heel vaak voor bij vrouwen) mischien heeft het daar iets met te maken? |
misschien, maar volgens mij is zoiets ook heel normaal de week voor je menstruatie hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
*denkt terug aan topic van vlinderr* |
Klinkt niet als een schimmelinfectie vanwege het bloed erbij. Het zou mogelijk zijn dat die cyste ermee te maken heeft. Ga even langs de huisarts, dat geeft een stukje zekerheid! (y)
|
heeeeey!!! die reactie over die cyste...ik had een scan laten doen en ik had er een;
dus ze maakt me niet ongerust hoor het is gewoon zo mijn probleem is nu al een week bezig ik wacht geduldig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |