![]() |
Wat te doen met ex
Ik ben nog steeds heel erg verliefd op me ex. Het is toen uitgegaan omdat we allebei met problemen zaten en dus niet met elkaar. Ze heeft nu nog steeds problemen zegt ze, en ze zegt dat ze die wil oplossen en dat het dan wel weer goed kan komen tussen ons. Maar ze wil door niemand geholpen worden bij die problemen. En daar heb ik het erg moeilijk mee omdat ik haar zo graag wil helpen. Moet ik gewoon afwachten en hopen dat het lukt haar problemen op te lossen? geef me jullie mening eens.
|
Moeilijk over te oordelen, omdat wij niet weten wat voor problemen het zijn. Ik zou eens duidelij kvragen of ze geholpen wordt. zoniet: dan kan je haar ook niet helpen ,want dat zal ze niet toelaten.
|
sommige problemen zijn wel zelf op te lossen, laat haar dus eventjes los.
maja, het hangt natuurlijk van het soort probleem af |
Ik zei ook enkele maanden terug aan m'n ex dat ik problemen had, en dat ik wat afstand wou maar dat is omdat ik nogal onzeker was over die relatie en ik weer wat vrijheid wou. We komen nu nog overeen maar zijn geen stel meer. Het hangt natuurlijk wel van de situatie af, maar té veel hopen zou ik alvast niet doen...
|
tja moeilijk in t schatten..wat voor prob hadden jullie dan??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |