![]() |
{Vraag over LARP wapens }
Hoi,
Ik ben op zoek naar een winkel die - Latex - Pigment - fiberkern - Kampeermat verkoopt, Ik woon in Huizen, bij Hilversum. Kent iemand winkels in de buurt van Huizen, Hilversum, desnoods uterecht die deze dingen verkopen? Is voor het maken van een LARP zwaard |
De Gamma?
|
pigment? alsin? verf?
|
Wat is een LARP zwaard?
|
Live Action Role Playing ;)
|
jij bedoelt van die fantasy spul... Ja ik ken wel iemand ja,, maar die gaat nog een winkel opstarten:P ennuh ik heb geen idee hoe ik contact met hem kan maken..
|
surprise in de maak? :p
|
Kampeermat kan je iig bij irene krijgen. Een winkel naast die gesloten fabriek. Kijk anders ff bij google waar die precies zit. Voor de rest zit er vast in huizen wel ergens een gamma
|
wij hebben het meeste bij de gamma gekocht....
maar eht is wel veel oefenen...die van ons zijn gewoon prut geworden ;) hehe....mjah krijg volgende week een longbow... gehhe Offtopic:welke larps doe je aan mee dan??? Ik doe mee aan Shadowrifts van cauldron.... en een kampeermat?! wil dat wel werken?? ik weet nie zacht/Slap jij je zwaar wil hebben....maar.... :S |
in de elffantasy stond een artikel over het maken van Larp dolken, dat ging met kampeermat. Heb je andere/betere ideen dan?
BTw geen gamma in huizen, de irene shop heeft idd kampeermat. Maar waar kan ik in godsnaam een fiberkern kopen?? Greetz, Nicklesswarior |
wij deden het met een soort schuim...weet alleen nie hoe het heet :(
maar aan welke live doe je mee dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |