![]() |
beslissingen
Waarmee nemen jullie beslissingen in je relatie,
luister je naar je verstand, of ga je op je gevoel af? |
Gevoel. Andere optie is er niet.
|
ik denk dat dat aan de situatie ligt als hij bijvoorbeeld is vreemdgegaan dan ga je op gevoel af maar als het om minder ergere dingen gaat dan ga ik tog wel op me gedachte af....
|
Gevoel
|
Als ik beslis om niet met d'r te gaan stappen, omdat ik de dag erna hard moet leren voor iets belangrijks, dan is mijn verstand toch wel sterker dan het gevoel.
|
gevoel.....behalve als mn omgeving zegt dat ik blind ben van verliefheid...dan zou ik op mn verstand af gaan ( dat zeg ik nu idd)
|
Zowel gevoel als verstand.
|
Eigenlijk altijd gevoel. Ook als anderen mij op bepaalde dingen wijzen, als het voor mij goed voelt hou ik me daarbij.
|
Citaat:
|
Soms zegt mijn verstand iets, maar mijn gevoel zegt dan het tegenovergestelde.
Meestal ga ik dan wel op mijn gevoel af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal gevoel, ook al zegt m'n verstand iets anders...
|
eigenlijk altijd gevoel omdat ik het gevoel heb dat je daar het beste mee kan beslissen.
|
Gevoel.
|
Citaat:
|
mn gevoel overheest
|
Je hebt het wel zwaar in je relatie, of niet?? :(
Maar ik denk dat ik in bepaalde gevalleen naar mijn gevoel luister, en in bepaalde gevallen naar mijn verstand. Denk wel dat gevoel meestal overheerst. sterkte... |
Citaat:
|
ik luister naar mijn verstand, maar mijn gevoel verkloot de boel altijd voor me.
|
Citaat:
Hij staat nu echt op springen, maandag dacht ik dat het echt uit was, ik had het ook voor mezelf geaccepteerd maar dat is dus toch nog goed gekomen (van zijn kant) Nu heb ik er een heel raar gevoel bij.. iig Thanks :) |
Citaat:
|
Een combinatie van denk ik:)
|
eerst gevoel. Maar mijn gevoel overreageert altijd, dus dan verstand.
|
denk altijd eerst met verstand... en reageer dan toch met me gevoel :bloos: :s
|
Gevoel, te veel soms misschien....
|
Citaat:
Een beetje van de 2 dus :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is denk ik meer dat ik twijfel of ik er wel blij mee ben. Ik denk er ook steeds vaker aan hoe mijn leven er zonder hem uit zal zien zonder dat ik er gelijk super verdrietig van wordt. Maar toch hou ik ook nog van hem Thx btw voor je pm :) |
Ik probeer altijd een goede afweging te maken tussen verstand en gevoel :bloos:
|
Puur verstand.
|
in principe puur gevoel. maar ik heb gelukkig genoeg common sense om dat niet totaal te laten overheersen. gelukkig maar, anders zou het niet goed aflopen met me ;)
|
Citaat:
|
Gevoel en verstand. Gevoel kan trouwens ook heel goed aangeven dat iets niet goed zit enzo en daarom is het belangrijk om daar goed naar te luisteren. Ik luister naar allebei, maar wat ik volg is meestal m'n gevoel.
|
Citaat:
Vandaar het vinden van een balans.. De goede afweging in welke situatie ik mijn gevoel moet volgen en in welke mijn verstand. |
Citaat:
|
Mijn gevoel en verstand overleggen altijd netjes met elkaar en zijn het doorgaans met elkaar eens. Soms niet helemaal, maar dan kunnen ze wel een compromis sluiten, ze kunnen wel goed met elkaar opschieten.
|
Gevoel.. altijd
|
voor mij dan ook maar hetzelfde, ik ga altijd op gevoel af. verstand heb je niet zoveel aan bij relaties...
|
Gevoel en verstand samen. Dat is tenminste de bedoeling. Soms liggen ze vrij ver uit elkaar; dat is lastig dan. Het hangt dan van het soort beslissing af of mijn gevoel of mijn verstand 'wint'.
|
Samen, maar meestal zijn ze toch gelijk.
|
Citaat:
Ontopic: gevoel, daar is toch ook je hele relatie op gebasseerd? |
gevoel
|
altijd m'n verstand. teveel dus.
|
gevoel en dat is vaak tegenstrijdige van verstand maar ik volg toch mn gevoel..
|
Altijd m'n gevoel.
|
Citaat:
|
verstand.. maar mijn gevoel vecht daar telkens tegen en zo af en toen ga ik maar met mijn gevoel mee, wat dan vaak gelijk heeft..
|
gevoel.. af en toen zegt mijn verstand wel iets anders maar dan ga ik toch op mijn gevoel af :rolleyes: :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |