![]() |
anaal
Hey ik en mijn vriend zouden eens proberen anaal seks te hebben maar nu heb ik enkele vraagjes: hoe voelt het? doet het pijn de eerste keer? enz
|
Weet ik niet.
|
Citaat:
|
Prettig vreemd/Ja
|
JA. en gebruik véél glijmiddel.
|
Nee het valt best mee, gewoon ontspannen.
|
Waarom wil je het anaal doen? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk, sorry :)
|
Het is best heel lekker hoor! Gewoon weer een heel ander gevoel.
|
Lijkt me toch echt nix..... :)
|
Is best lekker hoor, niet al te vaak. Idd veel glijmiddel... en rustig aan... Niet in een keer erinstoten... dan is het wel pijnlijk :D
|
Citaat:
|
hmm... ik vond het wel meevallen, het duurde wel heel lang voordat ik me goed kon ontspannen enzo, dat is nog best moeilijk
|
Das beetje raar gevoel int begin, maja wij ook zonder extra glijmiddel gedaan, gewoon eerst nat worden via normale way ;)
En dan doorschuiven naar achteren.... |
Citaat:
zoveel scheelt het niet trouwens |
Moeilijk.. :eek:
|
pijnlijk kreeg hem niet eens half erin :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nadeel van anaal is wel de grotere kans op een blaasontsteking. Die wordt immers veroorzaakt door bacterieën die in de darm zitten en in de blaas terecht kunnen komen tijdens de seks. Normaal gezien is dat risico er al, maar als je het anaal gaat doen (en daarna weer terug richting vagina) lijkt me dat risico helemaal groot.
En ja, die glijmiddel is wel degelijk aan te raden. Plus dat het ook na de seks wat raar aan kan voelen met zitten enzo. |
uuh voor mij voelde het goed, voor mijn vriendin toen der tijd ook, hebben het nog vaker gedaan dus neem aan dat het prettig was...! Maar....ik doe het toch liever op de ''normale'' manier, het heeft wel iets enzo...maar ja het is toch het poepgat :p
|
|
Citaat:
|
Zonder tussendoor flink te gaan zeepsoppen met unicura weer terug gaan naar de voorkant is een garantie voor een fikse blaasontsteking ja.
Erna voelt het raar, met lopen en ook met zitten, maar dat trekt vrij snel weg. Het hangt ook af van het formaat van wat er inkomt. Van een beschaafd modelletje heb je geen last. Van een fikse jongen kun je drie dagen niet lopen. |
ach lijkt mij best gaaf om keer te doen, maarja hoe stel je dat een beetje subtiel voor :)
denk dat de meeste meisjes je een klap geven en al mompelend weglopen 'de viezerd gadverdamme, ugh' |
Citaat:
|
Lijkt me echt helemaal niks........
|
Lijkt me niets, beetje in iemand ze kontgat roeren bweh! (n)
|
Ben ik dan echt de enige man die daar dus ook geen behoefte aan heeft :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef mij maar gewoon de saaie, ouderwetse, normale methode... |
Saai?? Dat ligt dan aan jezelf ;)
|
Het voelt vreemd, opzich wel lekker, maar niet te lang.
|
Citaat:
|
Ik denk dat veel mensen van te voren zoiets hebben van "yukkie", maar dat valt allemaal reuze mee dus :p. Je kan je er wel gauw onzeker overvoelen, en het deed bij mij een stuk meer pijn dan ontmaagd worden, maar je moet het ook wel een beetje oprekken van te voren ^^.
Verder is het wel lekker, maar ik doe het liever "gewoon", dat dan weer wel. Maar het is wel erg leuk :) |
Citaat:
Hmmm, mij is het gewoon met een grapje voorgesteld, was opzich wel geinig, en dan gebeurt het ineens heel subtiel... Dus gewoon doen! zouk zeggen |
nou mijn vriendin vroeg het owk een keertje.. en toen vroeg k of z het zker wist.. dat wist z zeker.. en toen probeerde we het , en ondanks z nat was en veel zin had.. deed het bij MIJ redlijk veel pijn.. en er was een adertje gescheurd bij haar.. dus doe AUB voorzichtig.. (y)
|
tsja, hoe stel je het voor.
Ik wil eerst een goeie realtie hebben, dat we elkaar helemaal goed kennen op de 'normale' manier voor we dingen in elkaars kontgat doen. |
of anale sex pijn doet verschilt volgens mij per persoon
ik heb vriendinnen die het helemaal geen pijn vonden doen, maar ik en mijn vriend hebben het 2 keer geprobeerd en de helft van zijn piemel was er niet eens in en ik schreeuwde van de pijn. was wel zonder glijmiddel. we gaan het binnenkort eens proberen met, om te zien of dat echt een groot verschil maakt... en ja, als het geen pijn doet kan het heel lekker voelen, dus gewoon proberen. |
Mja.. Zorgen dat je goed geil bent en van tevoren een beetje oprekken kan nooit kwaad, zegmaar :)
|
Ik vind het best lekker zolang je maar rustig en langzaam aan doet en glijmiddel is erg handig en asl je ontspannen bent helpt ook wel een handje mee.
|
Citaat:
|
een kont, daar horen alleen dingen uit te komen.. k kan er nie geiler van worden iig :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel veel glijmiddel en goed ontspannen ik kan r van klaarkomen eg super vaag ma wel ontzetttend lekker :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |