![]() |
Wat voor fobieën hebben jullie allemaal
Hoi kantinemensen, tis lang geleden dat ik hier was, dacht laatks hoi zeggen
wasbeermeneer zegt: hoi en ik heb er weer een legaal jasje omheengedaan om niet weer ruzie te krijgen met admins. Waar hebben jullie angsten en fobieën mee te maken? alle orinele anders, namelijk moeten natuurlijk sowiezo gepost worden, ook al hebben ze te maken met water oid, dus niet alleen bij overige iets typen. |
glibberige beesten iig
spinnen, och nee, zolang het geen vogelspinnen zijn maakt het me niet zo uit :) en van hoogtes hou ik ook niet zo eigenlijk :bloos: |
"Ik vink graag dingen aan."
:D Ik ben bang voor kwallen (:\), maar een fobie is het ook weer niet. |
Insecten, maar dan een heleboel :p
|
Ik vink graag dingen aan :bloos:
en ik ben dus niet ang voor vinken he |
Citaat:
|
kleine ruimtes
|
Insecten :| .
|
waarom staat "vrouwen" er niet tussen?
|
dat me moeder binnenkomt bij het rukken.
|
Nergens voor
|
Insecten. :|
|
Ik vink graag dingen aan.
|
-ik heb soort claustrofobie, ik haat het om alleen in kleine ruimtes te zitten, maar ik vind het ook lekker knus. Alleen dan moet het er ook wel gezellig uitzien he... dus kleine lege (of veel te volle) ruimtes vind ik eng, zoals liften.
- ik heb een fobie voor ziekenhuizen -en verlatingsangst (maar ik vind het niet erg om een tijdje alleen te zijn, het gaat me meer om eenzaamheid, dat niemand iets om je geeft) - beetje faalangst, maar dat heeft meer met bovenstaande te maken... - angst om gepest te worden - ik kan niet tegen bloed en wonden enzoow.. - ik kan niet tegen grote massa's mensen, ik ben bang om in een ruimte te zijn met heel veel mensen, geef mij maar dieren die praten niet terug en verwachten ook niet dat je tegen ze praat. Ik hou van de stilte... Ik ben dus soort van mensenschuw - ik kan geen pillen slikken zonder te kauwen, want helaas wil m'n keel het gewoon niet doorslikken, ik wil het wel maar in m'n hart durf ik het niet dus gaat het niet. liever kauw/smelttabletten of drankjes. Ik ben dus voor heel veel dingen bang. |
Leraren. :(
|
Ik heb een kakkerlakken fobie, een fobie voor grote enge spinnen (dus geen hooiwagens) en een sociale fobie.
|
Citaat:
|
Hardcore dingen aanvinken 4 life. (Y)
|
Ik ben bang voor water. Zeeën en meren schrikken mij af. Ik zit liever niet op een boot, of op een brug over een grote rivier. :o
|
Ik ben bang voor vlaktes. Velden en toendra's schrikken mij af. Ik zit liever niet op een vrachtwagen, of op een uhmm.. viaduct over een weiland. :o
|
Ik ben bang voor insecten. (c.q bepaalde forumbazen )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoogtevrees. :o
|
ik ben bang voor hoge gebouwen, ik ga daarom dan ook liever niet naar mensen toe als ze in een flat oid wonen.
het ergste was nog toen ik nog zelf in een flat woonde. het was weliswaar op de 2de verdieping, maar alleen het idee al dat de 12 daarboven gelegen verdiepingen in konden storten, ik had er soms slapeloze nachten van. en toen ik op vakantie was naar New York, dat was de angstigste tijd uit mijn leven.. :( |
Ik heb een anti-dans-fobie.
De angst om blind te worden, dan kan ik dus niet meer zo goed dansen. Ook verlatingsangst; angst dat Eline zich in het buitenechtelijke bed werpt met Marinus, of er met een seriemoordenaar vandoor gaat. Met wie moet ik dan gaan dansen? Dit lijkt me inderdaad een terechte angst. :( Ik ben ook bang om door anderen bekeken en geëvalueerd te worden. Ik ben bang voor afwijzing door anderen. Ik durf in contact met anderen niet te zeggen wat ik eigenlijk wil of denkt. Ik ben overgevoelig voor de mening van anderen. Ook heb ik weinig zelfvertrouwen, bloos ik heel snel, heb ik zweterige handen en een snel kloppend hand. Dit is al een beetje minder aan het worden! Vooruitgang! :( |
ik ben godverdomme bang voor die snel oprukkende NSB' ers overal :(:(:(:(:(:(:(:(
|
jah ik ook soms
|
we kunnen een club oprichten
|
anti NSB clubje
|
Citaat:
|
Citaat:
met een mooie nsbeker |
Citaat:
|
anders, namelijk honden
|
Citaat:
t was even voor de n00bs hier op de kantine ;x |
anders, nameljik: ik heb emetofobie
|
Ik ben bang voor mijn macht.
|
Ik heb geen fobiën. Ik ben wel bang voor ruimtes die zo smal zijn dat je vast zou kunnen komen te zitten.
|
Citaat:
kut zeg :| |
Citaat:
|
Anders, namelijk geen.
|
Bepaalde personen, zoals: Geert Wilders, Mat Herben, Rita Verdonk, Gerrit Zalm, Michiel Smit, Jan-Peter Balkenende, George Bush, Ariël Sharon...
|
ben bang voor slangen (n) :(
|
Geen.
|
Citaat:
|
ik had vroeger een extreme angst voor brand....
Maar nu nergens meer voor. |
Geen fobieën, wel angsten; oa voor insecten.
|
Heb wel hoogtevrees, maar dat is geen fobie.
|
Citaat:
|
Citaat:
euhm..misschien voor kleine, donkere ruimtes :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |