![]() |
Sex and the city #2
nieuw deel voor de allerlaatste aflevering!
nog een half uur te gaan! |
Nu fijn nog een oude ep, leuk hoe Charlotte nu Harry ontmoet :) De vorige keer lette ik helemaal niet op hem, nu ik weet wat die twee gaan meemaken wel, hij is leuk :)
Oh, ik heb ook vreselijk veel zin in de laatste ep... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het wel leuk dat ik nu eindelijk weet hoe ze Harry ontmoet. Vroeger volgde ik het niet zo. Een aflevering en dan paar weken later weer een. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat was het dan :(
|
Eerlijk gezegd vond ik de laatste aflevering wat tegenvallen :o
|
John <3
|
hij heette John... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel een beetje een sjonnie naam, maar wel leuk. En zoveeeel clichés en zooo leuk
|
Citaat:
en dat gejank maar verder (y) |
Aah dat waren echte traantjes :bloos:
*zucht* John.. Could it be a better name! |
Citaat:
|
..en hoe heet dat nummer die ze het laatst lieten horen? Kan de titel me niet voor de geest halen
|
Mja maar ik vind zijn hoofd in dit stukje een beetje tegenvallen.
|
Wat er nu op is vind ik vreselijk, dan krijg je van die mensen die zeggen dat het zo'n nieuw iets was, zo speciaal, dat het zoveel deuren geopend heeft, blabla. 't Was een hele leuke serie, punt. Geen gezeik dat het je leven heeft gered, dat ontkracht alles :|
|
Ze hadden er beter een superaflevring van 2uur van kunnen maken.
Maar ik kijk het toch maar :p |
Ohw die hond in dat restaurant. :D Ik moest zo lachen. :p
|
Ik vond het echt een geweldige aflevering! Wel een beetje voorspelbaar allemaal, maar wel heel leuk! Jammer dat het nu dan toch echt voorbij is.
Weet iemand waar ik de muziek kan vinden die in de afleveringen gebruikt wordt? Of weet iemand toevallig hoe het franse nummer heet wat in deze aflevering gebruikt werd? |
:(
maar het was wel <3 |
whehehehe :|
|
Citaat:
Wat een mooie laatste aflevering moest bijna huilen <3 :o |
Ahhh heb ik er de hele week aan gedacht, spreek ik op het laatste moment toch nog iets af...heb het dus nét gemist!!!
Wordt het nog herhaald?? :( :( |
Citaat:
&Je kon geen vervelendere nick nemen? :o |
en nu is het voorbij, dat was het..
alleen nog maar genieten want de herhalingen :| |
Citaat:
|
Citaat:
Hoezo vervelend? Duidelijk en origineel :p |
Geweldig eind. Absofuckinglutely!
Jammer dat het afgelopen is. Waarom stoppen ze eigenlijk :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Sorrryyyy. |
ik vond het wel een grappig einde.
eind goed al goed. of jah niet helemaal :P |
Jawel, wel goed toch? :cool:
&ik wil die aflevering waar Alanis Morissette in zit.. Seizoen 3 ergens. |
Citaat:
|
Citaat:
(Oh, die dat meisje, het kindje van Charlotte en Harry... wat líef :) ) |
mèèr bloopers :cool:
|
hij heet john! :( omg waarom heet ie nou john (n) maar wel gaaf dat ze mr big alsnog een naam hebben gegeven.
maar john... |
Het franse nummer dat erin zat heet: La Belle et Le Badboy en is volgens mij van ROHFF of Fonky family , weet ik niet meer zeker.
|
Héééééérlijk al die cliché's! Ik zat dan zelf ook erg cliché met een vriendinnie en een bak Ben & Jerry's voor de buis om ons zelf te troosten dat het al weer de laatste aflevering was, haha! :D
Ik vind trouwens dat er zo nog een serie achter aan zou kunnen komen, hoe het ze nu allemaal vergaat als happy family's.... |
Nah, dat zou ik té vinden, het is knap om op het hoogtepunt te stoppen, en ook het beste - imo.
|
hele mooie epi!
jammer dat het nou is afgelopen. wel :cool: toen carrie opeens weer binnen kwam gelopen, dat ze zo gingen gillen :) ook leuke avond verder! |
Citaat:
ik heb alleen de laatste 10 minuten ofzo gezien gisteren. |
Ik vond die Samantha wel heeeeeel erggg oud uit zien.
Vond het ook wel grappig wat erna kwam. :) |
Citaat:
|
Hm, ik zag het gister voor de eerste keer (laatste half uur) en eigenlijk vond ik het best leuk :|
|
Toen Smith terugkwam uit Canada.. speciaal voor Samantha..
dat vond ik wel het mooiste van alles.. <3 de rest was allemaal zo happy-happy-joy-joy.. waarschijnlijk omdat er anders allemaal depri fans achter zouden blijven :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |