![]() |
Zwart vloei
Een vriend van mij had een tijdje terug zwart vloei uit Griekeland, dat een beetje naar drop smaakt oid. Tering lekker. Nu was dat tering snel opgegaan, mede doordat iedereen eraan ging likken, ghehe. Maar kent iemand dit, en weet je hoe dit heet en/of waar je dit kan kopen?
|
tering he dat is speciaal :D
kijk in amsterdam bij de headshop ofzo die heeft echt tering veel vloei tering zeg |
Ik zou wel tering veel inslaan als je zo'n winkel vindt, anders moet je zo tering vaak terug. :p
|
idd..:P dus als iemand naar griekeland gaat..
Maar t was echt droog. Op een feest, iedereen die dat proefde, gingen allemaal van die dingen bij m halen om er aan te likken. Op gegeven moment had iedereen een paar van die dingen in zn bek. :D |
ja en dan is het weer tering snel op
en voor je het weet ben je tering hooked en zuig je mannen de tering in voor je tering dropvloei verslaving |
Jep. Daarvoor wil ik weten waar je het kan kopen. Ik kan je er een groot plezier mee doen.
Edit: Dat was een grapje. |
ik denk wel in amsterdam
|
(y) k zal eens kijken als ik daar ben, thnc:)
|
Binnenhof in Zwolle verkoopt het iig niet.. In A'dam heb je idd ontzettend veel spacey zaken, volg gewoon de gemiddelde toerist om er te komen.
|
Hahaha wat een tering geweldig topic dit. Ik wil die tering zwarte vloei ook wel eens roken. :cool:
|
de tevreden rookster in groningen heeft t misschien..?
|
K ga niet helemaal naar groningen daarvoor:P
|
weet je ook iets over de verpakking oid?
|
ik heb net in nijmegen zen wraps met wodkalime smaak gekocht, wellicht dat ze ook drop hebben
edit: tering edit 2: als je drop zo lekker vindt, bij de drogist en supermarkt hebben ze t vaak ook, daar kan je ook aan likken... |
Tering echt te kansloos (N). Wie gaat er nou aan z'n vloeitjes likken :confused:.
Citaat:
|
hahaha :D (y)
|
tering, volgens mij heeft hij het nog steeds niet door.
|
Citaat:
En @ de rest: Het was echt niet zo dat het tering lekker was om te eten, maar iedereen was zo wasted als ze tering en er was geen eten. Maar t is gewoon lekker om te smoken. |
ik heb op de site van rizla gekeken, maar ze hebben niks met drop smaak. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen.
|
tering
|
Citaat:
|
Ik kan me haast niet voorstellen dat vloei met dropsmaak lekker is om te roken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is die site van rizla dan? Ik vind niks op Google.
|
Ze hebben ook uberstylische zwarte vanille peuken <3..
Binnenkort maar eens testen. En aan lollies kun je ook likken, maar dat is verslavend :bloos: |
Black Devil (y)
|
Citaat:
Niet te veel van roken though Dan wordt je tering misselijk. |
Tering he, wat veel storende woordherhaling hierro.
Maar dropvloei, blegh. Dan maar gewone drop. En drop lolly's zijn vies. |
Citaat:
Doh.. daarom eet ik alleen maar figuurlollies van de HEMA. |
|
ik heb t al geschreven maar kennelijk niet duidelijk genoeg. die dingen heten volgens mij zen wraps. iig, die heb je bij de kronkel, t is redelijk donker gekleurde vloei met n smaakje, ik weet alleen niet of ze ook dropsmaak hebben. maar ik zal naar de meeting er wel een aantal meenemen
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het van Rizla trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klik :D
|
Citaat:
|
Citaat:
whahaha, dan ben je best knetter als je blunt aanziet voor zwarte vloei :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwart vloei??? :eek:
|
Wahaha, zwarte vloei.:D
Daar had ik het gister nog over, knetterstoned dat ik was, had een vriend besloten dat ik de zwarte band blowen had ofzo.:p En toen hadden we bedacht dat je dan ook moest draaien met zwarte tipjes en zwarte vloeitjes.:p |
Citaat:
@ mikeymo: amsterdam hebben ze dat vast wel |
hij bedoeld de vloei zelf, niet de verpakking
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |