![]() |
Ga jij wel eens met de taxi?
ik ging vandaag met de taxi, voor de 2e keer ooit ofzo. Het was wel even eng, maar niet zo duur. Het was een regio taxi.
|
nee, nooit.
|
zelden tot nooit
alleen als het niet anders kan, want die dingen zijn verschrikkelijk duur. |
Zelden. Als ik heel dronken ben, geen fiets meer kan vinden, en wonder boven wonder nog wat geld op zak, wil ik me nog wel eens in een taxi laten vallen. :o
|
Ik ben bang voor taxichauffeurs :(:(:(:(
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1028961 |
Ik kan alle keren dat ik in een taxi zat benoemen (y)
Maar daar heb ik geen zin in. |
Citaat:
|
1 keer, maar toen betaalde iemand anders
|
Ja.
|
Zelden tot nooit.
|
nee, niet vaak. Alleen als ik de laatste bus mis.
|
niet hier in Nederland
|
Nooit.
|
Citaat:
|
een paar keer met de treintaxi geweest, maar voor de rest nooit.
|
Toen ik mijn been had gebroken ging ik af en toe met de taxi van huis naar school en weer terug, regelmatig eigenlijk. Anders kwam ik er niet.
Enn... af en toe met de treintaxi wanneer ik veel bagage had. En soms nu nog, wanneer ik vanuit Hasselt terug naar Maastricht wil en er geen bussen meer rijden. Kost wel wat, maar ja, dan ben je wel weer thuis :P |
In Nederland nog nooit
|
In Nederland zelden. Misschien 10 of 20 keer in mijn hele leven. In het buitenland veeeeeeeel vaker :) .
|
Een keer toen ik was geopereerd en een keer toen ik mijn enkelbanden had gescheurd (ook vanuit het ziekenhuis).
|
Enkel op vakantie in het buitenland, want dan steun ik de economie, indirect steun ik dan ook de Europese Unie, waardoor ik ervoor zorg dat mijn eigen land gesteund wordt (y)
Ik neem dus de taxi en doe dan ook nog eens iets aan de economie (y) |
Ja best vaak. Hoe moet ik anders thuis komen als er geen bussen meer rijden? Zeker als je een taxi deelt valt het best mee.
Zaterdag was ik voor 4 euro binnen 10 minuten thuis :) |
Nee, nooit.
|
Citaat:
|
Nee.
|
in NL ben ik geloof ik nog nooit met de taxi geweest, in Italie wel heel veel
|
Citaat:
Fietsen is ook irritant, want je moet dan echt niet teveel drinken+ de weg weten (in het donker) + je moet ook heen op de fiets. Voor 4 euro spaar ik een half uur fietsen uit in het donker en in de kou. |
nooit eigenlijk
behalve 1 keertje om naar zaventem te gaan toen auto in garage stond.... |
ik ben een paar keer met de taxi geweest.
|
Soms na het uitgaan.
|
Neeh.
|
Nee, fietsen is meestal milieuvriendelijker, comfortabeler en goedkoper.
|
ik ben maar 1x in m'n leven met de taxi geweest, dat was een dure grap :o
|
Nog nooit en als het even kan ook nooit. Ik ben nooit kort en er is altijd wel iemand die me op kan halen.
|
Alleen als er een spoedgeval is en ik er niet (snel genoeg) met het OV of per fiets/lopend kan komen.
|
1 keer in de 5 jaar ofzo, zou nooit alleen in een taxi stappen... ben ik huiverig voor, en waarom? Geen idee :)
|
nee.
|
Een keer, maar dat is al een tijdje terug. Ik ben wel een keer bijna overreden door een treintaxi. :)
|
ja, maar niet in nederland
|
jup omdat in feest in utrecht was en de tram gaat zo laat niet meer (of zo vroeg) (was wel duur)
|
wekelijks :)
|
nee nooit.
of nou ja, alleen op vakantie soms. |
duur
|
nee nog nooit eigenlijk.
|
hmmz toch wel regelmatig. Als ik naar mn ouderlijk huis ga meestal.
|
Soms op vakantie.
|
Zelden tot nooit .
Ik ging eens oppassen bij een vriend van mijn zus , die ging toen een taxi naar huis betalen . :cool: (y) |
op ibiza namen we wel eens een taxi, dat kostte niks.
in nederland ben je voor ritje van 10minuten zo 20euro kwijt, gelukkig waren we met zn 4en. maar ik vind dat belachelijk veel. daarom bel ik mn papsie, die me dan fijn komt ophalen (a) |
Ben nog nooit met de taxi geweest :D
|
Ik ga zelden tot nooit met de taxi.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |