![]() |
Bijfiguren die een eigen serie verdienen!
Noem ze eens op!
Ikzelf vind dat dat kleine jongetje uit Malcolm in the Middle een eigen show verdient...en dat ie dan helemaal niets zegt, maar gewoon naar plekken toeloopt en dan weer naar een andere plek toeloopt. Of dat Spike uit Buffy en Prue (voormalig) uit Charmed samen een soort lichterotische serie krijgen waar natuurlijk af en toe een monstertje of demon verslagen moet worden. |
:eek:
Jeghhh!!! :D Daar willen we Prue niet in hebben hoor! :D :p Nou, Spike verdient wel een eigen serie ja!! Maar dan moet hij wel een schaars gekleed pak rondlopen! :D :p Misschien is een Adam en Eva stijl wel iets! :) Eventueel een Spike and Drussilla on a Roadtour!! :D:p Seven of Nine (Voyager) verdient ook nog wel een eigen serie! :P Daar moet ze alleen wel beschaafd gekleed in zijn, misschien een net huisvrouwtje ofzo! :p Hele dag aanrecht poetsen ofzo! ;) En Hayden Christensen van Star Wars...alias Anakin. Mag hij acteren dat hij acteert!! :D Dat is hij toch het best in dacht ik zo! ;):P Maar ook schaars gekleed hoor! Dat is het leukst! :D Dat schaars gekleed doe ik voor de dames hier hoor....niet voor mezelf! :o :D Ik ben erg altruïstisch aangelegd! :p Groetjes Ben(die charmed nu een beetje soaperig vind met al die sociale perikelen :) |
Een serie over Spike en Drusilla's vroegere avonturen zou ik wel kijken...
|
Niet veel, waarschijnlijk. Figuren die populair zijn, zijn dat meestal omdat ze afwijken van de anderen uit een serie, en juist dat contrast zorgt voor populariteit. Als je zo'n personage uit de natuurlijk omgeving haalt en een grotere rol geeft, blijkt vaak dat de koek gauw op is.
Ik bedoel, hoeveel voorbeelden zijn er van series waar zo'n plan slaagde? The Lone Gunmen serie schijnt ook waardeloos te zijn. |
makkelijk:
SPIKE! *is voor een spikespinoff* |
Citaat:
|
Citaat:
|
'Niles' (uit de nanny) kan wel een leuke serie maken...
|
Bender uit Futurama en die twee vrienden van Richie en Eddie uit Bottom.
|
Raise your hands for Spike & Dru spinoff!
Daar zou ik zeker wel naar kijken, spioff van Giles ook wel... En tatatadaa.. roffel *doet tromroffel na* die komt er ook! Ripper, speelt zich af in Engeland, en gaat over Giles (goh, nee, echt?!? :rolleyes: ) nadat hij uit Sunnydale is vertrokken. Jaiks! |
Spike spin off!!
Alhoewel... neej... doe maar nie. Buffy werd ook maar half zo leuk toen Angel weg ging, en Angel De Serie is niet half zo leuk als Buffy was (en nu weer is). Als Spike weggaat, is Buffy niks meer aan en de Serie Spike vast ook maar half zo boeiend... Maar van de tijd vóór Buffy wil ik wel een spin off, met Angelus, Darla, Drusilla en Spike... heheheh XD |
niles!! dies leuk :D
maar liever spike!! en giles :) |
spike
everybody raise your hand for spike!!! |
larry en edward uit dharma & greg (y) :p
|
*raises hand for spike spin off*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*does not raise hand for Spike spin-off*
Dan wordt het toch minder leuk dan het nu is... :S |
of jack&karen van will&grace, jammer dat ze niet meer bij net 5 te zien zijn
|
On second thought, een serie waarin Willow en Tara de wondere wereld van lesbische parenclubs verkennen.... :o
|
Iets van Ally Mcbeal, zodat dat toch nog een beetje doorgaat.. *in diepe rouw* :( Maar wie dan, weet ik ook niet precies. :confused:
|
Citaat:
|
Spike en Drusilla! :)
En Willow trouwens ook wel. Maar of dat nou echt spannend word... Verder kijk ik niet veel naar series eigenlijk, dus ik zou het verder niet weten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Baldrick uit Blackadder.
|
Citaat:
Citaat:
Ripper |
Citaat:
|
teddy uit mr bean
|
Uit jack&jill , die magere homo.. ben zijn naam kwijt :mad:
Natuurlijk niles zo al is genoemd... Eeuhmm... |
Citaat:
|
Citaat:
|
frasier van cheers
|
Citaat:
|
Citaat:
JAAAAA! Maar ja, dan zou het ook weer wat minder leuk worden, denk ik, laat het maar zo blijven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |