![]() |
hoeveel geven jullie uit in een weekend aan wiet?
ik dit weekend 40 euro.
20 bij het kamp. 20 bij de shop. ik heb het met een vriend van mij allemaal opgerookt en lache weekend gehad. hoe zit het bij jullie hiermee? |
0,00 euri's.
|
Pfff, dat is heel divers... Gemiddeld misschien 5 eypo per weekend? Ik houd het niet zo nauwgezet bij... In het weekend is er ook wel eens ruimte voor andere geestverruimende zaken naast wiet.. (Die overigens wat prijziger zijn in bepaalde doseringen ;) )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
al bijna een week met 5 euro hasj :o
|
Een keer per maand € 10.00 ofzo. Da's dus 2,50 per weekend. Krijg ik 2 gram heel aardig spul voor...
|
Meestal rond de 50 euro per week, en dat is inclusief weekend.
|
Zo rond de 20 a 30 euro per week en in het weekend verschilt hoeveel geld ik nog over heb voor het weekend maar meestal ergens tussen de 10 en de 20 euro.
|
waarom in het weekend? waarom niet overall? ik koop mijn wiet altijd doordeweeks en blow nooit in het weekend, dus 0.00e
|
nouja per week eerst zo'n 12,5 euri maar de laatste weken heb ik telkens hele creatieve manieren om mn wiet gratis te krijgen :)
edit: dat moet ook wel, want ik heb met mezelf afgesproken een maand geen wiet meer te kopen |
niks
heeej dat scheelt weer :D :rolleyes: |
Citaat:
|
Scheelt, k hoef het lang niet altijd te betalen. Maar als ik dan geen wiet heb oid, moet k wel pizza's betalen. Maar meestal iets van ±15 pleuro..
|
Nou nou Trots (y)
Iig. Ik denk iets van 21 euro om de 2 maanden ofzo. Of 3. Of meer. Ik zuip nu eenmaal meer dan dat ik blow. |
ik haal altijd n voordeelzak, 5 gram 25 pleuro's en daar doe ik ruim 2 weken mee.
|
Citaat:
|
Als ik het al uitgeef in het weekend, dan meestal rond de € 10,00
|
Heheehe dit weekend niks eigenlijk nooit iets:D ik krijg altijd of rook van andere(H)
|
Citaat:
wel doen voor het gaat opvallen... |
ik koop niets, ik krijg het wel :cool:
|
in een weekend tegenwoordig zo'n 3,50
en in een maand mischien 7,00 ;) Maar ja, ik ben dan ook drastisch geminderd. |
Citaat:
|
Afgelopen weekend 30 euro.. maar dat was een uitzondering.. meestal zo'n 10 euro doordeweeks (zondag t/m donderdag) en op vrijdagmiddag, avond en zaterdagmiddag, avond zo'n 15 a 20 euro..
en natruurlijk deel ik dat dan met anderen ;) |
al die bedragen zeg
40 pleuro 30 pleuro 50 pleuro gooien jullie het soms direct in de prullenbak of verspillen jullie zoveel of zijn jullie zo knetterstoned dat je niet eens meer kan praten en je ogen niet meer open kunnen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
elk weekend 5 euro super pollem (y)
wel makkelijk, een schop tegenover je stampkroeg :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nul euro.
Ik koop hasj. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoeveel dat is |
he sjek! hoe geniaal was dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...light=pistopic
hehe |
Citaat:
|
Meestal niks, ik heb connecties in de teelt-wereld :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: NOSTALGIE!!!!! :D:D:D:D:D:D :cool: :cool: whahaha u made my day oma :D |
mag het pistopic weer open? :(
|
Citaat:
|
15 euro per week
|
Citaat:
niet eerlijk *snik* |
ik denk wel 30-40 euri per week :o (2 personen dan)
binnenkort zelf maar eens verbouwen, dat is toch wat voordeliger ;) |
0
|
Doordeweeks wel?
|
hasj dan
ik denk iets van 25 euro per week soms meer, soms minder |
Citaat:
dan 15 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |