![]() |
welk voorbehoedsmiddel gebruik jij?
Ik ben zelf aan de pil, ik overweeg om er mee te stoppen, maar twijfel of ik er wel goed aan doe,ivm de veiligheid, wat gebruik jij, en wat voor voordelen heeft dat?
liefs T.S |
Prikpil, met als enorme voordelen:
- 1x in de 3 maand een naald in je bil (voel je niks van) - niet meer ongesteld worden - als je darree hebt blijft het gewoon doorwerken - je hebt er weinig omkijken naar en ik heb ook nog es geen last van bijwerkingen. |
Ik heb 3 jaar aan de pil gezeten, met als het nodig was condoom.
Nu ben ik net een half jaartje van de pil af, gezeik met de verzekering enzo, en stap ik waarschijnlijk bij de nieuwe verzekering over naar een Mirena. Even kijken of dat wat is... (feedback iemand?). |
Citaat:
I've seen it :eek: |
Gewoon ouderwetse pil, ideaal :P
|
Citaat:
|
Ik gebruik geen voorbehoedsmiddel, ik krijg toch geen SOA. In het verleden is het ook altijd goed gegaan, dus geen reden om 't te veranderen.
|
Citaat:
En ik doe niet zo moeilijk over pijn, is het waard (denk ik). |
pil, bevalt prima
|
Citaat:
|
De pil :). Waarom? Makkelijk, veilig...
Waarom wil je eigenlijk stoppen met de pil? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het om zoiets gaat, en het iemand is die het dagelijks doet waarvoor het normaal is; who cares? |
Ben aan de pil, en met mijn exvriend deed ik het hoe dan ook double dutch:).
|
Citaat:
|
Mijn vriendin is aan de pil, dat achten wij voldoende.
|
ik ben aan de prikpil :D
om de 3 maandjes een prik in je kont laten zetten..ben nog niet zwanger geworden dus kneem maar aan dat ie betrouwbaar is.. verder krijg je van die prik een stijve bil, das wel lastig en pas na een half jaar tot een jaar ben je weer vruchtbaar. en je wordt niet ongesteld :D *heaven* |
Citaat:
|
de pil (y) en voorlopig ook nog ff condooms
|
alleen de pil
|
pil en condooms
|
Citaat:
|
Pil.. werkt prima, en bij mij duurt ongesteldheid toch maar 2 tot 3 dagen dus daar heb ik niet zoveel last van...
@SisterOfMercy: je zal jezelf vanzelf een keertje tegenkomen... |
Citaat:
|
Pil en condoom, altijd. Voor de veiligheid en mijn gemoedsrust.
|
Citaat:
|
Vind de condoom zo'n gedoe... In het begin gebruikte ik die wel met mn vriend aangezien ik nog niet aan de pil was. Maar toen ik aan de pil was zijn we daarmee gestopt...
|
Citaat:
|
De pil :)
|
Citaat:
|
Ik slik de pil en we gebruiken condooms omdat ik die twee dingen los niet vertrouw :)
|
ook pil en condooms... misschien laten we die condooms ooit wel achterwege.. maar zo is het wel zo veilig.
|
alleen de pil. (y)
de prikpil heeft ook veel voordelen zie ik.. |
Pil (trinordiol, niet microgynon). En ik heb met mijn huidige vriend één keer een condoom gebruikt (voor de zekerheid toen ik de pil vergeten was) en dat wil ik echt niet meer. :o Waat een gepruts zeg...
|
alleen condooms, heb 3 verschillende pillen geprobeerd en met elke pil was wel wat, van de 1 werd ik dik (als in: ik kwam 5 kilo aan in 1 week, wat er ook meteen weer af was toen ik ermee stopte) de 2e was te licht, dus werd ik 2 keer per maand ongesteld, de 3e werd ik echt chag en gemeen van (zal wel iets met die hormonen geweest zijn) En toen had ik er geen zin meer in.
|
pil. (microgynon) condooms niet omdat ze duur zijn en t niet echt prettig is. en zo gaat t ook prima. zijn elkaars eerste, dus soa's zitten er niet in. maar ik weet nog niet zo goed of ik wil stoppen met de pil. heb nml meer last van ongesteldheid (vooral 1e dag). maar t is zo makkelijk:s
|
Zit de prikpil ook in het ziekenfonds?
|
Citaat:
|
pil, ik heb geen last van bijwerkingen (behalve als ik een stopweek oversla, dan krijg ik aan het eind van de tweede strip hoofdpijn; maar zo lang ik na elke strip netjes een stopweek hou is er niets aan de hand) en vergeet 'm nooit (en ik geef nooit over, en ik heb nooit diarree :P), dus hij is mij niet tot last. En hij werkt wel goed. Vriendje was maagd voor mij, dus voor soa's zou t ook niet hoeven.
|
Citaat:
beetje jammer.. maar op zich heb je verder nergens meer omkijken naar (y) |
De pil, en dat vind ik prima. Vergeet hem nooit, dus ik vertrouw er ook volledig op. Heb ook geen last van de bijwerkingen, behalve als ik een keertje doorslik, dan krijg ik nogal last van stemmingswisselingen. Verder nergens problemen mee :)
|
Ik ben zelf aan de pil en we gebruiken ook een condoom.
|
Citaat:
Kom op mensen, ik gebruik geen voorbehoedsmiddelen! |
Pil, en bijna nooit condoom, zonder vink lekkerder..
|
Citaat:
En aangezien ik op het moment geen directe kinderwens heb de komende jaren (wie weet over een jaar of 10 ooit) maakt het mij ook niks uit dat het een tijd kan duren voordat alles weer op gang komt als je stopt. & Daarbij condoom. |
Pil & condoom. Misschien in de toekomst alleen pil, maar voorlopig voel ik me fijner bij allebei.
|
tjah gewoon condoom, die pillen voor mannen zijn nog in experimentele fase dus daar begin ik niet aan :P
|
gebruik de pil en we gebruiken condooms.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |