![]() |
studieboeken
hallo,
ik ben bezig met het halen van mijn vwo diploma en wil graag weten welke studieboeken er op de middelbare school worden gebruikt voor wiskunde a en wiskunde b bovenbouw. dus als iemand mij dit kan vertellen zou dat een toppertje zijn groetjes hagie |
Mijn school gebruikte altijd Getal & Ruimte, zoek daar maar eens naar :) De Slegte heeft er vaak een hele stapel van liggen, met antwoordenboekjes (y)
|
Bij mij gebruiken ze moderne wiskunde. Redelijk duidelijk met goede oefen sommen enzo.
|
Bij mij ook moderne wiskunde. Die heeft trouwens ook antwoordenboekjes.
|
getal en ruimte gebruikte wij
|
Citaat:
|
Wij gebruiken NETWERK
|
Wij gebruiken Moderne Wiskunde, maar ergens denk ik dat het niet nuttig is om aan iedereen te vragen wat hij/zij gebruikt want dat verschilt gewoon per school.
Daarnaast hangt het er ook van af welk profiel je doet en met welke wiskunde. (A1, A12, B1, B12) Ik weet alleen dat bij mij in het leerjaar (4vwo alle profielen) het boek : Moderne wiskunde A1-deel1 en A1-deel2 worden gebruikt met het antwoorden boekje :p Maar iemand anders vertelde me laatst dat getal en ruimte beter is dan Moderne wiskunde dus je moet het echt zelf uitzoeken.. |
Wij gebruiken Netwerk en dat is best wel kut. Je hebt veel begeleiding van een leraar nodig om goed door het boek heen te komen omdat de uitleg in het boek zelf flink tekort schiet. Die zou ik dus niet nemen.
|
Wij gebruikten moderne wiskunde, omdat mijn wiskundeleraar aan dat boek meeschreef. Best een goede methode, en wij kregen de antwoordenboekjes erbij ook altijd handig (y).
|
|
moderne wiskunde
en mijn leraar is er niet tevreden over. Alleen met dit boek werken lijkt me ook niet geschikt. (onvoldoende uitleg, soms rare methodes, regelmatige foute antwoorden in 't antwoorden boek ) |
Getal & Ruimte de gexte (y)
|
Citaat:
maar idd wel veel fouten in de antwoordenboekjes :s |
Getal & Ruimte, matig boek.
|
Getal & Ruimte, ik vind hem wel heel duidelijk/makkelijk (y)
|
Wij gebruikten Getal & Ruimte.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |