![]() |
Road To Perdition
Zojuist de film gezien. Behoorlijk mooie (doch langzame) film met goede cinematografie, sfeer, acteertalent en muziek.
Sommige dialogen zijn helaas wel wat gestileerd, gladjes en typisch Hollywoods, maar dat doet niet af aan de algehele grimmige stijl enzo. Anyway, tijdens het kijken vroeg ik me twee dingen af:
Spoiler
Iedereen die een idee heeft of het antwoord weet, aarzel niet en zet het hier neer. |
Op die laatste vraag heef je zelf al het antwoord.
btw, wat een troepfilm. |
Citaat:
|
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze die dude beschermen.. maar het is eerder stijl dan tactiek denk ik.
|
Vroeger ontkwam je niet aan de 600 rounds per minute van een tommygun. Dus dekking zoeken kun je wel vergeten.
En dat hij aan de telefoon geen gedag zegt heeft meer met zijn karakter te maken, zo is Michael nou eenmaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, want dan beschik je zelf natuurlijk ook over betere wapens ;) |
Citaat:
En wat betreft dat telefoontje, dat is niet precies wat ik bedoelde. Wat ik bedoelde is: in plaats van dat Sarah zegt: "De mis was zo en zo, vraagt ze 'Hello?' als in : "ben je er nog?". Ik snap niet waarom. |
Dat weet ik niet meer maar ik weet nog wel dat ik het een hele mooie film vond (y) .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |