![]() |
:( beetje dom vraagje misschien
maarre kun je van pijpen ook aids krijgen?
|
Ja.
Condoom gebruiken dus. |
Citaat:
1 nadeel, hij voelt er vrij weinig van.. |
Citaat:
|
ja condoom gebruiken.maar ik vind condooms kut en tis helemaal ranzig in je smoel vind ik dus ikke heb de condoom afgeschaft..heb toch vaste vriend no problemo 4 me!
|
Citaat:
moet is een ballon in je mond doen en dan zuige.. dan trekt gaattie tege je gehemelte en je wange aanzitte omda je deromheen de lucht wegzuigt... is bij n condoom ook hor.... ik geniet er nie van...ook al zou ze nog zo der best doen |
Citaat:
|
Citaat:
zo ist beter toch |
shit :eek: is dat eg zo?...
ook andere ziektes dan zeker??:S |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is het wel zo dat je niet moet pijpen of beffen met een koortslip, vooral het begin is heel besmettelijk, eigenlijk net dat gedeelte van die eerste tinteling en meestal voel je het niet eens dat je een koortslip krijgt, dus heel goed oppassen en niet paranoide worden (dit is echter heel lastig). Over die andere soa's weet ik het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, alle soa's zijn overdraagbaar via zowel pijpen als beffen, dus gewoon niet doen als je niet zeker weet dat diegene geen geslachtziekte heeft!!!! |
jaaaaa tuurlijk als het aan zijn ding zit en jij gaat met je mond daaraan zitten kan je het ook hebben!
|
Citaat:
En wat precies is een druiper dan (behalve dan een druipneus :p En krijg je dan ook een soa als stel de jongen wordt gepijpt, het meisje heeft een soa, maar geen bloed in de mond. Krijg je dan ook de soa, of blijft hij daat beneden zitten? |
Citaat:
|
Citaat:
Van sperma contact met mond/vagina/anus/wond/slijmvliezen kan je HIV overdragen. Van bloedcontact met mond/vagina/anus/wond/slijmvliezen kan je HIV overdragen Van vaginaal-vocht contact met mond/vagina/anus/wond/slijmvliezen kan je HIV overdragen. Pijpen is dus NIET veilig zonder condoom, en beffen ook niet zonder bescherming. Verdere informatie op: http://www.soa.nl/ http://www.jip.org/delft/seksveilig-...reid.html#aids |
Citaat:
|
Je bent inderdaad dus een echte OEN
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |