![]() |
3/5 truien
Daarg jij wel ens 3/5 truien? ze zijn nu erg in de mode... vooral de roo-blauwe en de groen-gele... Ik zie dat iedereen ze draagt!
|
3/5de truien...
sorry ik heb geen zin om te rekenen nou |
:confused:
|
zijn toch zo net onder je elleboog?
Dat vind ik echt kut zitten, ik wil gewoon LANGE mouwen of KORTE.. niet zo'n lullige lengte, ga je uhm steeds omhoog doen, of naar beneden trekken.. als je dit bedoelde dus.. |
breuk kleding is echt in hè...ik ga morgen een twee derde wortel drie broek kopen
|
Citaat:
3/5 truien, ik neem aan dat je daarbij de mouwen bedoelt, dus tot de elleboog? Daar heb ik een paar polo'tjes van. Ik vind het wel relaxed, want dan hoef ik de mouwen niet meer op te stropen (rare tic van me) |
van die 3kwarts :) mouwtjes?
|
:confused: wtf? ik volg eht niet, maar ik heb het vast wel :p
|
nee als ze standaard zo zijn vind ik het irritant, maar als ze lang zijn stroop ik ze vaak tot die lengte op en dan vind ik het niet irritant :) ja tis een tik
|
WHAAAA!
ik snappet niet :( *huil* |
oooh je bedoelt 3/4..
|
Citaat:
heb zelf 1 shirt met driekwarts mouwen, gebruik het vooral als ik het net niet warm genoeg vind voor iets met korte mouwen, maar weer te warm voor lange mouwen. wist niet dat ze in de mode waren... |
3/5 truien? zijn dat truien die te kort zijn zeg maar? of de mouwen alleen? ik heb wel 1 trui met zulke halve mouwen.. of heet dat niet 3/5, of 3/4? ik dacht dat dat alleen bij broeken was :confused:
|
Van die 3 kwarts moutjes? Jaaaaaa, all the time :)
Nee ok, maar op dit moment heb ik er ook een aan, meer zo'n soort vestje maar dan niet om dicht te doen... en best wel dun met kleine gaatjes... Maar gister had ik er ook een aan, en ik heb er nog wel meer, ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet maassr nu je 't zegt :) |
3/4 mouwtjes vinnik wel leuk, moowjer dan korte mouwtjes, t zit ook wel lekker vinnik
|
Ik heb bijna niets anders meer van truitjes dan 3/4,euh,bij truien wel de gewone lengte maar bij blousjes altijd 3/4 en bij 'k heb 2 truitjes met 3/4 mouwen,jaja,boeiend.'k Vind ze wel leuk,blousjes vindi k echt veeel mooier met 3/4 mouwtjes dan met lange(naar mijn bescheiden mening dan wel :rolleyes: )
|
Citaat:
Truitjes/polo's met 3/4 of 3/5 mouwen, wat jij wil ;), zijn leuk, zitten lekker :). |
Ik vind ze wel leuk
|
Ik vind ze heel leuk en heb er ook een aantal shirtjes en polo'tjes van, maar ik heb de neiging om al mn mouwen altijd op te stropen en dat ziet er een beetje stom uit als je dat bij dit soort mouwtjes doet.
|
Ik vind ze ook lekker zitten, en stroop anders ook altijd mijn mouwen op (ik ben echt zoo onbijzonder :()
Verder vind ik ¾ mouwtjes ook lekker zitten. |
jah hoor die zijn wel handig soms, soms heb je net dat weer dat het toch te warm is voor een trui maar dat een kort truitje toch weer net wat te fris is.. nou dan zijn die 3/4de dingen wel een goede oplossing :)
|
3/4 mouwtjes-truitjes dus..?
tja, ik heb er een stuk of 3 volgens mij, en 2 jurkjes met 3/4.. vind het meestal wel lief staan, en ik vind het handiger zitten dan korte mouwen. 3/4 mouwtjes zijn mijn standaard mouwtjes in de lente :) |
?? zoween die maar 3/5e bedekt ofzo ?? ik heb echt geen idee waar je het over hebt maar uiteraard draag ik die ik BEN® namelijk übertreu.. ofzo
:D |
Citaat:
|
kvin t er wel leuk uit zien
kh eb er zelf ook een van diesel.. maar ik vin het neit heel fijn zitten ik heb de neiging om mouwen ver over m'n handen heen te trekken |
Die truitjes vind ik leuk!!
Ik heb er zelf redelijk wat van, en ze zitten echt perfect. Bij mij dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag tegenwoordig 67/124ste boxershorts... en dan veiligheidsspelden ipv knoopjes..echt vet en binnekort loopt iedereen dr ín!
|
Klote. Doe mij maar een fatsoenlijke trui.
|
ook bij dit soort truitjes (waar ik er overigens een heleboel van heb, en ook 3/4 of 1/2 mouwtjes-blousjes) stroop ik mijn mouwen nog net een beetje op... maar ze zijn wel loik!!
|
nooit van gehoord
|
Citaat:
2: mensen die dat nooit doen. duh :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |