![]() |
Tamara vermist
|
Dit soort dingen mogen niet, maar toch succes.
|
Citaat:
|
succes met zoeken iig
alleen denk ik niet dat je dat soort dingen hier hoort te plaatsen |
Citaat:
|
Misschien dat ze het op de kantine wel accepteren.
|
op http://www.trosvermist.nl/ staat d'r niks voor zover ik kan zien..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat kind is waarschijnlijk gewoon boos van huis weggelopen. Ze komt vanzelf wel weer als ze honger krijgt.
|
Succes met zoeken iig.
|
Sinds wanneer is ze eigenlijk kwijt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
briefje achtergelaten op der kamer dat ze er niet meer tegen kon thuis en op school niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
politie doet helemaal niets, alleen vragen formuliertje invullen en verders niets.. 2 mensen zijn nu al naar rotterdam toe om te zoeken, en bij mensen langs waar ze contact mee had |
die is morgen wel weer terug....
|
Citaat:
|
crosspost :nono:
|
ik zal goed om me heen kijken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk niet dat het goed is om dit via internet te doen.
je hoort vaak van die verhalen dat verontruste familieleden via e-mail of internet fotos doorsturen met de vraag om die fotos zo snel mogelijk aan iedereen te laten zien. vaak blijven die mailjes doorgestuurd worden terwijl die kinderen allang weer gevonden zijn. daarom ook nooit je telefoonnummer onder zoiets zetten want je wordt de rest van je leven gebeld :eek: dit verzin ik niet ofzo dit gebeurt echt vaak, daarom raad de politie dit soort acties ook vaak af. ik weet wel dat het goed bedoeld is maar ik zou toch oppassen met dit soort dingen. |
Citaat:
|
Ik heb haar zojuist in de supermarkt gezien. Of iemand die erg veel op haar lijkt! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rotterdam centraal.
tsja... |
Citaat:
|
Citaat:
btw; helaas nog steeds niets gevonden over tamara :( |
Citaat:
Het is natuurlijk wel een hele kleine kans dat iemand haar hier heeft gezien he:) Vestig je hoop er niet teveel op. |
Als je nog een topic opend op Bv, Onzin of Contact Gezocht, kan je beter dit :
Tamara Raaijmakers 27-12-1990 ( 13 jaar ) Laatst gesignaleerd: Rotterdam Centraal, 30-11-2004 Er ook maar bijzetten :) Succes (y) |
Citaat:
|
wat?
|
ach ja. je kan niet alles willen in je leven he.
ga ergens zoeken ipv van hier op z'n zachts gezegd nutteloos rond te hangen. heb je niks anders toen als achter je pc te zitten? ga de straat op, neem jij de taak van de politie dan over. |
|
Is dit een geintje ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |