![]() |
Sporter van het jaar verkiezingen.
Je kan meerdere dingen aan klikken maar het is de bedoeling dat je een sportman, sportvrouw, sportploeg en gehandicaptesporter aanklikt en dus niet 3 sportmannen en 2 sportvrouwen..
|
Pieter van den Hoogenband - Zwemmen
Leontien van Moorsel - (Baan) Wielrennen Vrouwen hockey ploeg Esther Vergeer - Rolstoeltennis (y) |
theo bos
van moorsel roeien 8 esther |
Er zijn weer mensen die niet goed lezen...:
Het is de bedoeling dat je een sportman, sportvrouw, sportploeg en gehandicaptesporter aanklikt. Dus 4 vakjes aanvinken! Het klopt nu al niet meer. :| |
Citaat:
Jammer maar zo komen we vast ook wel tot een redelijke voorspelling. |
Mannen:
- Wennemars (Van den Hoogeband was ook goed, maar Wennemars heeft waarschijnlijk nog beter geschaatst dan vorig jaar (y) ) Vrouwen: - Van Moorsel (weer grote twijfel tussen haar en Inge, maar Leontien is nu gestopt, dus Inge komt het volgend jaar wel ;) ) Ploegen: - Vrouwen hockey ploeg Gehandicapten: - Eshter Vergeer |
Sportman: Erben Wennemars
Sportvrouw: Leontien van Moorsel Sportploeg: Hockeyvrouwen (Champions Trophy) Gehandicapte sporter: Esther Vergeer |
Mannen: Pieter vdH
Vrouwen: Tinus, heb haar in Athene live aan het werk gezien, het peloton miste ineens een oranje shirt :( Niet veel later knokte ze zich op karakter naar goud :) Ploeg: geen, hockey vrouwen hebben in Athene mede dankzij hun gedrag behoorlijk afgedaan, de andere twee ploegen ken ik niet goed genoeg om tot een oordeel te komen Gehandicapten ken ik al helemaal niet :o dus ook daar geen stem. |
Wennemars, van moorsel, holland 8 en vergeer.
|
ik heb gewoon op iedereen gestemd! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zag trouwens gister iets over die Van Weeghel bij het sportjournaal. Die won 3 gouden medailles op de Paralympics. Die geef ik dus ook wel een goede kans, zou wel mooi zijn als het eens een keer iemand anders werd dan Esther Vergeer. ;) Maja van de andere kant: Esther is ook goed. |
Citaat:
In Nederland is het op het atletiekgebied nooit zo sterk geweest en hij wint 3 goud (of 2??) dus ik vond dat hij de eer wel een keer verdiende. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stem op Theo Bos, Inge de Bruin, Kenny van Weeghel en de Holland 8.
Theo -> van genoten op de OS, dat was zo spannend toen :o Inge -> moeilijke keuze (met Leontien) maar ik vind Inge toch sympathieker. Kenny -> Esther wint al zo vaak :o en hij heeft goed gepresteerd Holland 8 -> een wat onbekendere sport mag ook best winnen :) en die hockeywijven waren indd zo irritant na hun verloren wedstrijd (n) |
Ik mis
Winston Bogarde - Voetbal |
Citaat:
|
Theo Bos - Leontien van Moorsel - Holland 8 - Esther Vergeer
|
Pieter, Leontien, de zwemploeg en Kenny hebben gewonnen.
Pieter en Leontien zijn zo voorspelbaar :( De zwemploeg had ik niet echt verwacht, op Kenny had ik wel gehoopt :) |
- Pieter van den Hoogenband vond ik voor dit jaar eigenlijk niet zo voorspelbaar. OK, hij is het al eens eerder geworden, maar ik vind dat Wennemars meer dit jaar / afgelopen seizoen heeft gepresteerd dan Van den Hoogeband. En Theo Bos had ik ook als echte grote outsider verwacht, want wereldkampioen worden en een zilveren plak op de Olympische Spelen deden Nederlandse mannen bij het baanwielrennen niet vaak. Maar ja Pieter, heb er wel vrede mee. :) Altijd een goeie gozer geweest.
- Leontien... mja inderdaad, die was wel voorspelbaar. Maar dit jaar was het echt de laatste keer! - Van Weeghel vond ik wel terecht. Ik zei in dit topic wel Esther, maar toen wist ik eigenlijk nog niet wat Van Weeghel had gedaan op de Paralympics. Drie medailles zijn er altijd beter dan één he ;) en Vergeer wordt het eigenlijk wel elk jaar dus ja... - Zwemploeg vond ik ook wel een beetje verrassend. Ik had gewoon gedacht dat het de hockeyers werden gezien het zilver op de Olympische Spelen en het winnen van de Champions Trophey. En als je ziet wat voor tendens die roeiers hebben meegemaakt: ze kwalificeerden zich maar op het nippertje voor de Olympische Spelen en wie had gedacht dat ze brons wonnen? Maja, zwemploeg, ook goed hoor. ;) Maar eigenlijk had ik Fatima Moreiro de Melo liever op het podium zien staan. :bloos: :D Zo, dat wordt de komende dagen nog ff genieten van dit sportjaar. Vanavond waren de Olympische Spelen erop :) en zondag het EK Voetbal van 18.10 uur tot 20.00 uur. En maandag als laatste de alle (andere) hoogetepunten van 2004! :cool: (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |