![]() |
De Grootste Huilfilm
spreekt voor zich, welke film hebben bij jou de meeste tranen opgeroepen...
'A Beautiful Mind' deed het wel goed bij mij :D |
toen ik klein was de leeuwen koning
hoe vaak ik um ook zag steeds moest ik huilen |
Grease
|
Citaat:
|
'Message in a bottle'
(in het heel erg kort) Alleenstaande moeder raakt in de ban van brieven geschreven door een zeeman aan zijn overleden vrouw. Zij krijgen een relatie, dat begint goed en eindigt minder. Uiteindelijk gaat hij de zee op voor een laatste afscheid van zijn overleden vrouw d.m.v een laatste flessenpost en om na te denken over zijn nieuwe relatie. Het was noodweer en hij overlijdt terwijl hij een paar drenkelingen helpt. Zij leest de brief waarin hij zijn overleden vrouw vertelt dat hij zich de gelukkigste man op de wereld voelt omdat hij het voorrecht had om twee keer in zijn leven lief te mogen hebben. Geweldig mooie film waarbij een doos tissues niet mag ontbreken. |
Schindlers list is eigenlijk de enige film
|
Enige film ooit waarbij bij mij de tranen over mn wangen rolden: 'The other sister'. Prachtige film. (y)
|
indecent proposal
|
Whale Rider
|
Geen enkele eigenlijk. Althans niet in de letterlijke zin van 'tranen over mijn wangen rollen'.
Maar als een scene mooi en indrukwekkend is, krijg ik er wel waterige ogen van :) Maar dat zijn verschillende films, en geen enkele springt er echt bovenuit. |
God ik jank overal om.
|
Ja, shit.
Dat wordt moeilijk kiezen. Waarschijnlijk "What's eating Gilbert Grape?" |
Citaat:
Maar vooral "Hocus Pocus" :o :( Vink gwoon zo zielig als die kat doodgaat :p :cool: |
'Life As A House'
Daar moest ik ECHT om huilen, en normaal huil ik bijna nooit bij films |
Er zijn een ontzettende hoop films waarbij ik tranen in mn ogen krijg, maar het ergste en vaakste was het toch wel bij La vita è bella. En dat blijft zo, elke keer als ik hem zie.
|
Ha, als ik echt antwoord ga geven op de film waarom ik het hardst heb gehuild was dat Sneeuwitje :D
Ik had zo een enorme baaldag. Ik was ziek, ik moest ongesteld worden en alles ging sowieso kut, toen dan OOK nog eens die dwergen gingen zitten huilen omdat sneeuwitje zogenaamd dood was heb ik harder meegejankt dan ooit :D |
Citaat:
en bij de Leeuwenkoning ook :o en the Green Mile |
Citaat:
|
Het ligt er echt aan in welke bui ik ben.
Maar ik huil bij 't einde van Mona Lisa Smile en bij Autumn in New York. |
Bij The Green Mile:(. Super mooie film:).
|
Bambi volgens mij :)
:bloos: ik kan niet goed tegen disneyfilm figuurtjes die doodgaan |
Bij veel films kreeg ik tranen in mijn ogen, maar bij Dancer in the dark rolden ze echt over mn wangen.
|
Ik kan het na zoveel keren kijken nog steeds niet drooghouden bij de laatste scene van the Lord of the Rings: the Return of the King :o
|
Citaat:
|
Ik moest ook bij The Green Mile heel erg gaan huilen. :(
|
Zoals 2 andere ookal zeiden, absolutly: Dancer in the dark & The green mile
Snik Snik!!! |
Schindlers List en Billy Elliot doen het op dat gebied altijd wel goed bij mij :o
|
Ik huil nooit echt, maar bij het zien van Philadelphia wordt ik soms wel :(
|
Citaat:
|
Bij Schindler's List moet ik altijd huilen.
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
My Girl met stip op één.
Bambi is een goede tweede. En daarna komt zo'n beetje elke film met een enigszins zielig einde :o |
Philadelphia en My girl (dat was toch met dat Home Alone joch en dat meisje dat uiteindelijk overleed aan een bijensteek??) inderdaad. (y)
En Boys don't cry! |
Citaat:
|
Och ik huil bijna bij elke film :o
|
Kan me er nog maar 1 herinneren.
"Dot and the Kangeroo" toen ik een jaar of 5-6 was. Vraag me af of ik ooit nog eens zal huilen om een film, gezien ik het niet eens om persoonlijke dingen kan. |
Waar ik ECHT hard bij gehuilt heb, echt dikke tranen was bij "cruel intensions" Bittersweet symphony van the Verve is ook een TE mooi liedje..
Verder wel al genoemde als Green mile, A beautifull mind, pay it forward, lion king en Dombo!! (Als die moeder in zo'n kooi zit, en ze met haar slurf door de tralies dombo wiegt.. :o) Maja, ik huil bij zoveel.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Philadelphia zo'n goede film. Dat stuk met die operamuziek.. |
En echte Germaan huilt natuurlijk niet na het zien van een film :cool:
|
Huilen, nooit. The virgin suicides was echter wel erg emo. 8(
|
titanic en bij american history x geloof ik ook
|
omg ja bij Titanic moest ik ook huilen
en My girl en A walk to remember |
The Green Mile
The Lion King Tarzan Moulin Rouge La vita è bella |
La vita è bella.. dat manneke dat denkt dattie de hoofdprijs heeft gewonnen... <3
Leon.. met die plant.. en dan het liedje "Shape of my heart".. :( en natuurlijk Scruffy.. als z'n mama doodgaat.. :( verder weet ik 't niet precies meer.. :s *zeef* |
Citaat:
|
Ik had ietwat vochtige oogjes aan het einde van 'A beautiful mind'.
|
nooit gejankt om een film, maar Requiem For A Dream kwam erg dicht in de buurt.
|
Free Willy deed bij mij toch het traanvocht vloeien hoor...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |