![]() |
stemmingswisselingen.
kzit er niet echt mee maar ik vroeg me af of meer mensen dit hebben.
bijv...ik zit net op de bank gewoon beetje te niksen...hoor ik een liedje (do they know its christmas) ben ik in eens niet meer vrolijk...vervolgens komt ons hondje eraan te kwispelen ben ik weer helemaal vrolijk.... kom ik op mn kamer doe ik een vreugdedansje....zie ik een vogeltje op de weg lopen en hupsatee gaat mn stemming weer naar beneden... kheb dit niet constant maar ik vind het zo raar dat het zo snel kan veranderen... |
Ik denk dat wat je hier verteld toch niet heel erg vreemd is. Er zijn heel veel mensen die heel snel van stemming kunnen wisselen, en ik denk dat je er dus niet teveel zorgen over moet maken. Waarschijnlijk hoor jij bij die groep die door hele kleine dingen van stemming kan wisselen, en dit hoeft helemaal niet altijd verkeerd te zijn. Je schrijft dat je ook door hele kleine dingetje vrolijk kunt worden en dat is iets wat heel veel mensen absoluut niet kunnen zeggen..
|
nee kheb er helemaal geen problemen mee eigelijk maar ik vroeg me af of meer mensen dit hadden :)
|
ja dit heb ik heb ik ook best erg...het is behoorlijk vervelend soms.
mijn tips - relativeren - verstand gebruiken ipv emoties maarja, dat lukt mij ook niet altijd.. |
Ja, dat heb ik zelf ook heel erg. Heb helaas geen tips voor je. (n)
|
heb ik ook last van
|
yep, heb ik ook. maar wat doe je deraan? ik denk idd proberen om er bij stil te staan als je het hebt en je verstand te gebruiken. Ik probeer dat ook zoveel mogelijk te doen als ik plots mn stemming weer enorm voel zakken, soms lukt het wel niet, maar ja, oefening baart kunst waarschijnlijk
|
Citaat:
|
Heb ik ook. Niks aan te doen denk ik....
|
Heb het ook, niet veel aan te doen alleen soms wel irritant voor anderen maar vooral voor jezelf.. vind ik dan :(
|
hebik ook als ik niet zo lekker in me vel zit..zoals nu..
|
Pubertijd is uitgesloten, zoek professionele hulp.
|
Citaat:
|
ook last van, echter meer met dagdelen dan met minuten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |