![]() |
heupbroek?
hooi
ik heb een heupbroek :) maar eigenlijk vind ik um niet cool! want ik ben altijd bang dat als ik ga zitten (of als ik sta :p want hij zakt af) dat ik dan zo'n 'bouwvakkersdecolleté' krijg.. dus.. wat moet ik doen? behalve niet gaan zitten :cool: ik heb geen zin om elke keer lange shirts aan te doen ofzo :) en elke dag een sjaaltje eromheen :s :confused: |
een mooie onderbrookie kopen en die gewoon showen
|
Citaat:
|
nou dat is toch een goed idee
gewoon binnekort eens inkopen doen op mooie onderbroekies (Y) die mogen best boven je broek uitsteken hoor |
Citaat:
Volgens enkele niet noemenswaardige bladen. |
Citaat:
|
Bretels kopen, en je broek dan heel hoog optrekken :cool: (y)
|
Citaat:
|
riempie d'r in(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Andere broek dragen wil nog wel eens helpen...
|
Heupstring is the word.
|
getsie nee dan kun je beter helemaal niks aan doen hoor (y)
|
ik zal wel aan mijn overgrootoma vragen of ze nog wat onderbroeken voor je heeft liggen.
|
Je string erboven uit laten komen is niet seksie.
Ik zou er idd een riem omheen doen. Of een hemp heel diep in je broek stoppen ofzo? :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en mijn fashion buddy heeft ze ook en hij is heet dus geen :nono: bah, strings over een heupbroek is zo h00rig :( doe een mooie hipster aan of boxer dan, maar geen string. :) |
Citaat:
ik heb ook bretels, alleen dan met sterren. ach. :) |
geen string, dat is geen gezicht... wel een leuke onderbroek en een leuke riem. die riem hoeft er niet voor de zorgen dat je broek straks gaat zitten ofzo, maar dat ie iig wel op je heupen blijft hangen als je staat. Als je gaat zitten gaat ie broek vanzelf wel iets omhoog aan de achterkant, anders heb je die riem in je buik zitten, dus dan word je er wel aan herinnerd dat je je broek op moet trekken :P
(maar dit is bij een baggy 'heup' broek, van die strakke heb ik geen verstand :P) |
Je hebt hele lage strings hoor, bijvoorbeeld van Bjorn Borg. Die komen niet boven een lage heupbroek uit. Bij mij iig niet. Staat wel zo netjes. :)
|
een onderhemd dat wat langer is en deze in je broek stoppen
|
Citaat:
Sorry! waar was je! :o :) |
ik ga iig geen sting dragen :)
dat vinnik kut zitten :( en anders, ja dan word het dus hoerig als het er bovenuit komt.. bretels zijn wel cool :p misschien ga ik ze wel kopen :D in engeland waren coole :cool: (met de engelse vlag :p) bedankt iig :D |
Citaat:
mja een vriendin van me heeft zo'n engelse string voor d'r vriendje gekocht. (n) :nono: |
Hm, hangt van je stijl af, maar persoonlijk vind ik britels te belachelijk voor woorden! :eek:
Een string dragen is een kwestie van wennen. Indien je oma slips wil dragen moet je voor lief nemen dat ze boven je broek uit komen, of ervoor kiezen om geen heupbroeken te dragen.. |
alsof er alleen oma onderbroeken zijn assholie
|
Ik heb ook een heeel lage broek en ik doe er altijd een heupboxer onder, zie je niets van hoor (y)
|
ik draag m'n br00ken ook vaak laag en meestal is geloof ik wel m'n b0x0r te zien maar goed. ik ben dan ook stoer
|
Uiteindelijk moet ie toch uit.
|
hmja..
um.. ik ga iig wel nieuw ondergoed kopen :p ik heb wel leuke.. engeland strings zijn wel cool :D vriendin van me heeft die ook :) bretels zijn op zich wel lollig.. maar ik weet niet waar ik die moet kopen :( ik woon in enschede.. maar ik heb geen zin om ze te kopen als ze super duur zijn! en ik ga zowiezo geen strings dragen.. ik ben er al aan gewend :p maar als ze erbovenuit komen is het dom.. ik heb niks tegen 'oma onderbroeken' maar die had ik dus, en die zakte dus mee af :s dus zak je mijn kont als nog :p |
een string moet net NIET zichtbaar zijn. Een string die boven je broek uitkomt maakt een meisje er echt als een sloerie uitzien. Ik zou zeggen: liever geen onderbroek aan dan een string die boven je broek uitkomt. Of een fatsoenlijk slipje kan natuurlijk ook.
In dat geval is het niet zo erg dat dat wat uitkomt, als het niet overdreven is natuurlijk. Minder als 10cm (bij een niet-bomma-onderbroek) is het trendy-verantwoorde maximum. Zou ik zeggen. En ik heb altijd gelijk :) |
Citaat:
|
Een onderhemd is wel iets handigs daarvoor, ik geef bertbart gelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
stro en polobrokken |
Citaat:
|
Heupbroeken zijn geil & cool :cool:.
Je kan altijd eens een riem proberen :eek: |
Citaat:
|
Je kan ook een broek kopen die je tot op je oksels kunt optrekken (y) Daar kan geen onderbrookie tegen op hoor..
|
Vrouwen met bretels, mits leuk gedragen, zijn anders wel behoorlijk :o, hoor.
|
Citaat:
|
K ken ut probleem van de heupbroeken, zoals de meeste meisjes..
maar zou het geen oplossing zijn om voordat je gaat zitten gewoon je broek op te trekken? (voor de zekerheid natuurlijk wel mooi onderbrookiej aandoen :p ) En riempje kopen ;) |
ik had een 'mooie' onderbroek aangedaan :D maar hij was van gladde stof en daardoor zakte hij niet mee af, zoals de vorige 'oma onderbroek' (<die met kersjes :))
en een string vind ik toch wel kut zitten :p |
heupboxers? bij mij komen ze soms ook boven mn broek uit maar mij kan t weinig bommen en de meeste mensen zitten er ook niet mee...
|
Citaat:
|
ik heb nog mooie popeye bretels uit mijn vroege kinderjeugdjaren
|
bretels...dat is echt jeugdsentiment gewoon!!! :cool:
|
Gewoon een riem? Of een heupstring/boxer/??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |