![]() |
smsen
ff een vraagje weet niet of het hier mag maarja. Hoe moet je smsen naar het buitenland (amerika)?? Het gaat om een nederlands mobiel nummer. Die persoon is namelijk op vakantie. Moet ik dan gewoon het nummer invoeren of moeten er cijfers voor ofzo (landnummer)?
|
Citaat:
|
Waar dan?????
|
Volgens mij hoort dat wel hier, en naar een nederlands nummer in het buitenland kun je hetzelfde SMSen als naar een nederlands nummer in Nederland
|
ja je moet er de landcode van amerika voorzetten en dan de nederlandse landcode, en dan het hele verkregen nummer delen door 2 (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom maken ze daar niet een Centraal Topic, daarvoor aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En zoveel topics hebben we er nog niet over gehad, want als dat zo was had ik nu een verwijzing kunnen geven naar een topic dat onlangs nog geweest is. Maar volgens mij hebben we smsen naar het buitenland niet pas nog gehad. Dus tot zo ver waarom het op DK staat en dan nu de vraag van de TS beantwoorden :) |
oh en als ik me niet vergis moet je het landnummer van nederland gewoon invoeren.
Dus +31612345678 bijvoorbeeld als het tel.nr 0612345678 is. Want het gaat via een nederlandse provider. |
gwoon +31 ervoor.. meer nie! zo simpel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoals ik al eerder zei: nu verder met het ontopic beantwoorden van de TS haar vraag. |
Citaat:
|
maar goed, nee je moet geen landnummer of iets dergelijks erbij zetten, niet die van NL of die van Amerika :) gewoon 06-etc
|
Citaat:
|
Citaat:
Die vraag is al zo'n 6 keer beantwoord volgens mij |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus +31612345678 bijvoorbeeld als het tel.nr 0612345678 is.
Want het gaat via een nederlandse provider Wee :) |
@Solero: En dan durf jij te beweren dat je niet spamt?
|
Citaat:
nou volgens mij niet hoor :nono: of trouwens, misschien maakt het ook wel niet uit :) ik dacht zonder, maar het werkt vast ook wel met |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(zieje tofke het is ontopic (n),damn waar kan je je toch druk overmaken :s ) |
en hoe werkt het als je naar een engels nummer wil smsen?
|
Citaat:
|
Wat een stom topic.
|
SMS is sowieso stom.
|
Ja, want ik krijg ze nooit (n)
|
Volgens mij moet +31 ervoor zetten en de eerste 0 weglaten, maar dat weet ik niet zeker.
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nederlands mobieltje in amerika werkt toch niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de vraag van de TS is beantwoord en verder wordt er voornamelijk gespamd in dit topic. Daarom nu een slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |