![]() |
vriendin
een vriendin van me praat vaak over zelfmoord en dat ze neit meer wil,
nou zag ik vandaag dat ze 2 pakjes asperines in haar tas heeft en toen ik dr naar vroeg deed ze een beetje vreemd.. als ze dit slikt kan ze dan doodgaan hieraan? want dat willik echt niet :( |
Volgens mij kan je er niet echt aan doodgaan. Ik zal even voor je surfen.
|
Dat kan volgens mij wel degelijk, zeker als je daarnaast ook nog eens alcohol drinkt.
|
Overdosis aspirine?
Kun je ook dood gaan aan aspirine? Antwoord apotheker Aan ieder medicijn kun je dood gaan. |
Alstublieft :)
|
mijn vriendin heeft dit ook gedaan en is er 3 dagen flink ziek van geweest (overgeven voornamelijk) maar verder geen verschijnselen
|
--> L&G (voor de duidelijkheid; dit gaat meer om het lichamelijke
en/of medische gedeelte, vandaar.) |
dank je wel!!
50 is wel heel veel zoveel heeft ze dr hoop ik niet.. :( |
je hebt toch doosjes van 20/40 :s of 25/50 ofzo
|
had ze echte aspirine of gewone paracetamol? die twee worden nog wel eens door elkaar gehaald...
|
van 2 pakjes paracetamol ging ik iig niet dood...
|
Mwah ik denk eigenlijk dat je paracetamol bedoeld. Ik vond dat in mijn pubertijd ook nodig. Ik slikte ook veel van die dingen. (nooit meer dan 8 tegelijkertijd). Het enige wat ik ermee bereikte was dat ik misselijk werd van al die troep die door mijn heel gleed, maar het heeft bij mij nooit schade aangericht.
Maar sowieso ben ik bang dat je haar moeilijk kunt tegenhouden. Die dingen kun je voor een euro per doosje bij iedere drogisterij kopen. |
toen ik een keer teveel medicijnen had geslikt moest ik meteen naar het ziekenhuis om me maag leeg te laten pompen.. dus het zal vast wel gevaarlijk zijn ofsow...
|
Ik weet nog wel hoe beroerd ik ervan werd. Nu moet het wel erg ver zijn, wil ik nog een overdosis paracetamol innemen :p
Weet je hoe groot die dingen zijn:D Ik kan ze nu niet eens meer innemen zonder misselijk te worden. Alleen al bij de gedachte dat zo'n ding door mijn keel glijdt :s |
Citaat:
|
BTW vergeet niet, dat iemand die veel over zelfdoding met anderen praat, het juist alleen maar zal zeggen voor de aandacht (dit is niet negatief bedoeld).
|
Citaat:
tis alleen zo moeilijk om te weten of ze het echt zou doen of nie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |