![]() |
Onzichtbaar
Voel de woede,
Voel de pijn, Voel hoe het is om mij te zijn. Zoveel haat, En zoveel verdriet. Je loopt over straat, En niemand die het ziet. Niemand ziet je staan, Je voelt je klein, En je hebt geen idee, Hoe het is om zichtbaar te zijn. Want al je hele leven, Ziet niemand je staan, Je zit op een bank, Ziet mensen komen en gaan. Je ziet het niet zitten, En wil zelfmoord plegen Maar dan… opeens… Houdt iemand je tegen!! JE draait je om, En ziet twee bruine ogen Je hebt het gevoel, Alsof ze je mogen. Je bent gelukkig, Want iemand zag je staan Nu zul je voor altijd, Zichtbaar door het leven gaan!! © 2004 |
lieeev, jammer dat het in de werkelijkheid vaak niet zo uitpakt :P
ik kan dit soort positieve dingen wel waarderen in deze donker duistere dagen brrrrrrrrr |
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlijk niet, diegene heeft toch wel een idee hoe het is om ONzichtbaar te zijn, want ze heeft het gevoel dat ze dat is, dus ze weet niet hoe het is om ZICHTBAAR te zijn..
|
:)
LeuK! |
Citaat:
|
ja het is wel een mooi gedicht, alleen is het rijm niet altijd even origineel. en af en toe wat kinderachtig
Je draait je om, En ziet twee bruine ogen Je hebt het gevoel, Alsof ze je mogen. Je bent gelukkig, Want iemand zag je staan Nu zul je voor altijd, Zichtbaar door het leven gaan!! beetje happy ook die laatste zin. maar verder erg leuk (Y) |
ja maar, wat moet je dan? ik heb ook wel gedichten die heel depri eindigen... maar die zijn punt 1 engels en punt 2 waarschijnlijk niet erg geschikt om hier te plaatsen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval, zelfmoord kan interessant zijn, maar meestal niet bij puberaal geretardeerde aandachtzoekertjes. Ik geloof echter dat er hier ook een dichter rondzwierf die de misantropie aanhing, kijk, dan begint het gezellig te worden =) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |