![]() |
waarop heb jij net zo lang geoefend tot je het kon?
ik kan bijvoorbeeld alle staten van Amerika opnoemen uit mijn hoofd :cool:
en jij? |
Citaat:
Ik niets want ik heb nergens geduld voor. Ik forum liever. |
Ik kon vroeger de hoofdsteden van alle landen opnoemen. :cool: Maar dat was op de basisschool, dus nu niet allemaal meer denk ik. :(
|
Citaat:
|
Het Griekse alfabet leren, maar dat moest voor school.
En op dit moment probeer ik de gedachten te volgen van iemand waarvan ik me afvraag hoe die in godsnaam ooit op het VWO is terecht gekomen, maar ik denk dat ik daar niet in slaag. (n) |
Jongleren :o
|
Citaat:
|
fluiten
|
een bepaald pianosruk (Bach)
Het systeem van Köppen (aardrijkskunde) (net nog ;)) |
Citaat:
|
ik heb heel lang geoefend om de tv gids van doordeweekse avonden uit mijn hoofd te leren. tijdje terug al weer.
|
Schelden.
En atm ben ik ook bezig met de Amerikaanse staten. Maar ik ken er pas twintig ofzo:s |
de canon van pachelbel.
Ik speel niet eens piano maar ik kan hem toch op het keyboard, omdat ik gewoon alle toetsen uit m'n hoofd heb geleerd. Het klinkt hetzelfde... maar eigenlijk is het valsspelen. Ik heb wel een tien gekregen van de leraar muziek toen ik hem voor de klas deed :D Ik heb er overigens wel een jaar over gedaan om hem te kunnen hoor. Ik vond het vooral moeilijk om tegelijk met de accoorden te doen. Nu ga ik een ander stuk leren, alleen ben ik vergeten hoe het heet.... |
Jongleren
|
de tafel van 1 t/m 13. maar dat is alweer een poosje terug ;)
blindtypen heb ik ook wel lang geoefend. net als autorijden. Maar in dat laatste ben ik nog steeds niet zo geweldig :D |
Citaat:
|
jongleren :o
en handstand brug radslag etc |
Vervoegingen Latijn/Grieks/Duits.
|
Jongleren.
|
vingers knippen zowel links en rechts
bach een stukje van nozze di figaro op blokfluit nog een stuk op blokfluit blind typen, maar daar oefen ik nog steeds op het gaat steeds beter |
Aardrijkskunde topografie. Ben nu alweer alles kwijt. Kun je nagaan hoe volstrekt nutteloos het was om alles zo te leren.
|
Citaat:
|
ik ken anders mijn aardrijkskunde topografie nog perfect :o
|
Oja dat ook ja.
En je moet nu eens aan mij vragen hoe Nederland in elkaar zit... In mijn hoofd is alles scheef (n) |
Ja, Spijkenisse zou ik niet meer exact kunnen aanwijzen, bijv.
(Eerste plaatsje wat in me opkwam van vroeger) |
Citaat:
|
moonwalken :P
nja niet dat ik t nu heel goed kan fsow.. :P |
Citaat:
Maarja mijn verhoudingen zijn altijd fout. Brabant en Utrecht liggen in mijn hoofd gewoon op elkaar. |
Kauwgombellenblazen. :)
|
gebaren alfabet
en mn vriendjes ook allemaal. handig tijdens toetsen |
Fietsen zonder handen :p
Kauwgumbellen blazen :d |
Citaat:
Ontopic: fluiten, al kan ik nog geen complete liedjes zonder onderbrekingen. |
Met m'n oren flapperen.
Fietsen. Turnoefeningen. Kauwgumbellen blazen. Op m'n vingers fluiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ken overigens ook wat woorden, maar dara ben ik mee gestopt omdat ik er de energie neit meer vor had |
Citaat:
|
Mijn wenkbrouwen afzonderlijk van elkaar omhoog... :rolleyes:
|
Nou moonwalken, body-roll, oren bewegen en meer van dat soort dingen.
|
sporten tot je neervalt :P
|
Citaat:
|
gitaarspelen... :)
|
ik kan alle verschillende pizza's, pasta's en shoarma gerechten opnoemen + de extra's die daar bijzitten van de plaatselijke shoarma/pizzaboer. Ik heb het geleerd in de bus naar het schooltripje naar disneyland :D en in de lessen van vorig jaar.
|
Citaat:
|
Ik zou zelf ook wel graag gebarentaal willen spreken. Maar waar en hoe leer je dat?
:confused: |
1 wenkbrouw omhoog doen terwijl de andere omlaag blijft :bloos: :D
|
Citaat:
|
Het Wilhelmus op mijn keyboardje spelen, uit mijn hoofd.
|
Geoefend op tekenen. Nu kan ik het wel een beetje :)
|
Sax leren spelen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |