![]() |
Welke methode gebruiken jullie voor economie?
Wij gebruiken ViaDelta: Economie zonder grenzen
Zeker weten een van de slechtste methodes die er bestaat! |
Wij gebruiken Percent, die vind ik echt super fijn. :cool:
|
Index, op zich is het wel een goede methode, maar het is net nieuw en daardoor zijn de boeken nog niet allemaal gedrukt ofzo.:| (het bestaat uit meerdere katernen)
|
wij gebruiken een een ofander rot methode wat bestaat uit lesbrieven. totaal onduidelijk en vaag. zo vaag dat ik niet eens weet hoe het heet, vroeger (3e klas) hadden we de economie methode die geschreven is door de vader van raoel heertjes (die gast van dit was het nieuws). dit was fijner, maar ook niet perfect. waarom wil je dit weten?
|
Percent hebben wij ook, is inderdaad een erg fijn boek :)
|
percent :) wel veel en dik om mee te sjouwen though
|
Citaat:
|
Wij gebruikten destijds allerlei lesbrieven, geloof ik. :) LWEO.
|
Citaat:
|
Wij hebben 'In Balans economie voor de bovenbouw' Echt een rotmethode, omdat de begrippen er wel dikgedrukt instaan, maar ze over het algemeen niet kloppen met wat er in de samenvatting staat, die achter in het boek zit. :eek:
|
Economie voor jou.
Bevalt wel, maar die werkboeken slaan nergens op. |
Praktische Economie van Peter Adriaansen, een leraar bij ons op school. Echt een kutmethode.
|
Wij hebben 'economie in balans voor de bovenbouw'. Het is niet echt een fijn boek.
|
LWEO lesbrieven.. rotvak! :mad:
|
Wij hebben ook Percent. Deze methode schijnt dus erg populair te zijn zie ik.
Domme leraren hebben jullie dan, dat ze zo een slechte methode uitkiezen :D |
Economix, ook nieuw.
|
Citaat:
|
Economische bekeken
|
ik had die lesbrieven LWEO, die waren chill :cool:
|
Citaat:
|
lesbrieven :confused:
|
Citaat:
|
ik had In Balans, 2 van die dikke boeken met een nog dikker werkboek er bij (n)
|
Ik gebruikte Praktische Economie. Echt een kutboek.
|
Percent, ik vind het tekstboek (y) en dat werkboek (n) .
|
ik uh in balans....wel dik maar in H5 wel samenvatting achterin...je gwoon niks aantrekken van de hoofdstukken :D
en als je het vergelijkt met de economie boeken opt hbo....eitje, dun en duidelijk :cool: |
allerlei lesbrieven, geloof ik. LWEO.
|
op de middelbare
ECO: Pincode M&O: lesbrieven van Huib Stoffels (ofzoiets) |
Citaat:
ik leer dan ook altijd aan de hand van samenvattingen, scheelt uren zoeken naar waar die ene formule ook alweer stond. |
wij hebben geen economie meer wel bedrijfsadministratie en bedrijfseconomie, maar geen algemene economie....accountancy rules :D
|
Pincode voor de bovenbouw
Wel oud (alles staat in guldens en het heeft niet echt een hippe lay out) maar het is op zich wel duidelijk. |
Praktische economie hadden wij geloof ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nooit problemen mee gehad Maar nu je het zegt ;) het was soms wel even zoeken waar de balangrijke dingen ook alweer stonden. En die macromodellen waren in het boek nou niet echt goed uitgelegd. Trouwens, dat opgavenboek stond echt vol onzinnige opgaven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LWEO Lesbrieven.
Echt relax. Je kunt gewoon aanstrepen enzo. Gewoon een werk en tekstboek ineen. En er staan aan 't eind van ieder hoofdstuk eindexamensopgaven. + een zelftest van gesloten en open vragen. Ik hou dr wel van :) (maar ik vind 't nog steeds best moeilijk :() |
index, is een nieuwe methode, maar ik vind het maar niks (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Degene die Percent gebruiken, welke boeken zijn er voor VWO economie?
|
Citaat:
|
Wij gebruiken amper het boek, Pincode ofzo :confused:
Eén of ander slecht boek i.i.g. |
Ik heb op het VWO ook Percent gebruikt, de docent (en later wij ook :D ) had de uitwerkingen... Zeker wel rielekst boek, al blijft een goeie leraar ook heel belangrijk om het vak te snappen...
|
Citaat:
|
Wij hebben Index op school.. is wel redelijk..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |