![]() |
Prins Bernard overleden!?
Stond boven in beeld bij sbs6, zie het verder nog niet in beeld.
|
:eek: ff checken dan maar...
|
bij veronica ook al :|
Op fok staat nog niks. Teletekst ook niet |
Ik zie nog niets....
|
Op net5 kwam er ook in beeld te staan: "Deze uitzending wordt over enkele ogenblikken verbroken in verband met het overleiden van ..... Prins Bernard.
|
ik zeg van niet....
|
nog niets op teletekst, zag het net wel op fok.
|
zal wel na de reclame komen dan ;)
|
ze zullen het toch niet zomaar zeggen op sbs 6, net 5 of veronica..
|
Citaat:
|
hmm, ik zag het bij Net5 in beeld, maar nu niet meer!
|
&Het staat verder nergens.. niet op nu.nl of de nos.. Vaag. Beetje voorbarig hoor. :nono:
|
Zolang het nog niet op nu.nl staat heb ik er nog niet veel vertrouwen in.
Alhoewel ik de mededeling toch best wel geloof. |
wel dood
|
Het staat ook niet op www.koninklijkhuis.nl .
Wat ik altijd al vermoed heb: als bij oudere mensen één iemand van het echtpaar overlijdt, overlijdt de achtergebleven partner binnen enkele jaren daarna. Dat gaat niet altijd op, maar ik vind dat het best wel vaak gebeurt. En Juliana is dit jaar al overleden.... |
ook nog niet op www.nos.nl maar ja..
|
Citaat:
Ja, maar in dit geval was Bernard ook al aardig ziek.. Maar ik geloof dat best, trouwens. |
Het zal wel de generale repetitie zijn.
|
Ik zie het ook nog steeds nergens hoor... ook al niet op planet.nl dus dan zal het nog wel niet...
|
Inderdaad, wel een errug lullige generale repetitie... en dat nog wel tijdens Make Me Beautifull ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/48909 Op de televisiezenders SBS, Veronica en Net5 verscheen zojuist een tekstbalk waarin het overlijden van Z.K.H. Prins Bernhard gemeld werd. De Rijksvoorlichtingsdienst heeft het nieuws nog niet bevestigd. Op dit moment zijn er ook nog geen andere nieuwsbronnen die melding maken van het overlijden van Prins Bernhard. Later meer... |
typisch SBS he...
|
ja maar sbs6 zou zich toch érg voorschut zetten als ze dit er neer zetten terwijl het niet zo is, ze moeten dus wel erg zeker vab\n hun zaak zijn..
|
Citaat:
|
Volgende nieuwsbericht:
"Arafat groot voorbeeld voor Prins Bernard" |
Citaat:
|
Citaat:
het wachten is tot Balkenende het nieuws komt ontkennen... |
rtl 5 geeft ook nog geen melding, zag het wel bij sbs 6 voorbijschieten maar niet dat het onderbroken werd..
en verder meld iedereen dat ie naar het ziekenhuis overgebracht is |
hmm op net 5 stond wel iets hoorde ik net.. (btw hoi allemaal,, net ff aangemeld.. )
maar istie nou wel of niet dood :eek: |
Ik denk van niet. Anders was het ook wel op andere sites enzo te lezen. Veronica, SBS6 en Net5 zitten iig in hetzelfde pand. Weetikveel hoe dat precies zit, maar dit is idd generale repetitie denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Neemt niet weg dat ze allemaal een nekschot verdienen :o |
RTL 4 kondigt om half 10 een speciale uitzending van het RTL Nieuws aan.
|
er komt een extra journaal op ned. 3. over 9 min.
|
Wie?
|
Misschien toch waar... Over enkele ogenblikken onderbreken we de uitzending voor een extra nieuwsuitzending
|
Citaat:
|
Op Ned 2 ook speciale uitzending om 21:30
Balkenende schijnt om 10 uur wat te gaan zeggen... RIP |
Ja want er komt een extra nieuws uitzending!
|
Goed, daar gaan we dan...
|
nhh serieus,,, volgens mij is hij wel dood, geen tv in de buurt nu maar zal anders zo wel op de radio komen??? :|
|
Op de SBS kanalen komt zo ook een boodschap.
|
teletekst.nos.nl pagina 225:
21.30 uur Ned.1,2,3 Extra uitzending in verband met overlijden prins Bernhard (93) |
Net5, SBS6, RTL5 op zwart.
|
gaat de hele programmering weer.
|
Citaat:
het is dus wel duidelijk zo.. |
teletekst pagina 113
|
Wat je ook mag denken van de beste man, Nederland heeft toch weer een icoon verloren
|
NED1: "dit is een gezamelijke uitzending... een ogenblik geduld"
zóóó jaren 80! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |