![]() |
broek met wijde pijpen onder
ik weet niet welke schoenen ik daaronder moet doeehoeeeeen lies ping waar ben je modequeennnnn hermiee ???? :'( pings struisies kuiken waar dannnnnn
|
steek je voet in het holleke van een kuiken
vind je vast lekker(y) |
ik ga je laten bannen omdat je onaardig doet :'---(
dit is echt een issue weetje :-----( wat voor gympen kunnen er nou onder wtf man puma's iig niet daar ben ik wel over uit |
puma's kunnen sowieso nérgens onder
|
dudeeee kom eens met iets waar ik wel aan heb :---( en geef me je leren jas NU NU NU NU sklfcakfl Lies ?
|
mijn standaard antwoord dan maar: ska vans:p
als je noep wil spreken dat zal niet lukken, die is gebanned. en mijn leren jasje hou ik lekker zelf want ik ga er nu in op mn balkon een jointje roken(y) |
Hey ping riep je mij?
http://birds-of-oversea.chez.tiscali.fr/img154.gif Lies heeft een perm ban en was met een hete violist film kijken |
hermiiii help me hip worden nu lies er niet meer is :----( hermie ken jij de film Hable con ella al ??? das voor echte ping welke schoenen hermiee welkeeee kipkuikkooi
|
|
http://www.leghorn.nl/koekoekpatrijs%20kuikens.jpg
die film is liev he kuik ! doeii nu kan ik gerust slapen |
|
Hey, een spamtopic dat nog niet gesloten is :cool:
|
Citaat:
Spam. |
het is een serieuze vraag maar jullie willen geen serieuze input geven
|
Maar ik houd eigenlijk niet van spammen. Straks krijg ik een ban, wat moet ik dan nog doen in mijn leven? :|
|
Geen idee.
|
Ik zou skateschoenen met enorme rode veters aandoen want een broek met wijde pijpen is alto.
|
Citaat:
|
godverdomme zo wijd zijn die pijpen nu ook weer niet :--@
|
Citaat:
|
|
hermiiii lieessss waar zijn jullie :'(
|
Citaat:
Ik maak wel gebruik van mijn resterende tijd op het forum om flink wat nutteloze plaatjes te posten :cool: |
Welke schoenen heb je dan allemaal?
|
All Out Of Love
20M - Lid :| Toen ik de posts van jou las leek het meer of ik die van 'n 14 jarige vmbo breezah las. :| |
Citaat:
|
Citaat:
sar·cas·me (het ~) 1 bittere, bijtende spot |
Citaat:
|
Kijk, zo moet je worden, dat is stoer :cool:
|
Citaat:
jou mening intereseert me alleen geen ene kut liesssjeeeeee jadfjajfadjdafkdakdajkdakadf hoi ik vind je leif miles |
Citaat:
blauwe puma's gele/groene airforce one nike's, witte gympjes, afgetrapte gympje's, hugo boss instappers, me kisten maar die mag ik alleen inlopen van de sergeant :'( |
Citaat:
"Ik ben niet bijster geboeid door wat jij mij door middel van dit gele forum tracht te vertellen." (y) |
Daar kan alles gewoon onder. Kijk in de spiegel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |