Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   coke (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=103072)

M@TRIX 24-05-2002 12:15

coke

ik heb in een eerdere topic over "coke op de clit" gereageerd
mar ben nu zeer benieuwd wat het nu precies met je lichaam doet!

K zei dat het gestelijk schadelijker was...

maar IK heb fotos gezien van een hersenscan ofzo met zwarte plekken op de hersenen (waar deze aan het rotten waren) door coke gebruik. ik kan deze alleen niet meer terug vinden!

als iemand deze fotos heeft, stuur ze dan AUB naar mijn email
verder alle reacties welkom!!

psilo 24-05-2002 12:39

misschien dat ze op erowid staan?
zal ff zoeken

MissBi@tch 24-05-2002 13:20

ik wil die fotos weleens zien....

Locke 24-05-2002 17:46

Is allemaal onzin anyway coke is dus een van de zuivere hard drugs die minder slecht is af en toe zal echt geen kwaad kunnen ..

MissBi@tch 24-05-2002 19:50

Citaat:

Locke schreef:
Is allemaal onzin anyway coke is dus een van de zuivere hard drugs die minder slecht is af en toe zal echt geen kwaad kunnen ..
en dat neusbotje dat weg rot is goed voor je omdat de coke zo goed voor je is??? lijkt me sterk hoor!!

liefkleinmeisjuh 24-05-2002 19:54

Citaat:

MissBi@tch schreef:

en dat neusbotje dat weg rot is goed voor je omdat de coke zo goed voor je is??? lijkt me sterk hoor!!

Dat komt er van als je het snuift :eek:

primo 24-05-2002 21:19

bij coke gebeurd het niet zo snel, dan moet je aan speed denken dat prikt als een tiet.
laterrr

Internationalist 24-05-2002 21:24

-----------> slotjuh

*wat is het punt van heel deze topiv eigenlijk? :confused: *

Locke 25-05-2002 07:06

Citaat:

MissBi@tch schreef:

Ik zeg toch niet dat het goed is :rolleyes: en na een enkele keer gebruiken is je neus botje niet gelijk weg hoor jezus ..

ESCO 25-05-2002 10:23

MissBi@tch schreef:

Uhhhhhhh je kan t ook in je cola gooien hoor en dan gaat m'n neusbotje dus echt niet kapot van.
Als ik coke vergelijk met bijwerking als XTC,heb ik toch liever coke.

DarkCat 25-05-2002 16:35

Citaat:

liefkleinmeisjuh schreef:

Dat komt er van als je het snuift :eek:

Je kan ut ook roken.. ik ken een jongen die daar zwarte plekken op zn tanden aan heeft overgehouden.

Als je een paar keer snuift zal je hoogstens een bloedneus krijgen.. maar dr gaan een hoop lugubere verhalen over mensen die snuiven (zowel coke als speed) dat je gewoon stukken neusbot dr uit snuit enzo..

pinhead 26-05-2002 11:35

Citaat:

ESCO schreef:

Uhhhhhhh je kan t ook in je cola gooien hoor en dan gaat m'n neusbotje dus echt niet kapot van.
Als ik coke vergelijk met bijwerking als XTC,heb ik toch liever coke.

neej..lekker voor je tanden is dat :rolleyes: en wat dacht je van je maag??!! speed is ZULK aggressief spul...

ShoarmaSchaap 26-05-2002 12:42

bah @ speed xtc coke en heroine fuck em all

liefkleinmeisjuh 27-05-2002 16:25

Citaat:

ShoarmaSchaap schreef:
bah @ speed xtc coke en heroine fuck em all
totdat je het 1x hebt gebruikt, dan praat je wel anders

Anal Avenger 27-05-2002 18:03

Citaat:

Internationalist schreef:
-----------> slotjuh

*wat is het punt van heel deze topiv eigenlijk? :confused: *

wat coke met je doet en of iemand de fotos van die hersenscan heeft, dus geen slotjuh :)

the Comebackkid 27-05-2002 18:28

ik vind dat er wel erg snel gezeurd wordt om eenslot op een topic. Dit is gewoon een algemene topic over COKE. Mijn mening: je wordt er een rat van hoor ik altijd, verder vind ik het gewoon zielig, mag je jezelf wel zwaar elite voelen als je drugs voor een meier de gram gebruikt, ik vind het gewoon pure geldverspilling!

the Comebackkid 27-05-2002 18:34

wat me trouwens opvalt zijn die verschrikkelijke onwaarheden die mensen hier uitspreiden. Coke is helemaal niet slecht voor je hersenen, die foto's van zwarte gaten zijn van extacy gebruik, DAT IS SLECHT VOOR JE HERSENEN!

Coke is lekker zuiver ja, maar als je het van een straatschooier koopt, zal er vaak waspoeder, speed, meel of iets anders ddorheen gemixed zijn. Het meest gruwelijke voorbeeld dat ik heb gehoord was dat poeder van tl buizen dat een paar gasten erdoorheen hadden versneden, Lekker gezond jongens!

en mensen vinden het altijd leuk om iemand op te lichten, vooral iemand die het niet vaak doet. ja. Nu zul je zeggen; "Nee hoor, Ik koop van mijn eigen vrienden en die lichten me niet op" Ik zal je zeggen, ze gebruiken coke en worden dus waarschijnlijk vroeg of laat ratten die je juist wel oplichten. Zoek andere vrienden :cool:

pinhead 28-05-2002 09:40

Citaat:

Da Girl schreef:
Wisten jullie dat vroeger in coca cola cocaïne zat? Nu alleen nog caffeïne. Zal wel kleine dosis zijn geweest hoor!
vroeger was alles beter ;)

M@TRIX 29-05-2002 09:02

Citaat:

ESCO schreef:

Als ik coke vergelijk met bijwerking als XTC,heb ik toch liever coke. [/B]
ja, mar coke verneukt te veel in je lichaam naar wak heb gehoord en het is verslavend... tenminste de kans op verslavind is 10 x groter dan bij xtc....

M@TRIX 29-05-2002 09:04

Citaat:

the Comebackkid schreef:
wat me trouwens opvalt zijn die verschrikkelijke onwaarheden die mensen hier uitspreiden. Coke is helemaal niet slecht voor je hersenen, die foto's van zwarte gaten zijn van extacy gebruik, DAT IS SLECHT VOOR JE HERSENEN!

Coke is lekker zuiver ja, maar als je het van een straatschooier koopt, zal er vaak waspoeder, speed, meel of iets anders ddorheen gemixed zijn. Het meest gruwelijke voorbeeld dat ik heb gehoord was dat poeder van tl buizen dat een paar gasten erdoorheen hadden versneden, Lekker gezond jongens!

en mensen vinden het altijd leuk om iemand op te lichten, vooral iemand die het niet vaak doet. ja. Nu zul je zeggen; "Nee hoor, Ik koop van mijn eigen vrienden en die lichten me niet op" Ik zal je zeggen, ze gebruiken coke en worden dus waarschijnlijk vroeg of laat ratten die je juist wel oplichten. Zoek andere vrienden :cool:

PSIES, ik vind een pilletje OP ZIJN TIJD, DUS NIE ELKE WEEK moet kunnen, maar coke moek nix van hebbe. alleen t feit da t zo lang na gebruik in je bloed aan word getroffe (op discovery gezien) mar ja komt erop neer dak liever ni teveel omga met mensen die meer coke doen dan alleen 1 keer proberen...

pinhead 29-05-2002 16:15

Citaat:

M@TRIX schreef:

ja, mar coke verneukt te veel in je lichaam naar wak heb gehoord en het is verslavend... tenminste de kans op verslavind is 10 x groter dan bij xtc....

tsja..dat ligt er maar net aan hoe sterk je in je schoenen staat.....en coke is stukken 'gezonder' dan xtc

SpeCteR 29-05-2002 17:22

Je moet idd sterk in je schoenen staan! Maar het maakt je idd fokkin arrogant heb ik gehoord, en dat is absoluut het laatste wat je wilt. (n)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.