![]() |
Help me ff
Hallo mensen ik hou een enqeute over games die ik hieronder heb neergezet.Als je ff zo viendelijk wil zijn hem in te vullen zou dat wel relax zijn . Je kan hem naar tijnwueel@hotmail.com e-mailen groetuhh
Enquête gamen: Doelgroep: Jongeren Vraag 1: Speel je wel eens spellen? Zo ja waarop? 0 Ja op pc 0 Ja op spelcomputer 0 Nee Vraag 2: Speel je wel eens online spellen? 0 Ja op pc 0 Ja op Xbox 0 Ja op Playstation 2 0 Nee Vraag 3: Wat is je favoriete spelgenre? 0 Action 0 Strategie 0 RPG 0 Shooters 0 Platform games 0 Sport games 0 Racespellen 0 Puzzelspelen Vraag 4: Wat geef je maandelijks uit aan games: 0 0-60 euro 0 60-120 euro 0 120-180 euro 0 meer dan 180 euro Vraag 5: Lees je wel eens games bladen? 0 Ja 0 Soms 0 Nooit Vraag 6: Hoeveel geef je gemiddeld per jaar uit aan games? - In 2000 gaf ik ….. uit aan games - In 2001 gaf ik ….. uit aan games - In 2002 gaf ik ….. uit aan games - In 2003 gaf ik ….. uit aan games - In 2004 gaf ik ….. uit aan games Vraag 7: Game je altijd alleen of met vrienden? 0 Alleen 0 Liever met vrienden maar ook wel alleen 0 Alleen met vrienden nooit alleen 0 Ik game niet Vraag 8: Game je ook wel eens onderweg? Zo ja waarop? 0 Op mijn telefoon 0 Op mijn Gameboy advance 0 Neej daar doe ik niet aan Vraag 9: Ga je een next-gen* console kopen? 0 Ja een Xbox 2 0 Ja een Playstation 3 0 Ja een Nintendo Gamecube 2 0 Weet nog niet 0 Nee geen next-gen *Next-gen is de opvolger van de bestaande spelcomputers Vraag 10: Zit je bij een clan of een groep die geregeld spellen speelt? 0 Ja 0 Nee Gewoon kopieren en naar me e-mailen ingevuld en al alvast bedankt :D |
Citaat:
|
Enquête gamen:
Doelgroep: Jongeren Vraag 1: Speel je wel eens spellen? Zo ja waarop? 0 Ja op pc Vraag 2: Speel je wel eens online spellen? 0 Nee Vraag 3: Wat is je favoriete spelgenre? 0 Shooters 0 Sport games 0 Puzzelspelen Vraag 4: Wat geef je maandelijks uit aan games: 0 0-60 euro Vraag 5: Lees je wel eens games bladen? 0 Soms Vraag 6: Hoeveel geef je gemiddeld per jaar uit aan games? - In 2000 gaf ik 0- uit aan games - In 2001 gaf ik 0- uit aan games - In 2002 gaf ik 0- uit aan games - In 2003 gaf ik 0- uit aan games - In 2004 gaf ik 0- uit aan games Vraag 7: Game je altijd alleen of met vrienden? 0 Alleen Vraag 8: Game je ook wel eens onderweg? Zo ja waarop? 0 Neej daar doe ik niet aan Vraag 9: Ga je een next-gen* console kopen? 0 Nee geen next-gen Vraag 10: Zit je bij een clan of een groep die geregeld spellen speelt? 0 Nee zo hier mijn lijst... :cool: |
Enquête gamen:
Doelgroep: Jongeren Vraag 1: Speel je wel eens spellen? Zo ja waarop? 0 Ja op pc Vraag 2: Speel je wel eens online spellen? 0 Ja op pc Vraag 3: Wat is je favoriete spelgenre? 0 Action 0 Strategie 0 Shooters 0 Platform games 0 Racespellen Vraag 4: Wat geef je maandelijks uit aan games: 0 0-60 euro (lees:0-0 euro) Vraag 5: Lees je wel eens games bladen? 0 Nooit Vraag 6: Hoeveel geef je gemiddeld per jaar uit aan games? - In 2000 gaf ik niks uit aan games - In 2001 gaf ik niks uit aan games - In 2002 gaf ik niks uit aan games - In 2003 gaf ik niks uit aan games - In 2004 gaf ik niks uit aan games Vraag 7: Game je altijd alleen of met vrienden? 0 Liever met vrienden maar ook wel alleen Vraag 8: Game je ook wel eens onderweg? Zo ja waarop? 0 Neej daar doe ik niet aan Vraag 9: Ga je een next-gen* console kopen? 0 Weet nog niet Vraag 10: Zit je bij een clan of een groep die geregeld spellen speelt? 0 Nee (ik zat bij een clan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraag 1:
Speel je wel eens spellen? Zo ja waarop? 0 Ja op pc Vraag 2: Speel je wel eens online spellen? 0 Ja op pc Vraag 3: Wat is je favoriete spelgenre? 0 Shooters Vraag 4: Wat geef je maandelijks uit aan games: 0 0-60 euro Vraag 5: Lees je wel eens games bladen? 0 Soms Vraag 6: Hoeveel geef je gemiddeld per jaar uit aan games? - In 2000 gaf ik 0 uit aan games - In 2001 gaf ik 0 uit aan games - In 2002 gaf ik 0 uit aan games - In 2003 gaf ik 0 uit aan games - In 2004 gaf ik 59,95 :D uit aan games Vraag 7: Game je altijd alleen of met vrienden? 0 Liever met vrienden maar ook wel alleen Vraag 8: Game je ook wel eens onderweg? Zo ja waarop? 0 Neej daar doe ik niet aan Vraag 9: Ga je een next-gen* console kopen? 0 Nee geen next-gen *Next-gen is de opvolger van de bestaande spelcomputers Vraag 10: Zit je bij een clan of een groep die geregeld spellen speelt? 0 Ja |
He mensen bedankt voor het invullen maar please nog wat meer moet morgen 20 hebben :( maar ik denk wel dat dat gaat lukken keep up the good work :D
|
vul er zelf 10 in zou ik zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enquête gamen:
Doelgroep: Jongeren Vraag 1: Speel je wel eens spellen? Zo ja waarop? 0 Ja op pc 0 Ja op spelcomputer Vraag 2: Speel je wel eens online spellen? 0 Ja op pc Vraag 3: Wat is je favoriete spelgenre? 0 Strategie 0 RPG 0 Platform games Vraag 4: Wat geef je maandelijks uit aan games: 0 0-60 euro (gemiddeld, afgelopen maand €120,-) Vraag 5: Lees je wel eens games bladen? 0 Soms Vraag 6: Hoeveel geef je gemiddeld per jaar uit aan games? - In 2000 gaf ik 60,- uit aan games - In 2001 gaf ik 420,-* uit aan games - In 2002 gaf ik 160,-* uit aan games - In 2003 gaf ik 140,- uit aan games - In 2004 gaf ik 180,- uit aan games * Weet niet meer wanneer de GC uitkwam...als het 2002 was, switch je 2002 en 2001 Vraag 7: Game je altijd alleen of met vrienden? 0 Liever met vrienden maar ook wel alleen Vraag 8: Game je ook wel eens onderweg? Zo ja waarop? 0 Op mijn Gameboy advance Vraag 9: Ga je een next-gen* console kopen? 0 Ja een Nintendo Gamecube 2 Vraag 10: Zit je bij een clan of een groep die geregeld spellen speelt? 0 Nee |
Citaat:
|
Iemand zou arme teun ff moeten mailen dat zn antwoorden hier staan en niet in zn mailtje ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen jullie doen het super maar nog 8 komop 7 is ook goed ik weet dat jullie het kunnen (y) (y) (y) :cool:
|
Mensen die het al hebben ingevuld Helemaal tha bomb bedankt!!! :) :D
|
Enquête gamen:
Doelgroep: Jongeren Vraag 1: Speel je wel eens spellen? Zo ja waarop? Ja op de pc en spelcomputer. Vraag 2: Speel je wel eens online spellen? x Ja op pc 0 Ja op Xbox 0 Ja op Playstation 2 0 Nee Vraag 3: Wat is je favoriete spelgenre? Action, strategie en rpg Vraag 4: Wat geef je maandelijks uit aan games: x 0-60 euro 0 60-120 euro 0 120-180 euro 0 meer dan 180 euro Vraag 5: Lees je wel eens games bladen? x Ja 0 Soms 0 Nooit Vraag 6: Hoeveel geef je gemiddeld per jaar uit aan games? Weet ik veel Vraag 7: Game je altijd alleen of met vrienden? Ik game en alleen en met vrienden. Vraag 8: Game je ook wel eens onderweg? Zo ja waarop? 0 Op mijn telefoon x Op mijn Gameboy advance 0 Neej daar doe ik niet aan Vraag 9: Ga je een next-gen* console kopen? 0 Ja een Xbox 2 0 Ja een Playstation 3 0 Ja een Nintendo Gamecube 2 x Weet nog niet 0 Nee geen next-gen *Next-gen is de opvolger van de bestaande spelcomputers Vraag 10: Zit je bij een clan of een groep die geregeld spellen speelt? 0 Ja x Nee Verder vind ik je antwoorden een beetje vaag en mis ik er wel een paar. Daar heb ik dus maar gewoon zelf antwoord gegeven. |
Citaat:
|
Enquête gamen:
Doelgroep: Jongeren Vraag 1: Speel je wel eens spellen? Zo ja waarop? 0 Ja op pc 0 Ja op spelcomputer Vraag 2: Speel je wel eens online spellen? 0 Ja op pc Vraag 3: Wat is je favoriete spelgenre? 0 Shooters 0 Racespellen Vraag 4: Wat geef je maandelijks uit aan games: 0 0-60 euro Vraag 5: Lees je wel eens games bladen? 0 Ja Vraag 6: Hoeveel geef je gemiddeld per jaar uit aan games? - In 2000 gaf ik ? uit aan games - In 2001 gaf ik ? uit aan games - In 2002 gaf ik ? uit aan games - In 2003 gaf ik €30,- uit aan games - In 2004 gaf ik €50,- uit aan games Vraag 7: Game je altijd alleen of met vrienden? 0 Liever met vrienden maar ook wel alleen Vraag 8: Game je ook wel eens onderweg? Zo ja waarop? 0 Neej daar doe ik niet aan Vraag 9: Ga je een next-gen* console kopen? 0 Weet nog niet *Next-gen is de opvolger van de bestaande spelcomputers Vraag 10: Zit je bij een clan of een groep die geregeld spellen speelt? 0 Ja |
Yo mensen kunnen nog een paar mensen een enqeute invullen?? want ik moet het toch wel bijna af hebben vooor school ;)
|
Vraag 1:
Speel je wel eens spellen? Zo ja waarop? 0 Ja op pc Vraag 2: Speel je wel eens online spellen? 0 Ja op pc Vraag 3: Wat is je favoriete spelgenre? 0 Action 0 Shooters Vraag 4: Wat geef je maandelijks uit aan games: 0 0-60 euro Vraag 5: Lees je wel eens games bladen? 0 Soms Vraag 6: Hoeveel geef je gemiddeld per jaar uit aan games? - In 2000 gaf ik ….. uit aan games - In 2001 gaf ik ….. uit aan games - In 2002 gaf ik ….. uit aan games - In 2003 gaf ik ….. uit aan games - In 2004 gaf ik ….. uit aan games Vraag 7: Game je altijd alleen of met vrienden? 0 Alleen Vraag 8: Game je ook wel eens onderweg? Zo ja waarop? 0 Neej daar doe ik niet aan Vraag 9: Ga je een next-gen* console kopen? 0 Weet nog niet *Next-gen is de opvolger van de bestaande spelcomputers Vraag 10: Zit je bij een clan of een groep die geregeld spellen speelt? 0 Ja |
Willen er mischien nog wat mensen me enqeute invullen???
|
Vraag 1:
Speel je wel eens spellen? Zo ja waarop? 0 Ja op pc (heel soms) 0 Ja op spelcomputer Vraag 2: Speel je wel eens online spellen? 0 Nee Vraag 3: Wat is je favoriete spelgenre? 0 Action (vechten :confused: ) 0 Platform games 0 Racespellen Eigenlijk wel meer, maar vooral dit. Vraag 4: Wat geef je maandelijks uit aan games: 0 0-60 euro (gemiddeld) Vraag 5: Lees je wel eens games bladen? ]0 Ja Vraag 6: Hoeveel geef je gemiddeld per jaar uit aan games? - In 2000 gaf ik ….. uit aan games - In 2001 gaf ik ….. uit aan games - In 2002 gaf ik ….. uit aan games - In 2003 gaf ik ….. uit aan games - In 2004 gaf ik ….. uit aan games Weet ik niet meer. Vraag 7: Game je altijd alleen of met vrienden? 0 Ik vind het allebei wel leuk Vraag 8: Game je ook wel eens onderweg? Zo ja waarop? 0 Op mijn Gameboy advance Vraag 9: Ga je een next-gen* console kopen? 0 Weet nog niet *Next-gen is de opvolger van de bestaande spelcomputers Vraag 10: Zit je bij een clan of een groep die geregeld spellen speelt? 0 Nee |
sjonge gast als je er echt zoveel moet hebben verzin dan gewoon wat...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |