![]() |
Nou ik heb er niks mee... Liever niet dus, voel me rond die tijd al niet op en top... en ik vind het idee maar vies...
Maar de laatste dag kan wel.. |
neej ik vaar niet op de rode zee...
|
ik ben niet vies van mijn vriendin dus ja tuurlijk
|
Echte mannen bevaren ook de rode zee
|
Citaat:
|
Ik ben een meisje en ik heb er geen problemen mee... in principe. Ik heb dan wel weer wat tegen seks als ik buikpijn heb, en er is een kans dat de ongesteldheid buikpijn veroorzaakt, dus dan gaat 't niet door. Maar ik heb ook vaak zat nergens last van.
|
ik vind het gewoon vies al dat bloed, dan maar week zonder..
en als ik ongesteld ben heb ik er ook niet echt behoefte aan |
Ik ben een meisje en heb er geen problemen mee. (y)
|
Ik ben een meisje en heb er geen problemen mee.
|
Citaat:
|
Nope, geen problemen mee. Het voelt wel anders dan, maar lekker blijft het sowieso :)
|
Citaat:
Yarr! |
ik wordt niet ongesteld dus zou het niet weten (prikpil)..
maar denk dat ik het niet vreselijk erg zou vinden |
Ik ben een meisje en vind het niks
|
maarjah als je slim bent
ga je de pil gebruiken als meisje en zorg je dat je of ongestelt bent of seks hebt |
Ik ben een meisje en ik vind het niets.
|
Ik ben een jongen en heb er geen problemen mee
|
sorry, geen echte schipper.
|
Citaat:
|
hmm, zit niet echt een goed antwoord bij, ik wil wel als ik ongesteld ben, maar dan pas na 4 dagen ofzo., want dan heb ik er niet zo veel last meer van. Dan heb ik niet veel buikpijn meer. en bloed ik niet zo veel meer...
|
Citaat:
|
Ik ben geen mozes die met zn staf de rode zee splijt
|
gvd sta bijna 2 weken droog, dus hell yeah ,dat ik er nu geen problemen mee heb :o
waarom hij dan wel :( |
ben een meisje en heb er geen problemen mee
en vor de meiden die buikpijn hbben een orgasme kan de buikpijn verlichtten kan je natuurlijk altijd proberen |
Ik ben een meisje en vind het niks. Mijn vriend heeft er overigens geen problemen mee.
(of ik moet echt HEEL erg opgewonden zijn, en zin in seks hebben, dan boeit het me even niks :P) |
Citaat:
Ik zou het never nooit doen als ik ongesteld ben. Sorry, ik vind het gewoon vies. |
Liever niet. Tenzij het ècht niet anders kan... ;)
|
Het is toch zo dat in de menstruatie-periode de testosteron-spiegel hoger ligt en de vrouw geiler is?
|
Moet dat niet bij de eisprong zijn dan?
|
Citaat:
|
ik heb dat nog nooit gedaan en het lijkt me ook niet echt lekker
maja zeg nooit nooit... en trouwens kunnen mijn vriend en ik alleen in het weekend bij elkaar slapen, en aangezien ik de pil slik en ik 5 dagen ongesteld ben heb ik dat dan ook precies van maandag t/m vrijdag gepland :) |
Citaat:
|
Ik ben een meisje en ik vind het niks! Volgens mij wordt dat een grote kliederboel. Zeker de eerste dagen van mijn ongesteldheid heb ik absoluut geen behoefte aan seks. Ik bedank.
|
Citaat:
|
ik ben een meisje, en heb er geen problemen mee...:)
|
Citaat:
|
als ik niet zo'n last had van m'n ongesteldheid had ik er geen problemen mee maar dat is dus niet het geval.
wel jammer want stiekem wil ik vaker als ik ongesteld ben :bloos::o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb af en toe ook meer zin in sex als ik ongesteld ben. Maar misschien wel omdat ik weet dat ik het niet ga hebben en er dus dan meer aan denk...
|
Citaat:
|
Gadverdamme! NEEEEEEE
|
Citaat:
dude wtf, ik heb zelfs aan 1 x per dag niet genoeg. Gewoon sex elke dag minstens 1x okal is ze ongesteld. No way dat ik vies ben van me vriendin. Daarna gewoon douchen een week zonder seks ? tering wat zou ik chagerijnig zijn. ik zie me vriendin nu ook al 3 dagen niet, heb nog nooit zoveel gerukt in me leven :'( |
Argh, me mateys, we be sailin' the 8th sea :D
|
Ik heb gestemd op ik ben een meisje en heb er geen problemen mee, maar eigenlijk is dat niet 100% waar
ik heb het een paar keer gedaan in anderhalf jaar tijd ik voel me niet altijd even comfortabel ermee als ik ongesteld, maar als ik en mn vriend te geil zijn om ons in te houden doen we het gewoon... |
Ben meisje, heb er geen problemen mee
Maar dit is maar gedeeltelijk waar: Ik voel me niet altijd even comfortabel wanneer ik ongesteld ben, maar zoals hier al eerder is gezegd: Wanneer we beiden te geil zijn, kan het wel eens gebeuren :o (maar dan wel zonder "bep. handelingen" mbt voorspel) |
Geen problemen mee, ook ik bevaar de rode zee. :)
Ik heb trouwens ook vaak het gevoel dat mijn vriendin tijdens die periode juist geiler is. (y) Greetzzz, :cool: the Gent :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar uiteindelijk is het toch wel een erg fijn verschijnsel :) . Greetzzz, Gent |
greetzzz,
All out of love |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |