![]() |
Wat heb je aan?
deel het mede!
|
ts begint naturellement:
- zwart/grijs gestreepte hoodie,Zara - licht verwassen wijuitlopende broek,diesel - zwartemeshcap.h&m - zwarte munichs - zwarte studriem |
asics
skisokken :bloos: take two donkere spijkerbroek ondergoed wit hemd rood oranje achtige hoodie |
me roze, groene drop print vestje H&m
met daar onder roze shirtje zwarte replay broek zwarte laarsjes |
Grijs/witte Bikkembergs sneakers
Zwarte D&G broek Zwart Shirt Bruine Ice Jeans riem Geel vest Guess oh ja en Versus Bril |
zwarte baggy ribbroek
rose met groene sokken zwart shirtje zwarte blouse rose spencer met leeuwtje erop |
in merken :
nudie - nike - carhartt - carharrt - h&m - we - onbekend |
Jogginsbroek (H&M)
Polo (RL) Hoodie (H&M) Zo hardlopen. |
zwarte all stars
sokken RL:o zwarte ribbreok energie licht blauw overhemd jc rags:o grijze trui h&m |
Goede topictitel.
Ik heb alleen een joggingbroek en capu aan, ga me zo aankleden. |
- rozewitte dunks
- roze sokkies - spijkerbroek - oranje hempie met kant - oranjerozewit blousje - roze sjaal |
Citaat:
ont: donkere baggy broek met zakken aan zijkant en patches. te groooote groen met gele longsleeve (van jochje) zwart ondergoed oude zwarte osiris zwarte beenwarmers |
- zwarte ribbr00k
- zwart kanten hempje - zwart shirtje - zwart-met-grijs emovest met col en enorme houten knopen enzo rr <3 - zwart-witte vingerloze handsk00nen - zwarte taxichauffeurpet - paars-oranje gestreepte kniekousen - zwart-paars-oranje kanten onderg00d Is het niet geil dat m'n sokken bij m'n ondergoed matchen, mm? Rrroaawwr^666. OMG, de verveling. :D |
-haarband
-Polo -trainingsbroek *ben aan het leren... |
zwarte joggingbroek
zwarte sokken turkooise ondergoed wit hemdje rood vest met capu japieee, je hebt m! |
ska vans
sokken br00k, construction. lucky thirteen mouwloos tshirt. roodzwart vest mesh cap. hoezee. |
Laarzen (Tween)
Vale versleten jeans (Replay) Riem (Itsus) Zwart Overhemd (H&M) Titaniumkleurige koltrui (TH) |
zwarte broek
zwart blousje zwarte stropdas zwart gilet zwart colbert zwarte schoenen Vrolijkheid alom. |
blauw-paars streepjes onderbroek :p (van de zeeman (A) maar wel mooi :))
roze kanten bra (marca, bestaat niet meer, soort c&a?) donkerblauw hemd met rood-wit-blauw randje ( :confused: wibra ofzo :p tis maar zo'n onderding) turquoise overslag geval (um :s in zo'n winkel van het 'merk' jeans spirit :P) zwart-witte dunks (be wild (y) ) corduroy bruinige heupbroek (vögele) groen-geel-rood-bruin gestreepte riem (A) (philipoom, van oma gehad :p) en beige-zwart gestreepte kniekousen :) (zeeman (A)) ik heb beswel goedkope outfit :p muahaha waarom duur doen als het goedkoop kan (A)?? (y) |
blauwe baggy dickies broek
creme met rood en blauw dickies shirt rode riem dc's |
zwarte jeans
grijze preppy trui van merinowol H&M bordeaxrode sokken zwarte ribfluwelen all stars onderhemd met paarse doodskopjes en heilige figuren H&M |
vale roze trui
turkwase colbertje roze sjaal met blingglimping vale semibaggy goudenbling riem goud/zwarte sneakers |
Citaat:
|
ska vans
jeans riem gilet longsleeve panter petje ketting |
Citaat:
|
Citaat:
|
donkere spijkerbroek
zwarte hoodie donkeroranje hoodiedingmetrits enzooo en all stars |
Zwarte kniekousen, rode Bjorn Borg string en zwarte Esprit BH :o
Baggy Replay broek, zwart hempje en een zwarte Gstar koltrui Bruine Bronx laarsjes, bruin/witte riem, zwarte Diesel sjaal |
geen hippe kleding, wel een unearth trui
|
shirtje met print,energie
paarse sjaal wijduitlopende broek,diesel vans zwarte studriem |
replay roze label
witte longsleeve onderg00dies met kant witte sokjes |
Een lichtgroene hoodie
Een lichtblauw onderbr00kje en thats it ik moet me nog aankleden :bloos: |
nu?
zwarte overseas rib broek *zwart* een onderbroek van me papa :D *ma, was alsjeblieft weer wat!* een zwarte beha een zwart tshirt... voel me donker vandaag ofsow... tis ook niet de geweldigste dag... :rolleyes: ohja, en me zwarte és schoentjes en twee vershillende sokken :rolleyes: *toch echt eens zelf de was gaan doen... werkt ook niet met zon drukbezette mama...* |
blauw/grijze voetbalkousen
bruine baggy ribbroek zwart shirtje blauwe hoodie roze ondergoed |
wit shirtje met v-hals
zwarte HD sjaal spijkerbroek skablokjesriem nepuggsen smokey eyes straight hair en er zit een japie krekel look-a-like voor mijn neus te computeren |
oh nou niet meer
|
Ik heb aan...
Een blauwe spijkerbroek, maar zometeen in mijn tussenuur ga ik mijn netgekochte rokje even aantrekken voor de lol :P. Verderrr een roze shirtje paars jasje zwart ondergoed met rode strepen :P En zwart-geel-rode kniekousen. |
Citaat:
een onderbroek van je pa?! :eek: (n) |
een onderbroek van Prins Bernhard,
en verder een br00k, A Clockwork Orange tshirt en Ska Vans. |
roze trui met boom
vage semibaggy sloffen roze glimblingping sjaal |
Citaat:
En dat Clockwork Orange shirt (Y) :cool: |
Citaat:
en thx. :) |
Citaat:
|
Citaat:
wat als je pa nou altijd natte scheten laat? of aambeien heeft? danzou ik hem, zelfs als ie tienmiljoen keer gewassen is niet aandoen:o |
Citaat:
|
Citaat:
WA of Bea is ook een mogelijkheid :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
donkere heupbroek met steekzakken
wit hemdje roze offshouldershirtje roze hoodie bruine leren riem bruine leren laarzen bronsachtige oorbellen met roze steentjes, erg cool <3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |