![]() |
japanse beeldzoekers
snapt iemand hier hoe je japanse beeldzoekers kan mk?
|
Nee dat niet, maar ik zal je eens wat vertellen: ik zou het dolgraag willen kunnen!
|
wtf zijn dat?
|
Easy, wat snap je niet? Ik leg het uit :)
|
Citaat:
Ik snap et helemaal niet. Hoe weet je nou welke vakjes je moet inkleuren? |
U hebt gezocht op beeldzoekers :
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. WTF?! zijn beeldzoekers en WTF?! zijn Japanse beeldzoekers? |
Optisch beeldzoekers hebben een parallax afwijking. Tenminste bij camera's.
|
http://home.hetnet.nl/~steventebrinke/nonogram.html
Hoewel ik niet begrijp wat er niet te begrijpen is aan een beeldzoeker. |
Citaat:
|
Dit zijn prachtige dingen om te maken hoor, als je het eenmaal weet :D (y)
|
Oh, Japanse puzzels. :o
Nee, maak ze niet. Kost teveel tijd. *lui* :bloos: |
ja die zijn leuk!
maar ik begin altijd stiekem met een lijntje onderin anders kan ik het niet :o |
Oh, zo een kruiswoordraadsel gedoe :D
|
Citaat:
|
Er zijn ook twee Mario GameBoy spellen uitgekomen, ooit, met Picross (= Japanse Puzzels). Erg grappig :)
|
vb.
Als je een vak 6 bij 6 hebt... en er staat een 5-je bij een van de regels, dan weet je dat je de middelste 4 kan inkleuren... doordat je die 4 iig al hebt heb je al 4 vakjes voor de getallen die bovenaanstaan... zo kan je 'm langzaam invullen en kom je er ook vanzelf achter wel vakje 't 5de is... 't is opzich niet zo moeilijk, 't probleem is dat als je zo'n puzzel voor je neus heb 't meerstal niet een klein/simpele is om 't van te leren :) |
Citaat:
Maar japanse beeldzoekers zijn al jaren m'n favo puzzeltjes. Je hebt nu ook een ander soort beeldzoekers. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
mario's picross heb ik inderdaad net uit het stof gehaald :o
|
Citaat:
Zucht waar gaat het heen met de samenleving, ik weet zeker als ik in 1950 zou leven dat ik de moeite zou nemen om het te begrijpen. :bloos: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |