Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Zoetermeer is da Bomb (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=103116)

5pook 24-05-2002 13:52

Zoetermeer is da Bomb

In zoetermeer is het chill uitgaan!!

www.amphion.nu
www.boerderij.org
www.locomotion.nl

Amphion is de aanrader, maar voor R&B en HIPHOP!!!! is de boerderij de TOPPER. 1 keer in de maand R&B party met vette muziek!

check it out soon......

beuk 24-05-2002 17:12

Ik vind er eerlijk gezegd niets aan..

Roos 24-05-2002 17:18

Citaat:

beuk schreef:
Ik vind er eerlijk gezegd niets aan..

lausie 24-05-2002 17:21

ja man is superzzzz vet!!! ik ben opzkrs wel r&b fan en hiphop!!kickuh hoor :p

5pook 24-05-2002 17:27

Mega R&B party!! Elke eerste zaterdag van de maand!!

www.boerderij.org!

echt super word veel hiphop gedraait! ach je moet er van houden, But I like it!

freakjuh 25-05-2002 18:05

NEEJJJJJ naar de Boer moet je niej gaan met r&b avond!!!!
Je moet naar Meet Me gaan in de Boer, das veeeeeeel leuker!! Of Twilight Zone! Of Teen Spirit, das met de gaafste muziek maar errug rustig, dus der moeten ff wat meer mensies heen komen ;)

Six4Eight 26-05-2002 01:32

Zoetermeer is kut

dank u

framboos 26-05-2002 20:22

srry maar ik vind locomotion ook niet wat je zegt van 'geweldige tent zeg' maar het is dan ook niet mijn soort van muziek en mensen maja

5pook 26-05-2002 21:11

Locomotion is ook de enigste die iedereen die buiten zoetermeer wonen!!!

Loco motion is ook 1 van de mindere discotheken in Zoetermeer, Amphion is stukken beter, het mag dan wel 5 keer zo klein zijn, maar 10 keer beter muziek en sfeer!!

Ik ben er gister ook geweest, nah lekker veel R&B en beetje hiphop en beetje lekkere top 40 en wat trance, nah dat is gewoon goed!

freakjuh 27-05-2002 21:29

Boerderij! Boerderij! Boerderij!

eXo 30-05-2002 19:14

Zoetermeer is totaal klote.

Loko is gaar omdat d'r veel van die harry's rondlopen en d'r meestal klote (imho) muziek wordt gedraaid. Lekkere trance/hardhouse maar dan wordt het weer afgewisseld met R&B ofzo..

Boerderij is ook niet zoveel an, Meet Me is tegenwoordig maar een gaar gebeuren en bovendien schenken ze d'r ranzig bier

Amphion don't get me started... ik ben d'r al vaak geweest en ik kan nog steeds géén enkel positief puntje vinden. de negatieve dingen op een rij:
- prijs (het is ongelofelijk duur daar en bovendien wordt je steevast genaaid bij het afrekenen)
- sfeer (ik heb niks tegen flikkers en hoeren maar om er nou tussen te zitten de hele avond :rolleyes: )
- muziek (amphion preseert het om dé slechtste muziek uit te kiezen, en dan spreek ik uiteraard over R&B en skihutmuziek)
- accoustiek (en geluidsinstallatie is de belabberste die ik ooit heb gezien, d'r zijn ouwelullencafe's met beter geluid)
- deejays (behalve slechte platenkeuze kunnen ze totaal niet draaien)
- drukte (6 hitsige nichten en 2 geile meisjes van 14 op 1 vierkante meter is nou niet echt bevorderlijk als je van de bar naar de plee moet en weer terug)
- de mensen daar (je kunt niet anders doen dan diep en immens medelijden krijgen met de arme zielen die 'al breezerdrinkend' op de nieuwe plaat van DJ Triesto (geen spelfout) uit hun plaat staan te sjansen)

need I say more?

Zoetermeer is een klote uitgaansstad...

freakjuh 31-05-2002 16:19

Citaat:

eXo schreef:
Zoetermeer is totaal klote.

Boerderij is ook niet zoveel an, Meet Me is tegenwoordig maar een gaar gebeuren en bovendien schenken ze d'r ranzig bier

Zoetermeer is een klote uitgaansstad...

Ik vind de Boerderij hartstikke gezellie, ze draaien erg leuke muziek, de muziek bij MM is nu ook erg verbeterd, niet meer elke maand dezelfde standaard commerciele shit maar echt leuke muziek(rock, metal, dance, vaag) en gezellie mensen....tenminste een ontspannen sfeer, niej allemaal elkaar staan te bekijken en bekritiseren zoals in Amphion ( :rolleyes: ) maar echt relaxt en leuwk...
Tjah smaken verschillen he..
En t bier is nog best te zuipen hoor...:p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.