![]() |
Nieuwe Anouk album
|
hij komt morgen uit?
hoe weet je dan nu al dat hij gaaf is? |
Nee. Vreselijk.
|
K heb m al, opgenomen van de radio. Maar ga m alsnog morfgen ochtend om 8u kopen :D
|
Ik vind die clip gaaf ! 2 hele sterke punten.
|
ik zou gewoon wachten tot de winkel open is
|
denk het niet. heb verder alle albums en vind het nu wel genoeg anouk in mijn cdkast
|
Citaat:
Hmmm ik kap maar met schijten, er ligt al genoeg kak in de pot.... |
ik moet zeggen dat ik dat nieuwe nummer best wel leuk vindt.
en ze is behoorlijk lekker in die clip. |
K ken nog niks van haar nieuwe werk. Even afwachten..
|
Citaat:
|
ik koop um zeker weten :)
|
Ik vind dat d'r stem steeds irritanter word en ik vind 'r ook stom omdat iedereen altijd zegt :'oh huhuh, nobody's wife!' als ze vragen hoe ik heet. :mad: (n)
|
Citaat:
Haar nieuwe liedje vind ik echt goed. Weer ouderwets Anouk. Maar een heel album koop ik niet van haar. Haar single's zijn bijna allemaal goed, Nobody's Wife, the Dark, RU Kiddin Me, Everything en nu Girl. Maar als ik Michel of Hail hoor dan hoeft het voor mij niet meer. |
gadverdamme nee (n)
|
ik vind haar stem echt geweldig :o
jammer dat ze niet eens wat interessantere muziek gaat maken |
Ik krijg m:D Anouk=geweldig! (y) (y) (y) (y) :D :D
|
barry hay heeft haar gedaan toch? :o
|
@ Henri, what?
|
nah.. edwin jansen toch? die engerd van de idolsjury.. met die tandjes en die knijpoogjes :s
volgens mij heeft barry hay alleen haar eerste album helpen maken ofzo ot: t album lijkt me best leuk, maar ik koop alleen albums van bands/artiesten die ik aanbid. en ik aanbid anouk niet. dus geen album voor mij. edit: niet ome willem :o |
ik ben nog steeds van mening dat zij haar logo van aphex twin heeft gejat
|
Citaat:
|
dan een andere edwin. weet ik hoe die vent heet. kan wel ff foto zoeken..
ow.. hij heet jansen.. lekker originele naam.. deze bobo: http://www.rtl.nl/components/shows/i...win114x138.jpg |
I've got him :D :D :D ( hij lag net zomaar in de bus:P )
|
wie? edwin jansen? ik zou een beveiligde brievenbus nemen dan.. shiiiiit..
|
Citaat:
|
aha.. dat verklaart het enthousiasme.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind 'ze heeft een irritante stem' trouwens een ontzettend goede reden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cd is nu heel anders, (ff voor de mensen van de afwisseling) er staat echt alles op, rock reggea, ballads die zo mooi zijn dat je meteen kapot gaat. Echt heel cool!
|
ik heb hem! gedownload :bloos: heel slecht, ik weet het
maar ik vind hem wel geweldig:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zz |
Citaat:
|
ik vind anouk maar niks...
|
Citaat:
|
Vond anouk nooit heel erg bijzonder, totdat ik haar live zag :eek: echt kippenvel kreeg ik ervan, wat een stem!
Het nieuwe nr = (y) |
Citaat:
en die clip...ik vind die rode mannetjes zo nageaapt van kylie minogue... |
Nieuwe liedje is wel leuk, op de zang na. Ik vind haar vreselijk irritant zingen. (n)
|
Citaat:
Iedereen hijst zich maar in strakke lichte kledij en wil opwindend zijn, maar Anouk wijst ze allemaal hun plek met gewoon een niet bijzonder gewaagd shirtje en twee tieten die aars kicken. Toch nog geen reden om de cd te kopen voor mij. |
ik heb hem gister gekocht en luister hem al heel de dag en vind hem echt weer geweldig vooral 'Falling Sun' en 'Our Own Love'
jep jep, mooi staaltje werk weer |
Ik vind Girl een leuk nummer. (Y)
|
Ik vind anouk best oke, en haar nieuwe liedjes is ook niet onuitstaanbaar, in tegenstelling tot haar fans.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |