![]() |
als je 10 jaar alleen zou moeten doorbrengen op een onbewoond eiland?
wat zou je dan meenemen? Je mag geen computer meenemen en er wordt elke dag eten en drinken gedropt.
ts: boeken, muziek, materiaal om een boek te schrijven, zwemspullen, materiaal om beelden van zand te maken, heel veel wol om heel veel truien te breien zodat ik die kan verkopen in een koud land zodra ik van het eiland afkom en miljonair wordt. |
Ik zou alle ingredienten meenemen om zoveel mogelijk drugs en alcohol zelf te maken. En dan zou ik mijzelf lichamelijk helemaal aftuigen :D
|
Een persoon van het vrouwelijke geslacht.
|
Citaat:
|
'als je 10 jaar alleen zou moeten doorbrengen op een onbewoond eiland?'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is wel het makkelijkste ja.. al mijn vrienden :)
Maar als dat niet mag: mijn gsm, heel veel beltegoed, papier, pen, een mes of iets dergelijks en foto's.. En natuurlijk kleren om mezelf een beetje warm te houden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
pride and prejudice :)
|
jou
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mp3-speler, discman, m'n favoriete cd's, boeken, kleding, zonnebrand, toiletspullen, foto's, batterijen, mobiele telefoon, draagbare dvd-speler, dvd's.. dat was het wel denk ik.
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat ik het 10 jaar vol zou houden om geen contact met mensen te hebben, dus doe mij maar iets waarmee ik van dat eiland af kom (liefst levend, maar dood mag ook, want das altijd nog beter dan eenzaamheid:p (vind ik tenminste)).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vergeet helemaal vrolijke muziek om al dronken op mee te zingen en te dansen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
verder boeken, dvd's en muziek. |
Citaat:
Dus ik wil zelf het bier wel even brouwen. Terwijl ik al drinkend de druiven voor de wijn met mijn blote voeten aan stamp :D |
Citaat:
ik zórg er wel voor dat ik genoeg meeneem |
Ok, ontopic dan maar: muzieeeeeeeeeeek, boeken, gitaar, piano, papier, pen, mijn eigen electriciteitscentrale, tv, dvd-speler, dvd's...
|
Die Frank van expeditie Robinson, wel een gezellig typ en is handig omdat ie vuur enzo kan maken :)
|
Sloffen sigaretten, kratten bier, een mooie vrouw, m'n mp3 speler, een paar boeken
|
Als nummer neem ik "Harrie Jekkers -> Ik hou van mij" mee :D
Ik heb nu al enorm veel lol :D |
Citaat:
Ik zou ook muziek meenemen, veel boeken, handdoeken, pennen, potloden en papier. |
Ik zou stiekem toch een laptop meenemen zodat ik vers kon forummen.
|
pen en papier.
|
stapels boeken
|
heeeelll veel boeken
opwindbare radio/cd spe;er cds zooi wiet planten |
Mensen, zoveel mogelijk
|
oh en mijn favoriete boek van Geert Mak (Y)
|
een lazy gun :evil:
|
Een tijdversnelmachine
|
Ik zou geen 10 jaar op een onbewoond eiland willen zitten. Ik zou gek worden, wat ik verder ook zou meenemen. 10 jaar is veeeeel te lang. Als je het over een paar maanden tot een jaar hebt zou het evt nog kunnen, maar zelfs dan zou ik iemand mee willen nemen. Maar dan nog, een jaar geen contacht met familie/vrienden? Is veel te lang.
|
scheerspullen.
|
Ik zou vluchten voor de idioot die mij 10 jaar op een onbewoond
eiland wil droppen. :o En anders idd veel boeken, muziek/discman + batterijen, medicijnen, kleding/schoenen, enz; alles wat ik normaal gesproken ook nodig heb. |
Citaat:
|
een paraplu
|
Balance en PV :)
|
uhm...
pen, papier, foto toestel *komt de postbode er ook :D :rolleyes: * dan doe ik ook postzegels tv, videospeler, dvd speler met een voorraadje, mn favo cd's, mp3 ding mobiel (smsen kan vast) de "normale" spullen.. *kleding enzo* en mn slaapprul :D |
Muziek, fototoestel, boeken, papier en potlood en een tentje :o
Oh en een multitool :P |
een kussen
|
dikke kleren, een lief jongetje en een telefoon die daar bereik heeft
dan hou ik het twee weken vol met dat jochie en bel ik daarna of ik mag worden opgehaald uit de ballenbak |
anti beestjes citroen prut
|
Een geladen revolver om me van kant te maken. No way dat ik 10 jaar alleen op een eiland ga zitten.
|
De nodige middelen om me er weer vanaf te laten halen, voordat die 10 jaar voorbij zijn :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |