![]() |
Windows Media Player..
Ik heb heel vaak dat als ik een filmpje download en die wil afspelen via Windows Media Player, ik een foutmelding krijg:
Cannot play back the file. The format is not supported. En dan met de opties 'Sluiten' of 'Details'... Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen???? |
Wat voor bestand? :rolleyes:
|
Hij ondersteund denk ik het bestandtype niet. (welk type is het?). misschien is het een realplayer bestand, dan realplayer downloaden? of een ander programmaatje
|
divx?
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan je dat gratis downloaden of niet?? Probeerde via download.com, maar dan kost die shit $29.99... |
|
moet er niet een standaard manual komen voor het downloaden van codecs?? die standaard bij de read me 1st van dit forum komt?
|
Citaat:
Thanx, nu kan ik m wel afspelen.. Alleen als ik bijv. hier zo'n video wil afspelen kom ik een scherm waarin staat dat real player wordt vereist, terwijl ik deze al heb gedownload.. Via een link kom je dan op een pagina waar je realplayer kan downloaden voor $29.99. Zijn er dan verschillende soorten Real Player en heb ik dan perse die van $29.99 nodig?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |