![]() |
Het ideale kerst gevoel
Iedereen wordt gek van de Sinterklaas rijmpjes, die je bij de surprises moet maken. Het hele internet staat vol met gedichten die je kunt kopiëren en dan bij je eigen surprise plakken. Dus ik dacht: laat ik eens origineel zijn, ik maak geen eigen sinterklaasrijm, maar ik maak een kerstrijm. En dit was het resultaat:
Het ideale kerst gevoel Ieder jaar is het weer raak Dan staat kerstmis voor de deur Dan moet er een boom gehaald worden Het liefst eentje in een groene kleur Zo’n boom met alleen maar naalden Met ballen, kegels en slingers erin Dan zet je een piek op de top En eronder een stal met een gezin Bestaande uit een moeder en vader En hun pasgeboren kleine zoon Met bezoekers uit het oosten En allemaal dieren staan onder de boom Dan moet je de cadeaus niet vergeten Die er de volgende ochtend onder staan Snel het papier eraf, kijken wat het is Dit alles met je pyjama aan De dag bestaat uit dure cadeaus Zinloze dingen waaraan je je hecht Met een beetje geluk valt er sneeuw En ga je naar buiten voor een sneeuwballengevecht Maar vergeet niet het belangrijkste: kerstavond Die ieder doorbrengt op zijn eigen stoel Gezellig met de familie bij elkaar Dát is pas het echte ideale kerstgevoel! |
Nou, dat gevoel komt bij mij wel over hoor... (Y) -x- Soapsie
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |