![]() |
[Meeting]Wanneer?
stemmen maar!
Er zijn meerdere opties mogelijk... post aub ook welke opties je gekozen hebt! :) |
8 januari!
|
Citaat:
Je mag meerdere opties kiezen... wel zo handig ;) Ik kan op elke datum, met uitzondering van oudjaarsdag en nieuwjaarsdag(ik zal vast niet de enige zijn :) ) |
Ahum. Dat is echt alleen de kerstvakantie? :o
|
Citaat:
naja.. mij maakt het niet zo veel uit... ik kan altijd nog ziek zijn ofsow juh |
Citaat:
Anders maak nog maar een optie aan als je dan niet kunt :p 'Anders, namelijk...' oid Citaat:
|
maandag 27 december
dinsdag 28 december woensdag 29 december donderdag 30 december De rest kan ik allemaal niet :o |
Anders: na de kerstvakantie
|
woensdag 29 december
donderdag 30 december maandag 3 januari dinsdag 4 januari woensdag 5 januari donderdag 6 januari vrijdag 7 januari zaterdag 8 januari |
zaterdag 8 januari
zondag 9 januari heb ik maar gestemd. ik heb eigenlijk liever wat later 6 en 7 januari en met kerst en oud en nieuw kan ik iig zeker weten niet. |
oudsjaarsdag 12 uur in de nacht amsterdam dam. :p
|
Niet 3 januari hoor, dan ben ik jarig. ;)
|
Woe 29 dec
Ma 3 jan Di 4 jan Vrij 7 jan Daar heb ik allemaal op gestemd, maar als de meerderheid voor een andere dag gaat, vind ik het ook best, als het maar niet oudejaarsdag of nieuwjaarsdag is of op een zaterdag :D |
donderdag 6 januari
vrijdag 7 januari zaterdag 8 januari De rest kan ik ook, voor zover ik weet, maar aan het einde van de vakantie lijkt mij leuker, niet echt een reden ofzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stem niet want ik kom toch niet op een van die data.
|
zaterdag 8 januarie. Als ik kom maakt het me verder niet erg veel uit. maar wel t liefst op een zaterdag ofzo :)
|
Citaat:
Op welke data kan je dan wel? :o |
28, 29, 30 december &
3,4,5,6,7 januari Heb ik gestemd Het liefst in de eerste week, ivm ouders:) |
Citaat:
|
Ik weet het nog niet en stem dus nog niet. Tot nu toe zou ik op vrijwel iedere dag kunnen..
|
[Meeting]Wat gaan we doen?
Heeft ook nog eens iemand nagedacht over wat we zouden kunnen doen? :)
Ik vond het schaatsen wel een goed idee :o Is weer eens wat anders dan een middag in een cafe drinken ;) Nou, laat je ideeën maar horen :p @ Quiana: ok :) |
Topic = samengevoegd, is niet nodig om voor elk onderwerp
(plaats, datum, wat te doen) mbt de meeting een nieuw topic te openen, imho. :) |
Ik vind schaatsen ook wel leuk :) (y)
|
Mja, wel leuk schaatsen, maar dat kost meer als iets drinken in een cafeetje en ik heb denk ik al teveel uitgegeven aan de reis als ik kom :o
|
Mwah, ik vind schaatsen niet zo geweldig..
|
Hmm schaatsen vind ik ook wel een leuk idee hoor! Iets anders vind ik ook prima (god, wat ben ik fexibel) :p ..
|
schaatsen??? brrrrr...
kan best lachen zijn opzich :) |
@ metellica, Dolores, Nijn* en -Flip-:
Citaat:
|
Citaat:
Edit: even opgezocht.. entree voor de vechtse banen (in utrecht) kost 5,50. En het huren van schaatsen kost geloof ik 5 euro, indien nodig. Drankjes in een cafe en evt. eten bij burgerking is duurder hoor. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oké inspiratie: - Laten we gaan bunjeejumpen - Naar de dierentuin - Een vliegreisje naar New York en weer terug :cool: Snap je nou waarom ik geen dingen voorstel ;) :p |
Citaat:
|
Lasergamen (Hmmz, daar maak je geen vrienden mee:p)
hoe ik over schaatsen denk, weet Ruud al.... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Schaatsen? Nee bah! dan ga ik niet mee want ik mag/kan niet schaatsen...:(
|
Citaat:
'Een normaal spel kost €7,50, hiervoor speel je 20 minuten. Elk eventueel tweede spel kost €6,00. Aan het einde van elk spel word je een scorekaartje uitgereikt in de bar.' Openingstijden: ma: op aanvraag di: op aanvraag wo:13:00 - 23:00 do: 15:00 - 23:00 vrij: 15:00 - 00:00 za: 12:00 - 01:00 zo: 12:00 - 19:00 LaserQuest Utrecht Biltstraat 4 T: 030-2723414 F: 030-2712025 ------------------------------------------------------------------------- Ik heb ook nog even wat info over de Vechte Banen opgezocht: eennmalige entree € 5,50 openingstijden 400 meterbaan: Maandag t/m vrijdag 09.30 - 16.00 uur Recreatief schaatsen Zaterdag 13.00 - 16.00 uur Recreatief schaatsen Zondag 11.00 - 16.00 uur Recreatief schaatsen Mississippidreef 151-161 Overvecht Postbus 9444, 3506 GK Utrecht 030-2627878 / fax 030-2615245 Er staat nergens iets van schaatsen huren bij (n) Weet iemand hier iets meer over? |
Lijkt mij leuker om te gaan schaatsen dan te Laserquesten.. :o
|
Citaat:
|
Ruud:
Je kan daar gewoon schaatsen huren alleen de prijs weet ik niet omdat ik daar altijd gewoon met mijn eigen schaatsen kwam. ;) Verder moet je er wel rekening me houden dat je niet gemakkelijk vanuit het centrum van Utrecht bij de ijsbaan bent. Iig, dat heb ik altijd begrepen :D (maar dat zal bij laserquesten ook wel zo zijn) Verder heb ik eigenlijk in geen van beiden zin, maar als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor schaatsen gaan :) Edit: Verder kan je bij de ijsbaan ook bowlen, misschien is dat een idee? |
Nouja... ik weet het ook niet meer hoor :p
Mij lijkt schaatsen ook leuker eerlijk gezegd... het duurt langer dan 20 minuten. Maarja... een aantal wil liever niet/kan niet schaatsen :o |
Guusie: dat valt wel mee. Je moet vanaf het station nog wel een bus nemen inderdaad.. maar ik zou bijv. wel weten waar het is.
Laserquesten is wel meer in het centrum maar is relatief duurder en ik vind het minder leuk. En bowlen.. mja. Ook dat is duurder. Op zich wel leuk.. maar ik ben toch meer voor schaatsen. :) |
Het lijkt mij ook wel leuk om hier te komen :o
Zo lang loop ik hier nog niet rond, maar t lijkt me wel gezellig Alleen oud- en nieuwjaarsdag en 7 januari vallen voor mij eigenlijk af, voor de rest kan ik op alle dagen wel komen Schaatsen lijkt me niet zo'n heel goed plan aangezien ik daar totaal geen ster in ben, voor de rest ben ik denk ik wel voor (bijna) alles in :) |
Citaat:
Bowlen lijkt me ook een goed idee... doordeweeks kost dat €16/uur per baan. Stel, we komen met 12 personen... dan huren we 2 banen voor 2 uur= 64/12= €5,33... zeg maar €5,50/persoon ;) Dat is goed te doen lijkt me :) |
Citaat:
Ja, zoiets. Maarja.. moeten maar even kijken wat iedereen wilt. Ik kan totaal niet bowlen, maar daar zal ik niet alleen in zijn :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |