![]() |
Zou je de ex van je partner eens willen ontmoeten?
Hoi mensen,
ik vraag me af of er mensen zijn die de ex van hun partner wel eens zouden willen ontmoeten of ergens tegenkomen. Leg eens uit waarom wel òf waarom niet? Ts begint later. |
ik heb zoveel exen van mijn partner ontmoet, dat gaat vaak automatisch als je de kennisenkring van je partner leert kennen, waar die ex vaak nog in vervlochten is via vrienden van vrienden, ed.
nooit een probleem mee gehad. ex = ex. als mijn partner daar anders over denkt moet ze dat maar kenbaar maken, maar dat is nog nooit zo geweest. TS, go. |
nee, want... waarschijnlijk zou ze er niet zonder kleerscheuren doorkomen.
|
Ja hoor, zou ik best willen, want ik ben erg nieuwsgierig aangelegt! Ik zou graag willen weten hoe ze eruit ziet en wat voor type het is, en haar met mezelf vergelijken. Kijken hoeveel leuker ik ben. :D
|
ik heb d'r wel 's ontmoet en ze is erg lief maar het is niet zo dat ik haar nog vaak wil ontmoeten ofzo. it's pretty uncomfortable.
|
Citaat:
|
Ik zou niet zelf contact zoeken om iets met haar af te spreken ofzo, maar als ik haar toevallig eens tegen zou komen zou ik daar ook geen moeite mee hebben. Wil wel graag weten wat voor iemand zij is, maar daarvoor hoef ik haar niet perse te zien.
|
Citaat:
|
hmm nee, dan zou ik mezelf ermee gaan vergelijken en zou ik haar misschien wat aandoen :bloos:
|
ze was mijn beste vriendin :o (n)
das niet echt fijn :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb gestemd op 'maakt me niet uit' maar eigenlijk denk ik dat ik toch beter op 'nee' had kunnen stemmen... De ex van mn ex is echt heel stom (nou ja, dat is natuurlijk niet helemaal objectief vastgesteld, maar toch) en ik word er toch onzeker en jaloers van. En aangezien ik mezelf liever niet onzeker en jaloers zie, zie ik liever ook zijn ex(en) niet.
Maar nu ben ik lekker vrijgezel dus nergens last van ;) |
Nee dat doe ik mezelf niet aan. Ik zou alleen maar gaan vergelijken en tot de conclusie komen dat ik haar leuker vind en vervolgens heel onzeker worden. :|
|
Citaat:
ik vind dat ik genoeg gezegd heb :p en daar laat ik 't lekker bij ;) |
Hij heeft niet echt een ex, wel een soort iemand-met-wie-hij-half-iets-had, maar zij vond hem leuker dan hij haar. Eigenlijk vond hij haar helemaal niet leuk. Ik heb haar een keertje ontmoet, en ze vindt hem nog steeds leuk, ik zie ook echt aan haar waarom hij haar niet leuk vindt. Ze is heel impulsief en niet erg slim... en qua uiterlijk is ze ook niets voor hem.
|
Totaal geen behoefte aan.
|
maakt me niet zoveel uit
Hij is nu met mij, niet met haar. Zij heeft hem echt niet goed behandelt en het is al best lang geleden. |
mijn vriend heeft een ex die volgens hem een jampot glazen bril heeft, dat wil ik wel eens zien haha :D
|
ik denk dat het eraan ligt hoe de relatie tussen die ex en mn partner dan zal zijn.
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Want dat meisje is vast fukking mooi enzo. Nee hoor. Echt niet. |
Er is geen ex, maar als die er wel zou zijn, zou ik die echt niet hoeven ontmoeten. Ik denk dat ik daar alleen maar onzeker van zou worden.
|
Citaat:
|
maakt me weinig uit.. als we toevallig een ex tegen komen vind ik dat ok, hij is nu van mij ;) en zo niet, geen ongemakkelijke situatie (y)
|
Opzich wel
lijkt me wel boeiend wie ze nou heeft uitgekozen en of hij haar waard was natuurlijk, :P |
Bij de een werd het een vriendin van ons tijdens onze relatie (achteraf was ze dus blijkbaar maar op 1 ding uit), bij de ander heb ik ze zo (met elkaar) leren kennen ;)
|
Ik heb een gezien op een verjaardag (toevallig), wist al dat ze aardig was maar het was leuk om een gezicht erbij te zien.
De andere hoop ik nooit te ontmoeten, vooral vanwege die geweldige acties van haar. |
Citaat:
|
maakt me niet zoveel uit
als hij dat zou willen of als het toevallig zo een keer loopt... (niet dat ik nu een vriend heb, maar voor t geval dat ;) :p) |
Urgh, nee, die lui gaan dan vaak extra klef doen om je te pesten :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend heeft nog contact met 2 exen. Die zitten ook bij ons op school. Ik ken ze ook wel, maar ik zal nooit grote vriendinnen met ze worden. 1 van hun probeert hem altijd een beetje te verleiden enzo als ik erbij ben. :eek:
|
Ja hoor, zou ik best wel eens willen, want dan kan ik ze lekker even verbaal misbruiken, :evil:
|
Ja, ik zou dr wel willen ontmoeten.
Wat ik gehoord heb van hem over haar maakt mij ontzettend nieuwsgierig en ik denk dat ik dr wel mag. Intressant meisje lijkt het mij. We hebben alleen beiden niet zoveel tijd, dus het is er nog steeds niet van gekomen. Oh, en een andere ex van hem is een vriendin van mij en nog een ander meisje waar hij even iets mee had zie ik ook steeds vaker, en ik mag dr wel eigenlijk. Hij heeft een goede smaak, allemaal harstikke aardige meisjes en hij heeft zelf ook nog steeds contact met ze want het zijn gewoon vriendinnen van hem dus ik vind het een beetje stom om ze dan volledig te negeren. Ik mag ze wel. |
Ik heb een aantal ex-en van mijn vriend ontmoet en vond het toch niet zo.. voelde me erg ongemakkelijk.
Vooral bij zijn laatste ex.. |
Ik zie niet in wat dat zou toevoegen.
|
Mijn vriend heeft eigenlijk voor mij nog nooit langer dan een maand met een meisje gehad en het was nooit serieus. (daar ben ik eigenlijk wel blij om :bloos: :) )
Heel soms komen we wel eens een meisje tegen waar hij mee " gerommeld" heeft, dat doet mij niet zo veel, omdat ik weet dat die meisjes hem ook niets doen. Het is wel zo dat ik mezelf dan toch met hen ga vergelijken maar ach.. |
Mijn vriend heeft 1 ex, die er nog goed uitziet ook, en aardig, op het eerste zicht toch. Ik ken ze niet goed maar het interesseert me wel eens een avond te gaan stappen met der, maar mijn vriend wil dat niet.
Overigens doet zij nog vrij klef met hem dus anderzijds wil ik het toch niet. |
kan me weinig schelen, een ex is toch een ex
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jewel want dan kun je beetje zien of dr overeenkomsten zijn, waarom hij ooit op haar gevallen is of whatever, wat voor type, of de verhalen waar zijn en bladiebladiebla
maar ik ken de meeste exen van mijn vriend wel waarbij het een beetje serieus was wel in ieder geval alleen 1 meisje heb ik maar 1 keer gezien en die zou ik wel eens willen spreken ofzow, lijkt me wel boeiend ofzow, alleen ze zit in het leger :s tja en qua uiterlijk en wat hij vertelde over haar zijn de overeenkomsten ook al zoek dus ik denk niet dat het heel boeiend is ofzow of noodzakelijk voor mij groei als mens zijnde ofzow :s :| |
Het maakt me niet uit,
Zou ik er toevallig tegen komen niets aan de hand, kom ik 'r niet tegen ook alles oké. |
hij heeft geen ex, dus het maakt me niet uit :P
|
Citaat:
|
Citaat:
heb al 2 van zn exen...3 zelfs, ontmoet was niet echt geweldig, maar met een kon ik wel goed overweg |
Ik heb niet gestemd, omdat ik het niet weet...
Ik ben wel benieuwd naar z'n exen, maar ik denk dat ik jaloers zou kunnen worden als ik ze zou ontmoeten. Een ex kwamen we een keer tegen in de bus, was echt kut. Ik verstond dr naam niet, ze stelde zich voor en ik dacht dat t gewoon een vriendin was. Later kwam ik erachter dat t z'n ex was :s Maar goed... dat is dan ook de enige die ik eigenlijk kan ontmoeten, want de anderen wonen respectievelijk 150 en 1500 km. bij m vandaan ;) |
Voor die ex is het ook niet echt leuk om zijn of haar opvolger te ontmoeten. En wat moet je doen, samen over die partner gaan roddelen?
Ik heb een keer op een feestje staan praten met een opvolgster, en ik heb me netjes en vriendelijk en gezellig gedragen maar ik vond het niet leuk. Zij heeft zich ook gedragen maar ze was ook niet amused. Het is een beetje genant, zo'n wederzjdse vleeskeuring. (Wat zag/ziet hij in jou?) Een voorgangster, daar heb ik mee in een huis gewoond, samen met mijn vriend. Zij had veel moeite met mij, en ik ook wel met haar, want zij probeerde steeds hem op te eisen met allemaal kutsmoesjes. Toen zij ook weer een relatie kreeg was dat wel over, maar we lagen elkaar als persoon niet zo, dus het is altijd moeizaam gebleven. |
nee, waarom wel? Ik zou d'r alleen jaloers van worden denk ik
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |