![]() |
Wat lijkt jou de allerspannendste plek?
Hoi mensen,
een variatie op 'waar heb je het allemaal wel of niet gedaan.' Wat lijkt jou de spannendste plek om seks te hebben? Als je die al hebt meegemaakt, ook gewoon invullen. TS begint; Wat ik zeker een spannende plek vind is denk ik het bureau van mijn baas op werk. Als we dan op een bedrijfsfeest zijn, dan stiekem er van tussen gaan en uitgebreidt het bureau van mijn baas gebruiken. :evil: |
Citaat:
|
Mwah. Tis niet echt spannend ofzo. Maar het lijkt mij wel wat : In de zee :cool:
|
Hmm, indd iets heel stouts en ondeugends, waar je snel betrapt kan worden...
Kheb het een x overdag in een park gedaan, ow wat was ik toen al bang :P |
In zee lijkt me ook niet verkeerd :)
Maar het ligt er ook aan met wie! Met een bepaalde iemand zou ik het gewoon in bed al helemaal te gek vinden :bloos: (y) :D |
In het water lijkt me top.
Maar met m'n vriendin wil ik het overal wel doen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
En dan staat er ook een sneeuwmachine.. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eén van de praktijklokalen bij ons op school lijkt me wel wat. Je kunt een lokaal met bed afhuren namelijk....
|
Citaat:
*denkt terug aan zijn eigen praktijklokalen en ziet vooral schimmels, bacterien en andere onsmakelijkheden* |
Citaat:
|
Citaat:
Maarre... wat voor opleiding doe jij dan, dat je voor je eigen gerief een lokaal met bed kunt huren??? |
ik heb het altijd al een keer op een trap willen doen
|
Niet all the way gegaan maar in de stacaravan op vakantie op 3 meter van de slaapkamer van haar ouders waarvan de deur open stond...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op het strand (in het water) als het donker is...
|
Op de trap was heel leuk :bloos:
Maar nee, ik vind in een comfortabel bed toch wel het fijnst. Dan kun je gewoon al je aandacht op je partner richten en dat is toch wel zo prettig. |
Heb het een keer langs het amsterdamrijnkanaal gedaan.... Op zich wel spannend... In het water lijkt me ook wel iets... En ik werk in een zwembad.......:D
|
Citaat:
|
ik heb het wel eens in een zeilboot gedaan, open zeilbootje van 5 meter... was erg spannend lagen voor anker en af en toe kwamen mensen toch redelijk dicht langs zeilen... lekker eerst naakt gezwommen met mijn vriendje en toen vrijen! was hemels met de warme zon op je billen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boomhut
|
Citaat:
|
In de hoorcollege zaal op school terwijl er een college wordt gegeven :P Maar dat is niet uitvoerbaar :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, die gaat mij toch iets te ver ;) Anyways, ontopic: Al uitgevoerd: Open lucht op een vrij 'druk' deel (veel mensen die daar langskomen als ze de hond uitlaten) Nog uit te voeren: 's nachts op het voetbalveld bij ons achter :o (scoren vanaf de middenstip :D :o) |
Citaat:
maar ehm, ik zou geen spannendste idee-plek weten eigenlijk. |
In een roeibootje :)
Trap lijkt me ook wel grappig, maar niet spannend. |
Citaat:
Rijdende auto met hem als bestuurder... Is alleen zo gevaarlijk :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ha, zo ergens onder water in de zee is me wel eens overkomen. Ik ga er ook nog steeds van uit dat al die mensen rondom toch niks doorhadden.
Allerleukst lijkt me ergens in de natuur: waterval, tropisch bos, bounty-strandje... |
Citaat:
is idd wel kinky maar wel erg exhibi hoor! gaat ook mij een stuk te ver... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ondertussen :evil: |
Citaat:
|
Op een bepaald zoldertje op school :o
|
Citaat:
|
keb t x in zwembad gedaan.. dat was erg spannend! Bios lijkt me ook erg spannend...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een taxi lijkt me ook nog wel wat, en uiteraard geen fooi.
|
vriendin van me had geen geld meer voor de taxichauffeur, en die heeft toen ook seks gehad in de taxi...maar denk niet dat je dat bedoelt he ;)?
In een kerk lijkt me nog steeds leuk... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |