![]() |
winkel voor posters??
welke zaak koop je posters
ik wil een poster van Pulp Fiction maar ik wil em niet on-line kopen ik ga vanmiddag naar de stad dus wie kan mij vertellen waar ik moet wezen (groningen als dat nog uit maakt, maar ik wil eigenlijk gewoon de winkel weten en dus niet een poster met zeehonden maar iets van Pulp Ficiton of Al Pacino) |
Expo heeft dat soort dingen geloof ik.
|
Pr0xy haalt zijn posters meestal bij Expo.
|
large is zeker ook geen optie?
|
ja ik ben bang dat expo díé niet heeft, maar ik ga zoiezo wel eventjes kijken
bedankt alvast en als iemand nog 1 weet, dan graag want internet duurt lang en is duurder denken jullie trouwens dat ik dat wel met een eurotje of 20 haal?? jewel toch:D |
Expo idd
|
Expo inderdaad, maar ook grotere boekenwinkels hebben ze soms ook wel :)
|
Citaat:
|
oke, dan denk ik dat het wel lukt en anders indderdaad die boekenwinkel, heb je wel zat van in de stad
zal zo maar eens eventjes heen gaan over uurtje (of 2:D) ik zat zelf namelijk aan de xenos ofzow te denken maar die heeft dát soort posters natuurlijk weer niet ag, ik speur wel wat rond suuuper bedankt in ieder geval:) liefs, saar |
Pulp Fiction is wel populair genoeg voor de expo, je zal 'm daar ongetwijfeld vinden! Maarreh, wazzup met online bestellen dan?
ok, ik heb 1x een radioheadposter online besteld, en toen kreeg ik een compleet andere opgestuurd :s ) |
Citaat:
maar ik ga zo wel ffkes naar de stad denk ik was beetje ziekjes vandaag, maar nu wel beter:) maar ik moet ut dit weekend toch wel hebben vanaaf eigenlijk maar hij wist nog niet of dat hem wel lukte (ja is cadeau voor sinterklaas voor m'n vriend, had ik dat al verteld?) en anders zondag of maandag of whatever dus dan moet ik het eigenlijk vandaag wel kopen ja en moet nog het een en ander meer kopen dus tja maar expo lukt dus wel?? okeej nou super bedankt liefs, saar |
Jaaah, ach op het laaste moment heb je altijd de best ideeen voor kadotjes, dus ik vind het een goed excuus hoor ;)
- doe ik ook altijd :o (maar met last-minute bedoel ik dan dat de winkels meestal al gesloten zijn... :eek: ) have fun & succes! |
Expo.. en misschien de v&d
|
Citaat:
|
Bij de Expo hebben ze er zelfs meerdere.
|
expo en stars
|
kan bijna overal als je dr een beetje op let :p
|
grotere cadeauwinkels, dus expo, v en d mss bijenkorf.
|
Expo is wel gruwelijk duur. :o
|
Expo.
|
Expo.
|
he iedereen super bedankt hoor, het viel wel mee de prijs, 8,50 en hij vond het heel mooi:):) hij weer blij, ik weer blij haha:)
nou moet ik em binnenkort van die strips geven waar je zo'n ding aan kan ophangen want daar had ie het over, want z'n lijst is egt in de 20 eurie, egt té duur maar ok maar thnx in ieder geval liefs, saar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |