![]() |
verliefd op beste vrienden?!
oke, ten eerste dit is niet mijn egte account maar een undercover omdat mensen die hier op het forum zitten mij in het egt kennen, en dit gaat hun nix aan :o
situatie: suzanne is mijn beste vrienden, en we kunnen goed praten ect. jeroen is de vriend van suzanne, is ook een vriend van mij, ze hebben het al langer dan 1 jaar madelief is mijn vriendin, we hebben het bijna 5 maanden ik en suzanne kennen elkaar bijna 2 jaar, en zijn steeds betere vrienden geworden, en kunnen het met alles over elkaar hebben ze heeft me ook met veel problemen geholpen en heeft me zeg maar uit me "depri"-tijd gehaald maar ik denk dat ik verliefd op haar ben gaan worden mijn vriendin vroeg laatst ook al of er meer was tussen ons, omdat we de hele tijd met elkar om gingen maar voor suzanne is dat normaal, omdat zij mij ook als goede/beste vriend ziet, en die is gewoon zo ik dacht dat ik ook zo was maar mischien be ik dus verliefd ik heb het tegen me vriendin ontkent maar wat moet ik doen, moet ik het tegen suzanne zeggen dat ik mischien meer voor haar voel? ik weet dat ze dat niet wil, want ze zei een keer: waarom moeten al me vrienden mij nou leuk gaan vinden ik weet dus niet wat ik moet doen....uhm, raad? (het zijn fictieve namen) dankjewel alvast :) |
Wel, zij heeft 'n vriend dus ik denk dat je weinig kans maakt. Dus... en wat je verder moet doen hangt ervanaf wat je van je eigen vriendin vind. Ben je nog verlieft op haar dan moet je 't gewoon negeren en waait 't vanzelf wel over... voel je niets voor haar dan moet je 't uitmaken en kan je 't met dat andere meisje proberen...
Maar kies eerst wat je met je eigen vriendin gaat doen voor dat je beslist of je die van je vriend wil afpikken. |
ze is niet verliefd op jou, dus ik zal proberen om je vriendschap wel in stand te houden, en niet door de verliefdheid te laten verpesten. Probeer je eigen relatie te redden!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ow, en ik wil écht niet zeuren, maar ik wordt écht, écht serieus gestoord van kindjes die 'egt' schrijven i.p.v. 'echt'. Sorry voor de mierenneukerij, maar... :o |
Citaat:
|
Je maakt geen kans bij Suzanne, dus ook niet proberen. Je moet wel even nadenken of je wel verder wil gaan met je eigen vriendin. Maar als je toch denkt dat je wel een beetje kans maakt bij Suzanne zou ik daar wel voor gaan, het is niet zo dat als het mislukt de vriendschap niet meer te redden is.
|
Zet Suzanne maar uit je hoofd, het zal namelijk toch anders lopen dan dat je zelf verwacht.
|
Citaat:
|
toen ik dit bericht las moest ik direct aan meself denken ja ik was ook een poos verlieft op een vriend van mij maar ik ben er nu wel overheen
wat ik deed was hetvolgende *zo wijnig mogelijk met het probleem zitten (anders duurt het aleen maar langer :( ) *je moet gewoon seggen tegen je vriendin dat je wat voor haar voeld *en verder moet je gewoon zo wijnig mogelijk kontakt met haar hebben als of je haar echte vriend bent dus beste tip blijf je self en geef gewoon toe ;) lukt je wel geloof me je moet ff doorbijten maar je komt er echt wel ik spreek uit ervaring dus geloof me groetjes lufa en veel suc6 |
Citaat:
:nono: |
Citaat:
WTF bedoel je met LUFA? Klinkt meer als een instelling dan love you wat je, neem ik aan, bedoeld. En dan die spellingsfouten .... :s En dan heb ik alweer veels te veel woorden verspilt aan deze reply. :o Ik moet het eCHt nog even kwijt: LEREN KINDEREN GEEN RUK MEER OP SCHOOL? Dank U. :o |
Citaat:
|
Gewoon je mond houden tegen suzanne lijkt me het simpelst. Als je het zegt schiet je er echt geen reet mee op! Meestal lukken die 'beste vriend-vriendin-relaties' nooit.
Voel je nog wat voor Madelief of houd je niet meer van haar? Misschien is Lufa>tjesupers wel dislectisch.... |
Citaat:
|
Citaat:
vette onsin :eek: waar slaat dat als je het kunt snappen is het toch goed? zeur dan ook niet :| |
Citaat:
|
hoe vaak we die discussie al wel niet hebben gehad...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
onZin |
Citaat:
afkorten is soms erg handen, egt waar :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |