![]() |
Hoe?
Hee!!
Ik vinger mijzelf haast dagelijks... maar 't word een btje saai! :bloos: Weten jullie nog een paar leuke & vooral lkkre manieren?? :p Alvast bedankt! |
yeah right!
|
Wel eens aan speeltjes gedacht? (al zie ik dat niet echt voor me bij een 13 jarige, maar goed, wie ben ik?) Of probeer anders eens een andere houding, of andere bewegingen die je met je handen maakt. Of gebruik ter afwisseling eens de douche. Kortom: experimenteer lekker wat zou ik zeggen.
Maar wat bedoel je eigenlijk met saai? Als het lekker is, is het lekker lijkt me... Hoe kan zoiets dan saai worden? Misschien anders een keertje een dagje niet ofzo? |
@theemuts, op je 13 e je dagelijks vingeren ????? geloof er helemaal niets van, is vast een hitsig mannetje wat zich zit te vervelen op vrijdagmiddag!
|
Ik bedoel met saai worden, het is altijd hetzelfde... En het duurt ook steeds langer voordat ik kom :s
|
Citaat:
|
Das knap.... In een paar minuten tijd is ze opeens 3 jaar ouder geworden :p
|
Ik zat ff aan me Zusje te denken die vandaag jarig is
|
Citaat:
|
Citaat:
ik snap er ook nix van... |
Citaat:
|
Citaat:
rrrrrrrrrrrright :D maar toch.. speeltjes inderdaad :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D |
douchestraal
|
|
meisjes van 13 die dagelijks vingeren vind ik niet ongeloofwaardig
meisjes van 16 die invullen dat ze 13 zijn omdat hun zusje jarig is wel |
Citaat:
Oké flauw, sorry meid. Maar wat denk je ervan om eens aan totaal andere dingen te denken, weet niet waar je aan denkt. Wees creatief en verzin dingen. *Dus ik als man zijnde geef een meisje "tips"(lees: waarschijnlijk losse flodders) om meer lol te hebben tijdens het vingeren. Het kan raar verkeren tegenwoordig.* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|