![]() |
Kaal of 'jungle'.
Deze topic is zowel vooral voor de dames maar uiteraard ook voor de heren!
Wat vinden jullie van het scheren voor mannen. En dan bedoel ik waar gaat de voorkeur naar uit: 1.) Alles kaal (schacht v/d penis, balzak & boven de penis) 2.) Alleen schacht v/d penis 3.) Alleen balzak 4.) Alleen boven de penis Voor de heren ook een oproep. Wat is er aan jouw geschoren en hoe voelt het. Wie weet dat ik zelf ooit aan het scheren sla, maar voor nu weet ik het nog even niet. Graag een normale reactie op een doodnormale vraag. BVD. Groeten, :cool: The Gent :cool: |
Voor mij hoeft het niet kaal te zijn (liever niet denk ik) maar netjes bijgewerkt vind ik wel mooier dan een complete jungle. Dus gewoon redelijk kort knippen dan is er niks aan de hand!
|
1. Hoppa!
|
Ik vind helemaal kaal wel oke, eigenlijk. Maar als er wat beharing zou zitten, zou ik daar geen problemen van maken hoor. Tenzij het gewoon echt niet netjes en zo lang is dat je er vlechtjes in kunt maken. Een net streepje op de onderbuik vind ik dan wel weer sexy :)
|
Een beetje bijgewerkt. Geen jungle, maar ook niet kaal. Ik wil wel een man, en geen jochie.
|
Dat is toch juist het idee? Dat het lijkt alsof je een jochie hebt maar het nog legaal is.
Althans, bij vrouwen is dat zo (dat het lijkt alsof je een klein meisje hebt maar...). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ enema abortion: hoe ziet jouw fantasie vrouw er van onderen uit dan?
|
waar hij zich fijn bij voelt.. Het maakt me vrij weinig uit moet ik zeggen
|
zolang het maar hygiënisch en goed verzorgt is vind ik een beetje haar ook niet erg. Maar ik vind geschoren voor jongens en meisjes wel beter eigenlijk.
|
helemaal kaal vind ik niet zo
maar bijknippen vind ik (y) |
Citaat:
|
absoluut niet kaal iig :eek:
|
Niet helemaal kaal, maar wel bijgewerkt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeit me eigenlijk niet zo heel veel :)
Sowieso wel bijgewerkt, maar kaal vind ik ook (y) |
doe mij maar puur natuur (jungle dus)
|
Ik vind niet dat mannen zich moeten scheren, alleen als het echt een 'oerwoud' is.
|
hmmm ik was er nog nooit op gekomen om het te gaan scheren, heb ook niet extreem veel haar, gewone hoeveelheid denk ik... maarjah, t lijkt me ook maar niets om op zo'n plek te gaan scheren eigeniljk :S
|
ik heb de bovenkant van mijn penis heel kort bijgehouden en de balletjes zijn kaal
en hoe dat voelt? zacht, heel zacht :cool: |
Citaat:
|
Ik hanteer graag de rimboe permanent shizzle dingest.
|
Haar, niets geschoren, mijn vriend had laatst alles weggehaald, zo zonde :| Net alsof hij een klein jongetje is, en dat is hij niet :nono:
|
Citaat:
Ik zou eerlijk hoogstwaarschijnlijk (hoe lullig ook), behoorlijk hard in de lach schieten stel dan mijn vriend helemaal kaal zou zijn..Bijwerken mag, maar meer dan dat, absoluut zeer zeker niet. :s |
KAAL?!!???
Dat vind ik echt verschikkelijk! |
Hmm... kaal heb ik volgens mij nog niet meegemaakt (Weet je, dat weet ik niet eens zeker :s), maar ik denk niet dat ik er last van zou hebben. Ik denk dat ik het juist wel fijn zal vinden.
Voor de rest is een beetje bijwerken wel gewenst ja, maar ligt ook aan de manier waarop 'het' groeit :p |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Veel meiden vinden dat de jongens niet 'kaal' hoeven, maar hoe zit dat dan met de vrouwen? Mogen die wel helemaal kaal, of vinden de mannen dat ook niets?
|
schacht en ballen liever kaal en boven gewoon goed onderhouden.. dus geen jungle maar zeker niet kaal!!nooit kaal!!!
|
Alles is beter dan kaal.
Niks moet geschoren worden, hooguit af en toe een soort schaar erin, maar ook dat is meestal niet nodig. Voor zowel mannen als vrouwen. |
Uno.
En het ziet er (bij mij dan) echt niet uit als een klein jongetje, die hebben namelijk kleine piemeltjes. |
ik scheer ballen en schacht. Dat is inderdaad lekker zacht. Derboven blijft ut zitten. Ziet er volwassen uit. Maar het ligt lekkerder in de hand.
Bovendien heb je bij het pijpen minder last van haren in je keel. Bij vrouwen vind ik verzorgd kort het mooist. Kaal mag, maar hoeft niet. |
bijgewerkt, helemaal kaal lijkt me niks en ik wil geen scheermesjes daaro in de buurt hebben (gaat volgens mij dan fout)
bij de dames: kaal of (klein) streepje, ontplofde mollen is afknapper voor mij |
Citaat:
|
optie 3 :) en verder gewoon netjes bijknippen :o
|
optie1, zo kaal als het maar zijn kan..seks is dan toch een stuk lekkerder, ik heb niet graag een pluk haar in me mond bij het b*ffen
|
alles weg behalve dat haar erboven... net zo makkelijk
|
Wanneer het uit de hand dreigt te lopen bijknippen. Tot het punt waar het net niet gaat itchen.
En vrouwen hoeven het enkel bij te werken... Kaal geeft stoppels en rode plekken enzo en een streepje of algeheel klein bosje boeit me niet zoveel tbh. |
Bij mij is de bovenkant kaal en de schacht ook :P
Foto ? NEE foeiii Hygiene was mijn reden eigenlijk en het is wel geil ook haha rollatorrrrr |
Als het teveel haar is, even bijwerken.
Hier zijn al veel meer topics over geweest trouwens. |
Waar hij zich het fijnst bij voelt vind ik t beste. Maar ik ga geen seks hebben met iemand die stoppels boven zijn penis heeft, dat lijkt me iets te erg schuren.
|
Citaat:
|
Gewoon, verzorgd, dus bijknippen. Al is het alleen maar omdat je dan na het douchen tenminste niet zo'n bos hebt die maar langzaam opdroogt. :D
|
Ik merk dat er uiteindelijk wel veel eisen gesteld worden, net als met de vrouwelijke benen bvb.
Alsof het niet goed genoeg is als het gewoon 'normaal' bij word gehouden en het schoon gehouden word? |
Eh. Ik hou niet van haar behalve op je hoofd (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |