![]() |
Final Fantasy X
Volgens de Square-europe is dit spel nu uit, maar geen enkele winkel (in Leiden) heeftem nog...
Geldt in Nederland een andere release date dan in de rest van Europa ofsow? Of kunnen winkels ze vandaag pas bij de Square bestellen ofsow? *is ZWAAR gefrusreerd:mad:* Ik w8 nl al maanden op dit spel...dus ik ben hierdoor behoorlijk pissed... |
Citaat:
ik begrijp je frustratie, heb ik ook met Warcraft 3 die al 10 x uitgesteld is, en Duke Nukem Forever, die hopelijk het licht nog ziet :mad: |
Citaat:
Ow en ik las gister ergens dat er op de E3 werd gezegd dat W III binnen enkele weken uit kan komen (ik gok eind juni/begin juli) |
Citaat:
ontopic: ik snap zohiezo niks van de final fantasy serie maar vaag is het zeker :o |
Citaat:
|
Citaat:
De site van de EUROPESE Squaresoft vind ik wel de meest betrouwbare bron die dr is...en die zeggen 'Out now' Oftewel: Nu te KOOP... Nu staat bij de proxis dat ie pas de 31e komt...dat is toch vaag??? Wat weten ze bij de proxis wat ze bij de Square zelf niet weten?? |
Nah ik kom net van de Discoverry (Games winkel in Den Haag) en daar kan je 'm nu reserveren voor de 31ste... dus ik denk dat 't in NL gewoon een week is uitgesteld ofzo...
|
Citaat:
|
*gaat em bestellen*
|
De US versie en de Europe versie hebben dus niks met elkaar te maken. In de US is die al sinds oktober (?) uit. Europa krijgt de 'nieuwe' versie. FF International.
Er zit oa. een nieuw battle system in, en ze zullen ws. wel ook aan speech geklust hebben; ze wilden er immers meerdere talen ingooien. Boeien, wachten al zo lang, 1 of 2 weken extra is niet een ramp. (kijk, als je nou gaat klagen over idd. Duke Nukem Forever. :) Dat kan ik wel begrijpen) |
Citaat:
Naast de geupgrade versie, krijg je ook nog een extra DVD van "Beyond Final Fantasy' bij..ook zeer kewl lijkt me... |
Hij is er hoor. ;)
*verwacht natuurlijk nu geen antwoord omdat iedereen natuurlijk druk aan het spelen is* *vraagt zich af wat ikzelf hier doe* *gone* |
Citaat:
|
Citaat:
Graphx zijn super...dat wel...maar dit ging dus ten koste van het verhal en de lengte vh spel...(waarom dan geen 2 DVDs...???) Mijn advies aan diegene die em nog niet hebben: huur em es een weekie..is genoeg om em in uit te spelen en je oordeel te vellen... Als ik dit had geweten, had ik er geen €70 voor uitgegeven.... Maargoed...FFXII brengt hopelijk de redding voor de FF serie...(FFXI gaat zuigen...mark my words!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind em heel goed... en het verhaal is niet fantastisch, maar ik vind al die figuren geweldig :o Das een pluspunt. Maar goed, ik ben nu bij Macalania Temple, [SPOILER] kmoet Seymour verslaan [SPOILER]. Tzal wel gaan lukken, maar heeft iemand nog handige tips?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |