![]() |
Na vijf maanden afwezigheid een afscheidsbericht
Zoals sommigen van jullie wisten was ik vijf maanden uit de running. Eerst zomervakantie en daarna drie maanden stage bij Max Westerman, in New York. Voor wie het weten wil: ik heb een mooie tijd beleefd.
Maar.. belangrijker nieuws is dat ik een nieuwe baan heb gevonden bij de NCRV. In combinatie met mijn studie heb ik het dan te druk, om mijn werkzaamheden voor Scholieren.com voort te zetten. Na bijna vijf jaar lid te zijn geweest van dit mooie, gele, forum, en een goeie 3,5 jaar vanuit het kantoortje in Amersfoort koffie te hebben gehaald voor Jon, is het tijd om te vertrekken. Zonder enige bescheidenheid en met een zeker gevoel voor melodramatiek stel ik bij deze dan dat an era has ended. Ik vertrek natuurlijk niet zomaar. Op het forumbazenpriveforum Admin wordt al druk gesproken over hoe nu verder en aan die discussie zal ik zeker mijn bijdrage leveren. Ik vraag in ieder geval Enlightenment om tot we een definitieve oplossing hebben gevonden, de zware last die zij als interim-beheerder draagt, nog iets langer te dragen. We zullen ons best doen om jullie op de hoogte te houden van de ontwikkelingen, en daar waar mogelijk jullie te betrekken bij de discussie. Ten slotte. Ik heb een mooie tijd beleefd hier op deze digitale leefomgeving. Want dat is het. Veel mooie discussies gehad, en heel veel geleerd in de loop der jaren. Niet alleen over het internet en het rare verschijnsel dat internetgemeenschap heet, maar ook over mijzelf. Jawel. Het is mooi geweest en het was me een waar genoegen een aantal jaren aan het roer te mogen staan van dit prachtige forum. Tot een volgend leven! |
|
Heb je echt niks anders gedaan dan koffie gehaald voor Jon? :(
Wat ga je eigenlijk precies doen bij de NCRV? Zien we je terug als de nieuwe Max Westerman? :p |
Dag lieve Simon! Bedankt voor alles! :'(
Oh, en ik ben heel goed in koffie halen, vraag maar aan Boogie. Waar moet ik mijn CV naartoe sturen? :) |
Zolang het bij koffie halen blijft...
|
houdoe, bedankt en succes verder :)
|
Daag :)
Nog een fijne tijd verder! :) |
Laters.
|
Cheers mate :)
|
Ik ben het eens met die gekke nijmegenaar die aan moonen doet voor de duitse politievrouwtjes... ik bedoel gimme more beer:
Chers matey... Veel plezier en succes met de rest van je leven (y) |
Vaarwel! Veel succes in je verdere leven ofzo.. ;)
|
Doei Simon! :(
|
Ik hoop dat het forum in de 5 jaar tijd dat jij aan het roer hebt gestaan gegroeid is naar hoe jullie het wilden.
Naar mijn mening is het zeer gelukt. (y) Succes bij de NCRV, hopelijk horen we daar nog van je! Vaarwel. |
Het gaat je goed. (y)
|
Succes met je nieuwe baan :)
en veel plezier nog in je verdere leven |
Succes met je nieuwe baan.
|
Zo zien jullie maar jongens waar een studie Geschiedenis naar toe kan leiden. (y) En veel succes met je baan ;)
|
Succes Simon, jammer dat je weggaat, je hebt veel gedaan voor het forum.
|
Veel succes en bedankt voor je werk hier :)
|
Wat ga je doen bij de NCRV?
Enne, succes dan maar (y) |
Veel succes met je nieuwe baan...en bedankt voor de tijd die je in dit forum gestoken hebt...
*vraagt zich ook af wat je bij de NCRV gaat doen* |
zoals de anderen zeggen:
ontzettend veel succes met je nieuwe baan, en in je verdere leven. :) |
Veel succes met je nieuwe baan
|
Betaald jon zo slecht dat zelfs de NCRV een betere positie lijkt? :confused:
neej, succes en bedankt voor de momenten dat je vlot en duidelijk reageerde... en ook voor die andere momenten, alleen een stuk minder :p |
Ahh ik vond jou altijd erg cool maarja succes met je nieuwe baan! (y)
(kan ik je niet overhalen?? met een valentijnskaart? :p) |
Citaat:
|
Citaat:
kan eht slechter :p (n) |
Heel veel succes gewenst - ik vind het wel jammer dat je weggaat.
Maar hé, liever de NCRV dan een commerciële omroep, ofzo ;) |
suc6 verder, jammer dat je weg gaat
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk idd dat het wel leuk is als je vertelt wat je gaat doen Simon. Enneeuh, in een vrij uurtje kom je nog welles langs toch? |
Laten we drinken op de goede jaren (y)
|
Eigenlijk haat ik afscheidstopics maar voor jou maak ik naturulijk graag een uitzondering :)
Veel suc6 |
Citaat:
|
Ik ben lid van de NCRV :o :p
Doe ze daar maar de groeten :o :p |
Citaat:
|
Veel succes met je nieuwe baan, we zullen je missen :(
|
veel succes en nog belangrijker, veel plezier met je nieuwe werk. dat we je ooit maar eens op tv zullen zien schitteren, om dan te kunnen zeggen, hej dat was die kerel van s.com.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel succes met je nieuwe baan en in je verdere leven :)
|
Citaat:
|
*zwaai*
|
Citaat:
Ik ga trouwens bij de NCRV radio aan de slag, voor het programma BuZz(.nl). Leren radio maken, projecten begeleiden en me bezighouden met hoe internet en radio elkaar meer kunnen versterken. En zo. 16 uur in de week, precies leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt, veel succes bij de NCRV en veel geluk verder.
|
Veel plezier Simon, het gaat je goed!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |