![]() |
[tekening] zombie attack!
poeh, lang niet gepost. Maar ik heb weer iets.
Hij is wel een beetje vies (op gebied van kwaliteit) ben benieuwd naar jullie reacties. :) http://home.planet.nl/~kazem034/files/zombies1.jpg |
K vind hem wel vet :)
|
wow heel vet!
doe je ook tekeningen in opdracht voor websites/cd's etc? en wat kost je dan? |
:cool: :cool: en nog eens :cool:
|
mijn god. hoe doe je het (y) geniaal
|
dankjulliewel
:s Emoboy: ik heb nooit een opdracht gedaan voor geld eigenlijk. maar ik denk dat 15 euro wel genoeg gevraagd is (afhankelijk van wat ik moet maken). |
heel koel gedaan (y)
|
Citaat:
|
joosdt: thanks
Captain N: thanks, en verkoop jij met die prijs?? En zo ja, aan wie? Ik zou echt nooit zoveel krijgen sinds mjin bekendheid 0,0 is. |
Ik verkoop ermee idd, tis niet dat ik gigantisch veel opdrachten heb ofzo, maar ik kijk af en toe rond of er tekenaars gevraagd worden en met een beetje geluk nemen ze me aan.
Kheb nu een opdracht lopen van 8 platen voor een of andere online hobbywinkel. Bekendheid is ook niet echt nodig denk ik, als je maar wat kan laten zien qua werkjes. |
hmm, interessant, en waar kijk jij dan waar ze tekenaars nodig hebben?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Jaja, net als dit zeker waar ik sindsdien nooit meer wat van je gehoord heb. :rolleyes:
Citaat:
|
Citaat:
maargoed, nu is onze demo bijna af (alleen nog mixen & masteren) dus zijn we bezig met artwork. en de jongen die dus ook onze shirts en site heeft gemaakt is erg druk, dus zoeken we een nieuwe. vooral voor de voorkant! |
vet als immer
|
hehe, cool (y)
|
Leuk. alleen het roept een aantal vragen in mij op, zoals;
Waarom vallen de zombies aan? Wie vallen de zombies aan? Hoe zijn ze gezombiefieseerd? Als je zo'n tekening maakt lijkt het me duidelijk dat deze dingen duidelijk naar voren moeten komen. |
Het is een tekening, geen boekwerk -__-
|
Citaat:
De agent. Door elkaar te bijten. Dat kan iedere zombiefilm je vertellen. En idd, dit is slechts een tekening; een momentopname. Die hoeft alles uit te leggen. |
Citaat:
botulism, battlestar: thanks KaasGaaf: (tijd voor mijn favoriete smiley): :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |