![]() |
Roken... So what?
HeeY
Ik vind dat mensen veels te veel zeuren over roken! Ikzelf rook al een half jaar alleen in het weekend. Maar sommige mensen zeuren hier zo over. Ik weet ook wel dat het ongezond is maar: chips, chocola, patat, uitlaatgassen etc zijn dat ook ongezond! Weet je hoeveel mensen er te dik zijn, van vet krijg je ook kanker en hart-en vaatziektes! Op een zakje chips plakken ze geen sticker met: dit is schadelijk voor de gezondheid. Nou... ik moest ff me ei kwijt!!! |
Citaat:
|
jullie zijn allemaal poepchinezen.
|
Ik heb een hekel aan mensen aan roken, maar ik heb ook een hekel aan mensen die dik zijn :cool:
|
Citaat:
|
omdat dat vaak een vorm is van het slecht behandelen van je eigen lichaam
kort samen gevat = vies maar niet altijd hoor :nono: en er zit ook wel verschil tussen dik en dik |
Wie dit leest is stom. :p
|
Citaat:
|
niet alweer :(
|
Ik ben vóór de bezuinigingen en ik vind dat iedereen die er niet voor is maar dom is hoor.
|
en als het donker is buiten zie je in de bus niet waar je bent.
ik ben gister EN vandaag al respectievelijk te laat en te vroeg uitgestapt omdat ik geen flauw idee had waar ik was; ergo een half uur naar huis lopen :mad: |
Citaat:
|
dat durf ik niet :o
|
Enge chauffeur? :evil:
|
alle mensen zijn eng.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kinderen zijn enger. als ze ouder zijn dan 10 iig.
|
Ons buurjongetje van 9 is anders ook verdraaid eng. Die poept in zijn eigen vijver en gebruikt de was die buiten aan het drogen is als wc papier...
|
dat is dan weer leuk :D
|
Het kan me geen flikker schelen dat het slecht voor me is dood ga ik toch wel.
|
mooi.
Hier verder: roken (zelfde discussie namelijk, eigenlijk) staat zelfs nog op dezelfde pagina... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |