![]() |
(na) kabouters op de maan
haajhaaj iedereen,
kan iemand mij gegevens o info geven over kabouters (ofsoortgelijke) op de maan. het is heel belangrijk want mijn PO natuurkunde gaat hierover, en kan niets vinden. alvast tnx :p |
Citaat:
|
we sturen kabouters die 10 keer zo klein zijn dan de mens (1.80 meter, 80 kg) naar de maan en daar gaan ze met een balletje overgooien (+- 250 gram).
|
dussssssssss..........?
|
ik moet weten wat voor simulaties je daar voor kan doen, en informatie over de mensen op de maan in natuurkundig opzicht.
|
Dit klinkt niet erg serieus.
|
dat is het wel
serieus, ik snap er echtniets van. net als vorig jaar, toen ging het over karten en toen moesten we hele vage berekeningen uitvoeren en datwas ook al zo serieus verwoord. |
god zeg. Reken wat lompe dingen uit, het enige wat je hoeft te doen is de grafitatie constante van de maan te nemen.
Ik heb op zich wel een flauwe voor je: Stel dat 1 miljard kabouters zich zouden verzamelen in de hoofdstad van de maan, en ze springen met ze alle tegelijk omhoog, bereken dan maar hoeveel meter de maan de "andere kant" opbeweegt. (actie = reactie) |
Citaat:
|
Nee hoor, zij kan het berekenen, jullie snappen er alleen geen kloot van...
|
Citaat:
|
Citaat:
Berekeningen, daar zal ze na een natuurkundeopleiding vast een hekel aan hebben.. :rolleyes: |
Is het soms numerieke natuurkunde, dat je een model in elkaar moet zetten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En achter het stuur van de karts zaten zeker olifanten? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- het is een horizontale worp - we moeten het eerst van de mens en kabouter op de aarde doen voor verdere indo hoor ik het wel .... |
:( :( :( (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |